Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanni, 39, salamarakastui ghanalaiseen mieheen ja meni naimisiin - "Missään vaiheessa ei noussut punaisia lippuja"

Vierailija
23.07.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/10ae3f63-f517-4463-9a4a-ad865b479cdc

"Kumppanistaan Husso erotti oikean aitouden. Parilla on yhteisiä elämänarvoja, joista yksi on perhekeskeisyys. Molemmat ovat luonteeltaan samanlaisia. He eivät haikaile biletystä, vaikka Ghanan pääkaupunki ja Godsonin asuinpaikka Accra tunnetaan juhlahumustaan.

- Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja. Aitous ja avoimuus tuli heti ensitapaamisessa ilmi. Asiat olivat niin kuin minulle ne oli kerrottu."

Ihanaa! Mielettömän paljon onnea heille!

Kommentit (482)

Vierailija
21/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua hirvittää ton Sannin puolesta? No, toivottavasti tässä nyt käy hyvin...

Vierailija
22/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että miehet näkee mustat miehet vain seksuaalisesti. Naiset näkee ne kokonaisina ihmisinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja - No ei tietenkään jos salamarakastuu. Noh, ei ole minun ongelma.

Jep. 4 kk sitten tavattu ja heti naimisiin... Juu mitäs punaisia lippuja tuossa nyt olisi...

Vierailija
24/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään vaiheessa ei noussut mitään punaisia lippuja - No ei tietenkään jos salamarakastuu. Noh, ei ole minun ongelma.

Sulla on kokemuksesta varmaan ihan tietoa että mikä olisi se hyväksyttävä aika jotta ne punaiset liput alkaisi liehua? On saanut lukea suhteista, joissa se puoliso on tehnyt jotain sellaista mitä ei olisi ikänä voinut kuvitellakaan edes 20 vuoden avioliiton jälkeen. Tullaanko tässä johtopäätökseen että et voi ikinä luottaa toiseen ja hänen tarkoitusperiin vaiko päätät luottaa ja annat itsellesi luvan rakastua?

Kai nyt hyvänen aika itsekin tiedät mitä Ghanaan mennään hakemaan. Tuossa ei ole mitään tekemistä rakastamisen tai rakastumisen kanssa. En ole rasisti mutta tuon ikäinen suomalainen nainen ei sovi mitenkään itseään tyhmemmän ja noin pimeessä yhteiskunnass

Olen kiertänyt Afrikkaa jonkun verran. Minulla on sieltä ystäviä, sekä miehiä, että.naidia. yllätys, afrikkalaiset ovat tavallisia mukavia ihmisiä. Koulutettuja, rikkaita, ei niin koulutettuja, köyhiä, alkoholisteja, urheilijoita, kauppiaita, asiantuntijoita yms. 

Vierailija
25/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaa toimintaa. Ero, lomautus töistä, 4 kk viestejä ja video puheluita, uusi maa, naimisiin...

Ja mites ne 4 koiraa? En usko, että koirat viihtyisivät tuolla ja mitä tämä mies tykkää noista koirista? Tuollahan koirat ovat sikoja. 

Vierailija
26/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sitten oikea ja sopiva mies. Löytö. Tuuria. Komea mies, kunnollinen.

Vierailija
27/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi päättyä vain onnellisesti

Vierailija
28/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivia ajattelua kyseiseltä rouvalta. Huoraamistahan tuo on. Toinen saa rahaa ja toinen munaa. 

Vaikea sanoa kumpi noista on se pahemmin hyväksikäytetty.

Tästä ei tosin saa puhua, koska woke ja "tosirakkaus"...

Väitän, että on rakkautta ja normaali suhde. Miksi he eivät voisi rakastaa toisiaan? 

Täysin erilaisista kulttuureista, täysin erilainen älykkyys, toinen ollut rakkauden "ammattilainen" jne...

Erilainen älykkyys? Suomen sisällä on valtavasti älykkyys eroja. Asenteelliset eivät ole terävimmästä.päästä. 

Vierailija
29/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä ruveta seuraamaan tämän naisen tiktokia. Milloin tulee todellisuus vastaan? 

Vierailija
30/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paskasti kirjoitettu juttu... Mitään selkoa ei saa mistään. Toisaalta antaa ymmärtää, et samalla kun tavattiin, mentiin naimisiin. Toisaalta kerrotaan miehen kosineen muutaman viikon jälkeen rannalla? Mitä ihmettä taas?

Vierailija
31/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepäsikö salamarakkaus oikeassa vai vasemmassa puntissa?

Keskimmäisessä.

Vierailija
32/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Husson puhelimen näytölle tuli kivanoloinen kolmekymppinen afrikkalaismies Tinder-deittisovelluksessa."

En ihan ymmärrä miten suomalaisen naisen tinderiin noin vain tupsahtaa Ghanalainen mies..? Ainakin oma sovellukseni antaa maksimietäisyydeksi 160km.

Vierailija
33/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että miehet näkee mustat miehet vain seksuaalisesti. Naiset näkee ne kokonaisina ihmisinä. 

Tottakai näkee. Tässä kamerassa on vaan sellainen linssi jonka fokus on siellä navan alapuolella ja kaikki ympärillä yhtä vaaleanpunaista utua.

Vierailija
34/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sai Suomen passin ja otti avioeron?

Vierailija
35/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suhteessa se punainen lippu taisikin olla ainoa joka ei noussut.

Vierailija
36/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tässä nyt on? Sulhasen ihon värikö on ongelmana vai mikä? 39-v nainen on ihan naimisiinmenoiässä, joten ei mitään outoa siinäkään. Ainoastaan neljä koiraa kuulostaa minusta huolestuttavalta, mutta ehkä mies ei parempaakaan löytänyt.

Vierailija
37/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas komea mies. Pitääkö tässä lähteä Ghanaan!

Vierailija
38/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on varsin taitava pettämään itseään siinä alkuvaiheen huumassa kun kaikkea katselee vaaleanpunaisten lasien läpi. Siinä ei silloin erotu edes punaiset liput vaikka jälkeenpäin niitä ei voi olla näkemättä.

Vierailija
39/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Husson puhelimen näytölle tuli kivanoloinen kolmekymppinen afrikkalaismies Tinder-deittisovelluksessa."

En ihan ymmärrä miten suomalaisen naisen tinderiin noin vain tupsahtaa Ghanalainen mies..? Ainakin oma sovellukseni antaa maksimietäisyydeksi 160km.

Sinä taisit asettaa minimipituuden alle 25 senttiin.

Vierailija
40/482 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kosinut muutaman viikon jälkeen. 

"En minä näe mitään punaisia lippuja.hähtäh?! Mitkä liput, missä?? Se on vaan perhekeskeinen"

Voi Sanni Sanni...