Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä veden juomisen trendi? En ymmärrä.

Vierailija
23.07.2024 |

Siis tämä jatkuva veden litkiminen. Naurattaa kattoo kun aikuiset kantavat mukaansa jättimäiset vesipullot käsissä kuin jotain vauvoja tuttipulloa. 

Vesi turvottaa aivoja ja pissattaa. Vesi juodaan kuin on jano.

Keho on fiksu ja kertoo kyllä. Toi veden jatkuva lipittäminen on turhaa. 

T. Nuori nainen. 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän toki, että helteillä juodaan paljon ja hyvä niin. Mutta kun sitä vesilestiä pitää raahata mukana marraskuussakin kun nestehukka iskee jossei puolen tunnin välein saa huikkaa - en tajua moista  minäkään 

Juomateollisuus hyötyy tästä pullotrendistä.

Vierailija
82/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä sitä kun mennään kahville niin on se kahvi ja vesilasi siinä lisänä! Samoin kun käydään syömässä pitää olla kaksi juomaa ja toinen on vesi, mulle riittää yksi juoma, olkoon mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi että näillä helteillä on vaikea elää suositusten mukaisesti. Jo aamusella menee helposti puoli litraa kahvia. Tähän sitten lounas ja päivällinen. Jos sitten vielä haluaa urheilla tai ulkoilla niin paukkuu yli suositusten hetkessä. Tänäänkin kaksi litraa meni jo puoleen päivään mennessä. Loppu päivänä ei saisi enää juoda mitään? Ihan sairasta.

Kahvi poistaa nestettä, joten se ei ole paras mahdollilnen juoma helteellä. Voi olla viisasta vähentää keralla nautittua määrää.

Liika vesi heittää kehin mineraalitasapainon pieleen. Epäterveellistä litkiä niin paljon vettä että koko ajan joutuu ramppaamaan vessassa.

Vierailija
84/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina 3 banaania mukana. Näykkäilen niistä 5 minuutin välein pienen palasen.

On hyvä syödä ennen kuin nälkä yllättää. Voi alkaa pyörryttää muuten.

Ihan yhtä typerää kuin veden litkiminen.

Vierailija
85/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina 3 banaania mukana. Näykkäilen niistä 5 minuutin välein pienen palasen.

Älä sit mun viereen tuu sitä banaania mussuttaa! 

Vierailija
86/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene kouluun. Ei muuta kommenttia.

Verbien taivutus...Ymmärrän, että äidinkielesi on jokin muu kuin suomi.

Vierailija
87/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sit mun viereen tuu sitä banaania mussuttaa! 

Odotas kun näet meitä banaanin mussuttajia tarpeeksi niin pian on itselläsikin banaanit mukana. Trendit menee niin. Lampaat matkii..

Vierailija
88/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä sitä kun mennään kahville niin on se kahvi ja vesilasi siinä lisänä! Samoin kun käydään syömässä pitää olla kaksi juomaa ja toinen on vesi, mulle riittää yksi juoma, olkoon mikä tahansa.

Kahvi ei vie janon tunnetta vaikka onkin nestettä.

Vierailija
89/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenlitkijöillä on myös aina kaapissa Proteiinirahkaa ja Airfryer pöydällä. Kaapissa on Hulavanne. Piikkimatto. Leipäkone. Lihasvasara ja muutama OstosTV vemputin...

Vierailija
90/90 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedenlitkijöillä on myös aina kaapissa Proteiinirahkaa ja Airfryer pöydällä. Kaapissa on Hulavanne. Piikkimatto. Leipäkone. Lihasvasara ja muutama OstosTV vemputin...

Mulla ei ole mitään noista, mutta juon kyllä vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi