Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useat naiset olettavat?

Vierailija
23.07.2024 |

Miksi olettavat, että kaikki miehet pettää, ryyppää, kohtelee kaltoin, koskee vain seksiä halutessaan, ei puhu, ei vietä aikaa perheensä/puolisonsa kanssa jne? 

Mä olen täysin erilainen. En ole ikinä pettänyt, en ryyppää, olen kiltti enkä kohtele ketään huonosti, koskettelen ilman seksiin johtamista, tykkään myös kun nainen koskettelee mua, puhun asioista, vaikeistakin, vietän aikaa lasteni kanssa ja aiemmin myös puolisoni kanssa.

Olen vähän alle 50 v mies, hetero, käyn töissä, olen ihan hyvässä kunnossa, vaikken salihirmu olekaan. Silti olen ollut useamman vuoden sinkku jo. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuli ero? 

Vierailija
2/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset olettavat, joilla ei edes lapsuudenperheessä ja perhetutuissa ollut yhtään hyvää miestä.

Muut tietävät, että hyviä miehiä on olemassa. Niitä on vain ei riitä kaikille ja on hyvin vaikeaa löytää. Minulla meni aika monta vuosikymmentä löytää edes yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siittä että ihan kaikki naiset tavoittelevat niitä täysin samoja top 5 miehiä ja heillä ei ole tarvetta sitoutua ja tästä johtuu että suurin osa miehistä on täysin näkymättömiä naisille ja naiset syyttävät kaikkia miehiä niiden top 5 miesten tekojen perusteella. Kaikki naiset jotka syyttää kaikkia miehiä ei ole koskaan tapaillut edes tavallista miestä vaan he kuvittelevat että ne top 5 miehet on tavallisia miehiä

Vierailija
4/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuli ero? 

Monen asian summa, mutta hänen alkoholin käyttö oli suurin syy. Eli alkoholi oli elämän tärkein asia. Kun se paheni, muut asiat ikään kuin se751urasi perässä. 

Vierailija
5/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuli ero? 

Monen asian summa, mutta hänen alkoholin käyttö oli suurin syy. Eli alkoholi oli elämän tärkein asia. Kun se paheni, muut asiat ikään kuin se751urasi perässä. 

Seurasi. Mistä lie toi numerosarja tuohon tuli

Vierailija
6/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siittä että ihan kaikki naiset tavoittelevat niitä täysin samoja top 5 miehiä ja heillä ei ole tarvetta sitoutua ja tästä johtuu että suurin osa miehistä on täysin näkymättömiä naisille ja naiset syyttävät kaikkia miehiä niiden top 5 miesten tekojen perusteella. Kaikki naiset jotka syyttää kaikkia miehiä ei ole koskaan tapaillut edes tavallista miestä vaan he kuvittelevat että ne top 5 miehet on tavallisia miehiä

No höpön pöpön nyt taas. Ihan hyvin se matikantunnilta tai kirjastosta löytynyt nörttimieskin osaa kohdella huonosti. Ei se näyttävyyttä ja suosiota kysy. Eikä sitoutuminenkaan tarkoita sitä, että olisi motivaatiota kohdella kumppania hyvin.

Vierailija
7/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että 95 % miehistä pilaa niiden loppujen kunnollisten maineen.

Vierailija
8/8 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpön pöpön nyt taas. Ihan hyvin se matikantunnilta tai kirjastosta löytynyt nörttimieskin osaa kohdella huonosti. Ei se näyttävyyttä ja suosiota kysy. Eikä sitoutuminenkaan tarkoita sitä, että olisi motivaatiota kohdella kumppania hyvin.

Kyllähän joka nainen  aina valehtelee että ei tee noin kun se saa naisen näkymään huonossa valossa niin sillä ei ole mitään merkitystä mitä nainen sanoo vaan silloin pitää kattoo miten nainen toimii ja käyttäytyy niin sieltä vihdoin paljastuu totuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi