Tinder, miksi niin pirun vaikeaa?
Täällä 5-kymppinen eronnut mies, joka hakee ikäistään, aikuista, mutta nuorekasta naisseuraa. Puolet ehdokkaista näyttää edesmenneen isäni nuoremmilta sisaruksilta. Ja toinen puoli, joltain juuri ja juuri 40v bikini fitness-naisilta, jotka treenaavat 5x2 kertaa viikossa arkisin ja viikonloppuina juoksevat puolimaratoneja tai harrastavat vuorikiipeilyä ja purjehdusta.
Missä ovat kaikki normaalit aikuiset 45-55v naiset, joiden BMI on alle 30, mutta eivät kuitenkaan näytä em. iässä vielä Reetta-tädiltä? Ilmeisesti jossain muualla kuin Tinderissä.
Kommentit (189)
Itse osun ikähaarukkaan ja olen normaalipainoinen, mutta minulla on fyysinen preferenssi 28-35v miehiin enkä hae enää mitään parisuhdetta kun elin aviossa jo pari vuosikymmentä eikä se ollut oma juttuni.
Onko sinulla sitten bmi alle 30? Onko sinulla hiukset vielä päässä? Oletko atleettinen?
Jos vastaus kaikkeen on ei, niin ne luostarimunkin näköiset Pirkko-Riitat ovat kyllä juuri tasoasi ja algoritmi niitä tarjoaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Itse osun ikähaarukkaan ja olen normaalipainoinen, mutta minulla on fyysinen preferenssi 28-35v miehiin enkä hae enää mitään parisuhdetta kun elin aviossa jo pari vuosikymmentä eikä se ollut oma juttuni.
En nyt sano että 50v nainen 30v miehen kanssa on kehdonryöstäjä, mutta helvetin arveluttavaa tuo touhu silti on. Ehkä olet maaninen tai sitten psykoottinen joka ei pysty hyväksymään omaa vanhenemistaan.
Höpö höpö paikka koko tinderi muutenkin, jos et ole korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa oleva, lääkäri tai sotilas. Naama pitää olla tikissä ja hampaat valkoiset ja kiiltää kuin vasta lakattu lattia.
Kannattaa laittaa itsesi linnaan, tulee rakkauspostia sen jälkeen.
Et vaan osu lähellekään heidän ikähaarukkaansa. Mulla on 27-35..
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sano että 50v nainen 30v miehen kanssa on kehdonryöstäjä, mutta helvetin arveluttavaa tuo touhu silti on. Ehkä olet maaninen tai sitten psykoottinen joka ei pysty hyväksymään omaa vanhenemistaan.
Kai sanot saman miehille jotka tekee noin? Vai onko tämä kategoriassa "ok miehille, sairasta jos nainen tekee".
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sitten bmi alle 30? Onko sinulla hiukset vielä päässä? Oletko atleettinen?
Jos vastaus kaikkeen on ei, niin ne luostarimunkin näköiset Pirkko-Riitat ovat kyllä juuri tasoasi ja algoritmi niitä tarjoaa oikein.
Joo, oma BMI 26, hiukset päässä eivätkä ole harmaat. Mikään sixpack-atleetti en ole, mutta miehen näköinen ja pystyn esim vetämään leukoja tai juoksemaan kympin. Tänä vuonna ei ole kysytty kaupassa papereita ostaessani muutaman oluen tai lonkeron, mutta viime vuonna kahdesti.
Tapaile nuorempia. Nuoremmissa ikäluokissa on valtavasti enemmän Tinder-käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö paikka koko tinderi muutenkin, jos et ole korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa oleva, lääkäri tai sotilas. Naama pitää olla tikissä ja hampaat valkoiset ja kiiltää kuin vasta lakattu lattia.
Kannattaa laittaa itsesi linnaan, tulee rakkauspostia sen jälkeen.
Olen kaikkea paitsi lääkäri. No, tosin vain aktiivireserviläinen, enkä ammattisotilas.
Eikös tinderissä ole enimmäkseen varattuja salaseuraa etsimässä tai pelkkää itsetuntoboostia mätseillä hakemassa.
En ole tinderissä. Löysin sieltä entisen kihlattuni vuosia sitten, kai meininki on sielläkin muuttunut. Ihmiset etsivät juuri nyt kaikkea nopeaa, helppoa vaivatonta, irtosuhteita jne. Aikuisiällä tuntuu että monesti takkiinsa saaneet eivät enää halua sitoutua tai jaksa laittaa paukkuja mihinkään vakavaan. Onhan se sääli.
Sama ongelma jo nelikymppisellä miehellä. Oman ikäiset naiset ryppyisiä kuin eläkeläiset ja tissit roikkuu kuin kuumavesipullot.
Tästähän saattaa kehkeytyä illan uusin naisten ulkonäön haukkumisketju!
Itse olen 45 v timmi ja elämäniloinen, asiansa hyvin hoitanut nainen. Kuulut tinderin ikähaarukkaani koska haluaisin olla avoin kaikelle, mutta valitettavasti jokainen yli 50 vuotias mies myös näyttää siltä. Pääsääntöisesti olen näyttänyt tykkäävän itse 40-46 vuoitiaista, mutta heissäkin suurin osa on kaljuja, iso mahaisia ja elämänsä huonosti hoitaneita joita en ole hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 45 v timmi ja elämäniloinen, asiansa hyvin hoitanut nainen. Kuulut tinderin ikähaarukkaani koska haluaisin olla avoin kaikelle, mutta valitettavasti jokainen yli 50 vuotias mies myös näyttää siltä. Pääsääntöisesti olen näyttänyt tykkäävän itse 40-46 vuoitiaista, mutta heissäkin suurin osa on kaljuja, iso mahaisia ja elämänsä huonosti hoitaneita joita en ole hakemassa.
Miksi sitten tykkäsit niistä isomahaisista kaljuista jos ne ei sua paneta? Mitä hittoa nyt taas
Onko vaatimuksia esim. elämäntilanteen tai arvomaailman suhteen? Itselläni ei ole paljon vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen, mutta persoona ja ajatusmaailma tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaatimuksia esim. elämäntilanteen tai arvomaailman suhteen? Itselläni ei ole paljon vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen, mutta persoona ja ajatusmaailma tärkeitä.
Ensimmäinen jako, jatkoon / ei jatkoon, tulee aina naisen kasvojen mukaan. Sitten muun ruumiinrakenteen. Ei vaan pysty eikä kykene, jos "naama on vääränlainen". Elämäntilanne, harrastukset ja arvomaailma tulenat vasta seuraavaksi.
Tavis miehet ei naisille kelpaa. Miksi miehet tuhlaa rahaa ja aikaa tinderiin kun ette edes treffeille pääse.
Vierailija kirjoitti:
Tavis miehet ei naisille kelpaa. Miksi miehet tuhlaa rahaa ja aikaa tinderiin kun ette edes treffeille pääse.
Ekan viikon aikana pääsin kaksille. Ei paha siihen rahalliseen panostukseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tykkäsit niistä isomahaisista kaljuista jos ne ei sua paneta? Mitä hittoa nyt taas
En tietenkään tykkää, mutta kerroin että iso osa tuohon ikäluokkaan kuuluvistakin on jo jollain tavalla pilannut elämänsä tai ulkonäkönsä enkä tiedä mitä annettavaa heillä on oikeasti parisuhteeseen jossa toinen on täysin eri tilanteessa oman elämänsä osalta vaikka ikä täsmääkin. Onneksi tuosta ikäluokasta löytyy siis vielä muutamia poikkeuksiakin, mutta uskoisin näillä olevan niin kova kysyntä, että saavat valita parhaat päältä. 50 plus vuotiaiden kannattanee vain jaksaa yrittää sillä kyllä naisissa niitä helmiäkin löytyy ja jos olet oikeasti hyvä mies niin löytänet ottajasi vähän iäkkäämpienkin joukosta.
Ei Suomessa...