Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa tänne teidän parhaat vinkit miten selviää tästä helteestä!

Vierailija
23.07.2024 |

Omani: laita vati täyteen jääkylmää vettä ja anna jalkojen olla siellä 10 minuuttia. Tulee ihanan viiletä jalat 😊 

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ruumiillista työtä. Oma vinkkini on se, että ei kannata juoda pelkkää vettä. Esim. voi ostaa kaupasta elektrolyyttijauhetta tai juoda vaikkapa laimeaa mehua, jossa on hieman suolaa.

Vierailija
22/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti kun on kerrankin lämmin. Ei tässä ole mitään "selviämistä", +26 eikä ole edes kuuma.

sinutkin pitäis laittaa töihin nauttimaan sellainen 8 tunnin helle nautinto ulko töissä.

Sinut pitäisi laittaa kesäopintoihin peruskouluun kertaamaan suomen kielen kirjoitustaitoa. 

kato äikän ope mitä kusipää?.kirjoitan edelleenkin niikuin mua huvittaa et haista perse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti kun on kerrankin lämmin. Ei tässä ole mitään "selviämistä", +26 eikä ole edes kuuma.

sinutkin pitäis laittaa töihin nauttimaan sellainen 8 tunnin helle nautinto ulko töissä.

Mitä sä uliset? Et ole päivääkään töitä tehnyt. 

mitä jauhat paskaa?? pääsin töistä klo 15.00.onko sulle outoa että jotkut käy töissä?.onneks tukia leikattiin ja leikataan lisää.

En jauha. Kaikesta näkee, ettet ole ikinä ollut päivääkään töissä. Ethän sinä raukkaparka osaa edes kirjoittaa :D

Vierailija
24/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ilmastointilaitteen päälle, ei se ole kovin vaikeaa painaa yhtä nappia .

Vierailija
25/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut pitäisi laittaa kesäopintoihin peruskouluun kertaamaan suomen kielen kirjoitustaitoa. 

kato äikän ope mitä kusipää?.kirjoitan edelleenkin niikuin mua huvittaa et haista perse.

Vooi, lapsella meni tunteisiin <3 Joko sä menet yläkouluun vai onko vielä alakoulu kesken?

Vierailija
26/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri töistä.  Nyt nautiskelen jääkahvia lasillisen, jonka jälkeen käväisen ehkä uimassa.

Terv. ulkomailta/ + 40 astetta

Vierailija
27/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sanaa yhteen kirjoitettuna: ilmalämpöpumppu

Vierailija
28/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa turhasta valittamisen. Ei näitä säitä kuitenkaan kauaa kestä. Marraskuun räntäloskapaskassa sitten taas jo toivoo, että olispa kesä. 

en todellakaan toivo. Marraskuu on vuoden paras kuukausi.

Juujuu. Uskotaan :D

Vierailija
29/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä jauhat paskaa?? pääsin töistä klo 15.00.onko sulle outoa että jotkut käy töissä?.onneks tukia leikattiin ja leikataan lisää.

En jauha. Kaikesta näkee, ettet ole ikinä ollut päivääkään töissä. Ethän sinä raukkaparka osaa edes kirjoittaa :D

perkele en mä sielä mitään kirjoitakkaan vaan hitsaan ja ajan trukkia.lopeta jo paskan jauhaminen ja vänkääminen.ja ala etsiä luuseri  jo töitä.ja edelleenkin kirjoitan miten mua huvittaa 

halusit tai et.

Vierailija
30/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten kannetaan töissä selässä?

Vierailija
31/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perkele en mä sielä mitään kirjoitakkaan vaan hitsaan ja ajan trukkia.lopeta jo paskan

Wää, wää, wää. Kas kun et heittäydy mahalleen maahan parkumaan, penikka :D

Vierailija
32/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun sitä selässä tarvitse kantaa. Ihan itsekseen se pysyy työpaikallakin paikoillaan. Elämä on valintoja. 

Vierailija
33/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perkele en mä sielä mitään kirjoitakkaan vaan hitsaan ja ajan trukkia.lopeta jo paskan

Huomaa, että olet alemman luokan töissä etkä hyvin ilmastoidussa toimistossa tekemässä aivotyötä. Ihan oikein tuollaisella asenteella, että joudut hikoilemaan ja paahtumaan ulkona. Ei tuollaisia ärrimurreja voi sisätöihin päästääkään 

Vierailija
34/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perkele en mä sielä mitään kirjoita

sua pitäis kusipää vähän nyrkillä opettaa .olen  41v joten lopeta jo paskanjauhaminen.

Vierailija
35/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen vuosi samat kitinät aikuisilta ihmisiltä.

Käykää ostaan se pikkunen ilmastointilaite ja loppuu se valitus.

Kyllä aikuinen voi säästää sen 250e tms.  sitä varten, moni palstan viilennyskeinoista maksaa  loppujenlopuksi paljon enemmän .

t.Äikkänoppe

Vierailija
36/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua pitäis kusipää vähän nyrkillä opettaa .olen  41v joten lopeta jo paskanjauhaminen.

Juuu. 14-vuotias pikkupoika siellä kiukkuaa, kun ei ole yhtään ystävää, jonka kanssa mennä vaikka uimaan. Tsemppiä!

Vierailija
37/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa ilmastointilaitteen päälle, ei se ole kovin vaikeaa painaa yhtä nappia .

laitoin teho ei riitä tuolta taukotuvasta työmaalle asti.

Vierailija
38/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomaa, että olet alemman luokan töissä etkä hyvin ilmastoidussa toimistossa tekemässä aivotyötä. Ihan oikein tuollaisella asenteella, että joudut hikoilemaan ja paahtumaan ulkona. Ei tuollaisia ärrimurreja voi sisätöihin päästääkään "

En ole tuo, jolle vastasit, mutta onpa kummallinen asenne toisten ihmisten työtä kohtaan.

Minä muuten vaihdoin siisteistä sisätöistä likaiseen ruumiilliseen työhän, enkä voisi kuvitellakaan enää vaihtavani takaisin. Ihanaa, kun saa liikkua koko päivän.

Vierailija
39/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ravintolan terassille ja ota muutama Kronenburg Blanc.

Vierailija
40/105 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun sitä selässä tarvitse kantaa. Ihan itsekseen se pysyy työpaikallakin paikoillaan. Elämä on valintoja. 

no pidä sit turpa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi