Kertokaa miten teidän parisuhteet on alkaneet?
Kaikki alut ei varmasti ole suoraviivaisia :) Miten tapasitte ja miten suhteesta tuli vakavampi.
Kommentit (30)
Miehen kanssa tunnettu lapsesta saakka yhteisten kavereiden/heidän sisarusten kautta. Teini-iässä alettiin viettämään enemmän aikaa yhdessä. Molemmilla oli tässä vaiheessa omat seurustelu kumppanit milloin kukakin. Jossain vaiheessa oltiin molemmat sinkkuja ja alettiin viettämään aikaa paljon kahdestaan, ihan ystävinä vaan. Puoli vuotta tiivistä yhdessäoloa ja mies tunnusti tunteensa. Itse järkytyin. Muutaman viikon asiaa pohdittuani tajusin kuitenkin tuntevani samoin. Oltiin tuolloin 17v/18v. Nyt ollaan oltu 11v naimisissa ja 4 lasta, yhdessä 18v ajan. Parisuhde voi hyvin. Rakastuin kirjaimellisesti parhaaseen ystävääni.
Eräänä iltana otti yhteyttä mies jota en ollut nähnyt vuosiin. Kyseli kuulumisia ja nähtiin. Sillätiellä oltu reilu 23v.
Ensi kertaa tapasimme parikymppisinä, kummallakin oma puoliso. Sitten nelikymppisinä eronneina kävimme 'treffeillä' leikkipuistossa. Kuusikymppisenä tapasimme taas, silloin mieheni oli heti varma, että tästä suhteesta hän pitää kiinni - jos ei kumppaneina niin ystävinä. Aluksi tapailimme satunnaisen epäsäännöllisesti lastenlasten treeneissä, pikkuhiljaa sovimme jo milloin olemme kuskeina, lenkkeilimme treenien ajan. Kerran nauroin töihin mennessäni, että jos olisi talkkari, tilaisin illaksi saunan. Kun tulin illalla kotiin pihasauna oli lämmin ja siitä se jatkui. Nyt olemme olleet vuoden naimisissa.
Tutustuimme Tinderin kautta, mutta niin hassulta kuin se kuulostaakin, kummallakaan ei silti ollut ns. haku päällä. Toinen meistä halusi vain tutustua uusiin ihmisiin, toinen taas ei tiennyt että miksi edes on enää Tinderissä kun oli jo luopunut siitä ajatuksesta että tulisi enää koskaan olemaan parisuhteessa.
Keskustelut syvenivät eikä kummallakaan ollut kiire päästä tapaamaan kasvotusten. Viestittely antoi molemmille paljon. Mutta kun ensimmäinen tapaaminen lopulta järjestettiin, alkoi näitä tapaamisia tullakin myöhemmin lisää. Sitten alettiin puhua yhteenmuutosta ja nyt olemme jo asuneet vuosikausia yhdessä. Alun voi nähdä hitaana ja monella tavalla erikoisena, mutta se sopi juuri meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kuvaamassa häitä, joissa sulhasen seurueeseen kuuluva kaveri flirttaili minulle avoimesti. Pyysi ottamaan itsestään kuvan ja antoi numeron, johon sen saa lähettää. Yleensä en näihin suostu, mutta nyt päätin olla epäammattimainen. Olen ehtinyt päätöstäni kirota monta kertaa, koska nyt on omien häiden suunnittelu edessä. 😬
Työtään tekeville flirttailu siis kannattaa, vaikka täällä usein sellainen tuomitaan.
Flirttailu on ok ja jopa toivottavaa, jos flirttailija on flirttauksen kohteen mielestä hottis. Muussa tapauksessa kyseessä on ällöttävä seksuaalinen häirintä työtään suorittavaa ihmistä kohtaan, joka on kerrassaan yäk ja törkeää.
Ihan hyvin