Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapäivän Tinder-sato. Hohhoijaa...

Vierailija
23.07.2024 |

21 liian kaukana asuvaa, 8 liian lihavia, 5 prostitoitua ja kaksi vailla naamakuvaa. Kolmelle muulle annoin lopulta tykkäykset. 3/37 on selvästi alle yksi kymmenestä. Että ei huimaa taso päätä...

Kommentit (12)

1/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen yhteensä saanut pakit 21:ltä Tinder -mieheltä viimeistään muutamien treffien jälkeen, eli edes minä en ole kelvannut heille.

Vierailija
2/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No mä olen yhteensä saanut pakit 21:ltä Tinder -mieheltä viimeistään muutamien treffien jälkeen, eli edes minä en ole kelvannut heille.

Ihan oikein sulle h*oralke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse selasin pari vuotta sitten samaan tyyliin kuin naiset, eli sadasta profiilista 1-5 sai multa tykkäyksen. Matcheja ei tietenkään tullut paljon ja hyvä niin. Nyt avoliitossa tinder-matchin kanssa.

m46 tre

Vierailija
4/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toimintatapa, sama lopputulos.

Vierailija
5/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse selasin pari vuotta sitten samaan tyyliin kuin naiset, eli sadasta profiilista 1-5 sai multa tykkäyksen. Matcheja ei tietenkään tullut paljon ja hyvä niin. Nyt avoliitossa tinder-matchin kanssa.

m46 tre

Nimenomaan näin!

Ei kai idea ollut matchailla vaan löytää kumppani?

On aika pälli muuvi valittaa muille siitä, että he ovat sellaisia kuin ikinä ovatkaan, vieläpä täysin tuikituntemattomille. Deittiäppi ei oke postimyynti.

Vierailija
6/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱 

V .   .. tun tinderi.

Vierailija
7/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne katselee naisia kuin lihaa kaupan tiskillä, ja valittavat kun ei löydy sopivaa palaa.

On se ikävää 😂

Vierailija
8/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat tasonsa koska tavismies ei voi saada tavisnaista. Tavismies joutuu tyytymään rumaan ja/tai ylipainoiseen naiseen. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla, naiset tekee päätöksen aina ja miehen rooli on tyytyä.

Vierailija
9/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne katselee naisia kuin lihaa kaupan tiskillä, ja valittavat kun ei löydy sopivaa palaa.

On se ikävää 😂

Aijaa, mitähän ne naiset sitten tekee siellä tinderissä? Swaippaa kaikki oikealleko?

Vierailija
10/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas 90 sadasta asuu liian kaukana, jos sadasta profiilista löytyy edes pari miestä jotka etsii pitkäaikaista parisuhdetta ja normaali profiili niin laitan tykkäyksen. Näistäkin sitten 1-2 treffien jälkeen selviää että ovat lähinnä persettä vailla. Itselleni tulisi kyllä avoimella profiililla tuhansia tykkäyksiä mutta niistä vakavaa suhdetta hakevia tuskin kukaan. Ärsyttävää kun on profiiliin laittanut että vain vakavaa suhdetta etsivät ja sitten kaikenmaailman seksiseuraa hakevat ja gigolot pommittaa tykkäyksillä ja menee aikaa hukkaan niitä läpi käydessä. 

Vierailija
11/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat tasonsa koska tavismies ei voi saada tavisnaista. Tavismies joutuu tyytymään rumaan ja/tai ylipainoiseen naiseen. Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla, naiset tekee päätöksen aina ja miehen rooli on tyytyä.

Tinder sen tasoarvioinnin tekee, kuumia naisia näytetään kuumille miehille. Oliko tekoäly ilkeänä? 

Vierailija
12/12 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ikävää 😂

Pitääkö sitten tykätä naisista joita ei loppupelissä halua tavata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi