Mies ei halua Facebook kaveriksi!
Miesystävä totesi eilen ettei ota mua Facebookissa kaveriksi, koska ei halua antaa eksänsä siskolle sitä iloa, että se pääsisi stalkkaamaan kenen kanssa hän seurustelee.
Hänellä somen käyttö hyvin vähäistä, vain vähän kavereita siellä, mutta eksä sukulaisineen kuuluu, minä en.
Miten olisitte reagoineet tähän?
Kommentit (27)
Miksi ihmeessä haluaisin kumppanini fb-kaveriksi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Että voit kuuluttaa kaikille puolison vastakkaista sukupuolta oleville kontakteille, että se on merkattu sinulle. Muuten ei voi olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hän ei blokkaa sitä exän siskoa, vaan sinä kumppanina olet se joka jää ulkopuolelle :D kuulostaa todella omituiselta.
Koska mies salaa jotain
Ennen ajattelin, että mitä väliä jollain facebook-kaveruudella, mutta useiden pettymysten myötä olen oppinut, että jotain salattavaa on jos siihen ei toinen suostu.
"Eksä" on hänelle sinua tärkeämpi. Älä vaan mene tuohon lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Elämme ja ja asumme yhdessä, keskustelemme toistemme kanssa ihan kasvotusten, vietämme vapaa-aikaa yhdessä ja matkustelemme. Emme ole toistemme fb-kavereita, en ymmärrä mitä lisää se toisi suhteeseemme. Olen aina ihmetellyt, miksi puolisot onnittelevat toisiaan syntymäpäivänä facessa. Minä onnittelen miestäni ihan face to face.
Mies elää siis edelleen suhteessa eksäänsä. Lopettaisin suhteen ja sanoisin, että vähän pitää enemmän tehdä työtä siivotakseen eksä pois, ennen kuin hyppää uuteen suhteeseen. Moni kakkosvaimohan joutuu elättämään ja kasvattamaan ykkösvaimon lapsia, ja sen lisäksi vielä sätkynukeksi miehen vihakampanjoihin eksää kohtaan. Mielestäni kukaan nainen ei ansaitsisi tällaista, eikä yhdenkään naisen kannata lähteä mukaan tällaiseen. Jos mies ei ole hoitanut eroaan myös mielestään, hän ei ole valmis