Mitä vaatteita ostatte miehellenne syksyksi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En mitään, jos ei osaa itse ostaa itselleen vaatteita, sit täytyy kulkea alasti tai vanhoissa rytkyissä. Yli 50v kuitenkin kyseessä.
Miksi et pidä huolta hänen vaatetuksestaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
En mitään, jos ei osaa itse ostaa itselleen vaatteita, sit täytyy kulkea alasti tai vanhoissa rytkyissä. Yli 50v kuitenkin kyseessä.
Aika ylimielinen asenne. Samallahan sinä hänen vaatteensa ostat kuin lastenkin vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ylimielinen asenne. Samallahan sinä hänen vaatteensa ostat kuin lastenkin vaatteet.
Miten se samalla onnistuu? Ei mun puoliso mahdu 120-140cm kokoisiin vaatteisiin, joita mä lapsille ostan.
Olen naimisissa miehen, en aikuislapsen, kanssa, joten hän osaa ostaa itse vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menin naimisiin aikuisen ihmisen kanssa. Osaa pitää huolta ihan itsestään ja haluamistaan lapsistakin.
En mitään. Ostaa itse jos jotain tarvii. Me emme muutenkaan ostele ostamisen ilosta, vaan aina vain tarpeeseen. Ehkä juuri siksi meillä on omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei aikuinen mies osaa itse huolehtia vaatteistaan? Onko äiti passannut liikaa?
Tähän pitäisi kai vastata jotain hassunhauskaa, tyyliin turvavaljaat ja konttauskypärän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei aikuinen mies osaa itse huolehtia vaatteistaan? Onko äiti passannut liikaa?
Typerä kommentti. Ap
Tässä sulle ap muutama kysymysmerkki varastoon ??????????????????? ja väsää uusi yhtä fiksu kysymys tai useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kommentti. Ap
Typerä oli ap:n kysymyskin.
Ostan vaatteita vain isälleni. Hän ei ole koskaan ostanut vaatteita itse.
Vierailija kirjoitti:
Ostan vaatteita vain isälleni. Hän ei ole koskaan ostanut vaatteita itse.
Avuttomuutta on monenlaista.
En osta miehelleni vaatteita. Ostaa ne ihan itse. Samoin lapsenikin ostaa itse vaatteensa kun on jo 27 vuotta vanha.
Kyllä perheen äidin tehtäviin kuuluu perheen vaatettaminen.
Huhhuh. Kyllä hävettäisi, jos joku muija ostaisi mulle vaatteita. Suhde olisi aika lailla siinä. m46