Miten on?
Suojeleeko laki tavallisia ihmisiä rikollisilta, vai rikollisia tavallisilta ihmisiltä?
Miten kävisi sarjakuristajien ja katujengiläisten, jos status olisikin kirjaimellisesti lainsuojaton?
Kommentit (14)
Asiallisia vastauksia kysymykseen MITEN ON? eikä mitään paskapuheita ja kysymykseen liittymättömiä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Niille pässeille, jotka eivät vielä tajunneet, niin haluan painottaa että kysymys on otsikossa.
Toivon vastauksia kysymykseen MITEN ON enkä mitään paskanjauhantaa.
Tämä en ole minä, eli aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille pässeille, jotka eivät vielä tajunneet, niin haluan painottaa että kysymys on otsikossa.
Onko tosiaan noin vai MITEN ON?
Vierailija kirjoitti:
Kyä näi o!
Paskamaisen huono vastaus kysymykseen, joka on otsikossa. MITEN ON?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttais ihan muksunurkalta, no palstan nimi oli tosiaan "Vauva".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttais ihan muksunurkalta, no palstan nimi oli tosiaan "Vauva".
Paskamaisen huono vastaus kysymykseen, joka on otsikossa. MITEN ON?
Nykyään laki ei suojele tavallisia ihmisiä rikollisilta. Rikollinen voi kiistää, valehdella ja hankkia maksusta todistajia puolelleen. Tavallinen ihminen ei voi mitään, jos tuomari päättää ettei rikosta ole tapahtunut. Nykyään tavallinen ihminen on täysin lainsuojaton.
Miten kävisi rikollisten jos olisivat lainsuojattomia? Silloin tulisi se tuomio.
Poliisin työ laittaa rikolliset nippuun. Voiko poliisin enää luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään laki ei suojele tavallisia ihmisiä rikollisilta. Rikollinen voi kiistää, valehdella ja hankkia maksusta todistajia puolelleen. Tavallinen ihminen ei voi mitään, jos tuomari päättää ettei rikosta ole tapahtunut. Nykyään tavallinen ihminen on täysin lainsuojaton.
Miten kävisi rikollisten jos olisivat lainsuojattomia? Silloin tulisi se tuomio.
MUTTA SIITÄ HUOLIMATTA MITEN ON?
Vierailija kirjoitti:
Poliisin työ laittaa rikolliset nippuun. Voiko poliisin enää luottaa?
Älä vastaa kysymyksillä pässi. "MITEN ON?" KYSYMYS LÖYTYY OTSIKOSTA
Vierailija kirjoitti:
näin on
Asiaton paskavastaus.