Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tunteet kuolla, naps

Vierailija
23.07.2024 |

Olen hiukan ihmetellyt, että onko yleistäkin, että näin voi käydä kuten minulle. Eli 2 vuotta sitten ihastuin toiseen mieheen, jonka kanssa minulla ei ole mitään, koska ensinnäkin hän on suhteessa.  Minulla oli tuolloin meneillään jo 17v jatkunut parisuhde,  josta en ollut ainakaan vakavasti ajatellen aikonut erota. Meni n.6kk aikaa ja tunteeni voimistuivat niin suuriksi tähän ihastukseeni, että oma mies tuntui täysin väärältä ja vieraalta. Jätin hänet aika vauhdilla ja emme ole olleet missään tekemisissä sen jälkeen kun parisuhde päättyi. En ole katunut päivääkään tai ikävöinyt tätä ihmistä,  jonka kanssa olin kuitenkin todella pitkään. Mietin, että pystyykö sitä jotenkin huijaamaan itseään, että välitti, koska en näköjään välittänytkään. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Exän kanssa olinbyhdessä yli 20 vuotta ja kerralla tunteet pois, kun ero tuli ja ihastuin toiseen mieheen.

Missään tekemisissä en halua olla. Lasten takia nokatusten on oltu pari kertaa vuodessa hetken. Eroon hetkellä tunteet oli neutraalit. Nykyään, jos on pakko ollut nähdä niin tunne on lähinnä inho. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä