Vihaan häitä!
edelleen. Ne on teennäisiä, pitkäpiimäisiä ja ikävystyttäviä. Tänä vuonna tuli useampi kutsu mutta jätän tylysti menemättä. Pistän nekin rahat mieluummin vaikka viihteeseen. Aika moni tullut samaan johtopäätökseen.
Kommentit (86)
Kuinka paljon laitatte lahjaan rahaa?
Häihin ei ole pakko tulla.
Minä inhoan sellaisia, jotka pilaavat toisten juhkatunnelman valittamalla koko ajan kaikesta ja osoittamalla kaikin tavoin, että olisi pitänyt jäädä kotiin. Olisittepa jääneetkin kotiin, miksi edes tulitte? Juhlat alkoivat kunnolla vasta kun teistä oli päästy eroon.
Älä mene, vai oisko satanistihäät ihgua? Häät ovat kuitenkin kristinuskossa vanhempien lupaus yhdessä perustaa perhe, ja yhdessä kasvattaa lapset. Eli oikeastaan tulevaa lasta varten. Ei siis sinua, sori.
Samoin. Suurin osa häistä on täysin turhia juhlia myös siitä syystä, että parin vuoden päästä sitten erotaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai siinä sitten.
Tuosta kommentista tunnistaa tyhmän ihmisen.
Samaa mieltä. Onneksi elän sellaisessa kaupunkilaisten koulutettujen muodostamassa piirissä, jossa naimisiinmeno ei ole mikään juttu eikä nähdä tarpeelliseksi.
Johan sanoin jo aloituksessa, että jätän tylysti menemättä. Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta levitellä vähiä rahojani muitten typeriin näytelmiin, mieluummin tuhlaan ne itseeni.
Niin minäkin. Ja kaikkia muitakin juhlia. Jos vaan voin jättää menemättä niin jätän.
Paras on se, jos tietää ettei avioliitosta tule mitään vaan ero on vääjäämättömästi edessä. Näin ennustin oikein eräästä kaverista (tietenkään hänelle sanomatta) ja kiltisti istuin häät läpi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Johan sanoin jo aloituksessa, että jätän tylysti menemättä. Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta levitellä vähiä rahojani muitten typeriin näytelmiin, mieluummin tuhlaan ne itseeni.
Ei tarvitse olla tyly, voit myös jättää kohteliaasti menemättä
Vierailija kirjoitti:
Paras on se, jos tietää ettei avioliitosta tule mitään vaan ero on vääjäämättömästi edessä. Näin ennustin oikein eräästä kaverista (tietenkään hänelle sanomatta) ja kiltisti istuin häät läpi. 😅
Totta. Itse kokenut tämän kolme kertaa ja vieläpä saman kesän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Ja kaikkia muitakin juhlia. Jos vaan voin jättää menemättä niin jätän.
Mihinkään juhlaan ei ole pakko mennä.
Häät on kuin katsois samaa leffaa aina uudestaan ja uudestaan, näyttelijät vaan vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Häät on kuin katsois samaa leffaa aina uudestaan ja uudestaan, näyttelijät vaan vaihtuu.
Paitsi jos sama ihminen menee naimisiin jo toista tai kolmatta kertaa, ja aina kirkossa. Yleisössä vaikea olla nauramatta näissä tilanteissa.
Taas? Olet jo kertonut tämän "uutisen", älä jankkaa.
Hei tää on hyvä aihe, kerrankin voi puhua suoraan mitä häistä ajattelee. Yleensä niistä voi supista vaan kavereiden kanssa. Mustakin ne on tosi teennäisiä, miksei voi olla jotain erilaista ja yllättävää?
Niin mäkin!