Keitä DJ:tä kuuntelet?
Kommentit (21)
Yleisöä, aina joku huutaa että soita parempaa musaa.
Listen to FIND ME Live Session @ " Ònes Lo Castèl by on #SoundCloud
https://on.soundcloud.com/zxxQ6
No tuota... aina silloin tällöin ja mitä milloinkin. Niitä on varmaan satoja, mitä voin kuunnella, ,utta en minä niitä fanita - joskus fiiliksen mukaan. Kuunnellut trancea, housea, technoa, dancea, hardcorea, eurobeatia, italoa, jotain hip-hopia, elektroa, ..., jne. 90-luvulta näihin päiviin satunnaisesti. No ehkä nykyään nuo erilaiset synth yms. wavet menee tähän kategoriaan.
Joskus tulee nostalginen fiilis, jolloin on pakko laittaa esim. happy hardcorea korvista sisään. Vielä silloin tällöin tulee kuunneltua uusia ASOT:eja ja Group Therapy:ja, mutta eipä varsinaista intoa uuden etsimiseen enää ole ollut 10-luvun alettua.
Sieltä vähän Pekka Pohjola -vaikutteta:
.Sensuroitiin tuo YouTube -urli niin laittakaa video ID InFbBlpDTfQ siihen. :D
Layo & Bushwacka!, Pete Tong... Seuraavaksi Tiësto.
Eikös ne DJt soita vaan toisten tekemää musaa? Minäkin olen DJ kun teen soittolistan Spotifyssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne DJt soita vaan toisten tekemää musaa? Minäkin olen DJ kun teen soittolistan Spotifyssa.
DJ-työ vaatii teknistä osaamista ja erityisiä laitteita. DJ:t käyttävät erilaisia varusteita, kuten mikseripöytiä, vinylejä tai digitaalisia kontrollereita. He hallitsevat musiikin siirtymät, tempojen yhteensovittamisen, ja voivat käyttää efektejä ja looppeja. Tämä vaatii usein pitkää harjoittelua ja kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DJ-työ vaatii teknistä osaamista ja erityisiä laitteita. DJ:t käyttävät erilaisia varusteita, kuten mikseripöytiä, vinylejä tai digitaalisia kontrollereita. He hallitsevat musiikin siirtymät, tempojen yhteensovittamisen, ja voivat käyttää efektejä ja looppeja. Tämä vaatii usein pitkää harjoittelua ja kokemusta.
Joo, ja nuo nykyajan digi-"DJ:t" voi myös heittää roskakoriin minun mielestä looppeineen ja phasereineen. Joku Ferry Corsten tai Tiësto 90-luvulta... Jos olet nähnyt livenä, niin tiedät mistä puhun. Suomesta voidaan mainita Eliot Ness, Jokke, Orkidea, Jori Hulkkonen, Sasha ja Turun oma poika Sasse. Voisiko DJ:tä ehkä verrata kapelimestariin ajatuksen tasolla...?
Vierailija kirjoitti:
Dj Bobo
BoBo oli oikeasti Sveitsin edustaja DMC:n DJ-miksauksen MM-skaboissa joskus kauan, kauan, kauan sitten. JS16 on ollut Suomen edustaja. Eliot Ness oli kolme kertaa. Kari Kaivolasta eli Kaipasta diggasin vuoden 1987 skaboissa. Tuo oli sitä wanhan miksaamisen aikaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja nuo nykyajan digi-"DJ:t" voi myös heittää roskakoriin minun mielestä looppeineen ja phasereineen. Joku Ferry Corsten tai Tiësto 90-luvulta... Jos olet nähnyt livenä, niin tiedät mistä puhun. Suomesta voidaan mainita Eliot Ness, Jokke, Orkidea, Jori Hulkkonen, Sasha ja Turun oma poika Sasse. Voisiko DJ:tä ehkä verrata kapelimestariin ajatuksen tasolla...?
Olen nähnyt molemmat Ferry Corstenin tai Tiëston livenä. Oma suosikkini on Vini Vici.
DJ Ashbaa.