Oonko ainoa, joka tykkää valkoisista tennissukista?
Mun mielestäne on vaan tervehenkisen sporttiset.
Kommentit (17)
Ne on kaikista kamalimmat sukat jalassa, ainakin itsellä. En tajua miten muka urheilusukka.
Mä tykkään. Ovat lämpimät ja käytän niitä myös oikeasti tennistä pelatessa. Frotee imee hien, eivätkä sukat muutu liukkaiksi kuten ohuet urheilusukat. Paksut sukat pysyvät jämäkästi kiinni tenniskengissä.
Joo, kun olin finninaama teini -80 luvulla, sukat haisi aina, kun olin naisia vokottelemassa...
Kuka viitsii 2024 antiikki fiilistellä?
Homatkaa vielä hiki nauhat otsaan ja ranteisiin samoilla vöreillä😄🥰 vink vink
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun olin finninaama teini -80 luvulla, sukat haisi aina, kun olin naisia vokottelemassa...
Kuka viitsii 2024 antiikki fiilistellä?
Homatkaa vielä hiki nauhat otsaan ja ranteisiin samoilla vöreillä😄🥰 vink vink
Tässä linkki nöiden lanseeraajaan björn borg https://avengers-in-time.blogspot.com/2019/08/1976-sport-bjorn-borg-win…
Sinuako varten kaikki Suomen kaupat pitää niitä valikoimissaan? Vai voisiko olla, ettet ehkä olekaan ainoa?
Olet.
Niitä tehdään vain sinulle.
Hyvä, että varmistit.
Mun jalkaan aivan väärän malliset. Pikkuvarpaaseen jää ihan järkyttävä mytty ja tulee hiertymiä sukan takia.
Puhutko niistä kasarin sukista vai nykyajan sukista?
En ole nähnyt semmoisia sukkia missään kaupassa. Mutta nehän onkin tennissukat - myydäänkö niitä vain urheiluliikkeissä?
On kyllä ihme, että ainakin 80-luvulla olivat perusurheilusukkia, väristä riippumatta - osalla toki arkikäytössä muutenkin. Epämukavampia sukkia on vaikeaa nykyisin kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt semmoisia sukkia missään kaupassa. Mutta nehän onkin tennissukat - myydäänkö niitä vain urheiluliikkeissä?
Tokmannilla oli. Oli vaikeaa olla ostamatta. Ap
Ps. Niitä oli myös mustina, mutta eihän ne sama asia ole.
Tykkään. Mutten ulkonäön vuoksi, vaan käytännöllisyys jalassa, jos on sopiva. Lämmittää tai viilentää. Junttiraidoista en tiedä vai hyvällä maulla.
Tuskin. Eihän niitä muuten myytäisi kaikissa kaupoissa.