Pellavamekko
Mitä voi pukea pellavamekon alle, kun se näkyy auringonpaisteessa läpi? Minä vanha mummonruppana haluaisin kulkea suht säädyllisen näköisenä.
Kommentit (39)
Mekot tuppaa kiilautumaan ikävästi haarojen väliin jos ei ole alushametta. Hikinen mekko haarojen välissä on minusta ikävämpi kuin ilmava alushame ja pellavamekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se nyt niin läpinäkyvä on? Hullu pukee hellemekon alle toisen mekon. Kunhan on jotkin säälliset alusvaatteet, se riittää. Mielellään väriltään mekkoon sopivat. N57v
Eihän se juuri muuten näy kuin suorassa auringonpaisteessa helmaosasta. Ei sieltä yläosasta edes rintsikat kuulla läpi. Noo, mulla on kyllä sorjat sääret, että näkyköön. 😊
Itsekin kipuilin tuon läpinäkyvyyden kanssa. Sitten totesin, että so what. Enää en edes mieti koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä mitään läpi näy. On kai sinulla alusvaatteet, niin kärpäslätkät ja rämemajava ovat piilossa?
😂
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä helteellä laita pellavamekon alle yhtään mitään. Pellavan hyvät ominaisuudet häviää, jos alla ihoa vasten on jokin alusmekko, joka on muuta materiaalia kuin pellavaa. Ja joka tapauksessa se tekee kokonaisuudesta liian paksun. Helteellä on tosi kiva kun on ohut ja ilmava pellavamekko. Jos siitä näkyy liikaa läpi, sitä ei varmaan vaan voi sitten käyttää ihmisten ilmoilla, vaan kotivaatteena.
Ei pidä paikkaansa. Mulla on yhdessä pellava-asussa ohut puuvillainen vuori ja se on lempiasuni kaikkein kuumimmalla helteellä. On lämmin ja viileä yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ritsikat, pikkarit ja polveen asti ulottuvat legginsit. Toimii. Hame on pidempi eikä legginsit näy.
Ei stana! Ihanan vilpoista hellepukeutumista! Laita vielä polyesteritoppi alle!
Mitä se sulle kuuluu miten mä pukeudun. Se on mulle just sopivasti. Pidä sä pääs kiinni.
Alusmekko on talvella hyvä, ei mekko tarraudu sähköisyyden takia jalkoihin. Kesällä minusta ei haittaa, vaikka rintsikat kuultaisi vähän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mekot tuppaa kiilautumaan ikävästi haarojen väliin jos ei ole alushametta. Hikinen mekko haarojen välissä on minusta ikävämpi kuin ilmava alushame ja pellavamekko.
Häh? Onko tämä joku lihavien ihmisten ongelma? Käytän melkein pelkästään mekkoja, mutta koskaan eivät kiilaudu hikisenä haarojen väliin. Eikä näytä kaupungilla kiilautuvan muillakaan. Omituinen ongelma sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ritsikat, pikkarit ja polveen asti ulottuvat legginsit. Toimii. Hame on pidempi eikä legginsit näy.
Mitä se sulle kuuluu miten mä pukeudun. Se on mulle just sopivasti. Pidä sä pääs kiinni.
Tyylikäs olet, ulkoisesti ja sisäisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alusmekon
Mikä on alusmekko?
Alushame on meille vanhemmille tuttu sana. Itse ostin olkaimettoman täyspitkän alushameen H&M:stä viime kesänä. Ainoa paikka josta löysin, muutoin ei ole minun kauppani.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on muotia että stringit näkyy läpi.
Mutta kun on ne perhanan peräpukamat, ei voi käyttää :).
Vierailija kirjoitti:
Legginsit, miesten inhokit, naisten pitkät kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Alusmekko on talvella hyvä, ei mekko tarraudu sähköisyyden takia jalkoihin. Kesällä minusta ei haittaa, vaikka rintsikat kuultaisi vähän läpi.
Juu, ei olla uutisankkureita, joilla ei saa mikään näkyä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mulla taas ei enää leggingsit riitä, säärien alaosa pitää olla kunnolla lämpimässä, muuten tulee niin saa**nallinen ilta ja yö levottomien jalkojen kanssa. Että näin, kaikki ei voi pukeutua kuten haluaisivat, koita kestää se! Meitä kun on sellaisiakin jotka saadaan liikkua ihan vapaalla jalalla, vaikkei ollakaan kaikin puolin täydellisiä ja virheettömiä. Polyesterille sanon ei kiitos.
Kiitos! Siis rohkeasti vaan kohti auringon siltaa. 💥🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se nyt niin läpinäkyvä on? Hullu pukee hellemekon alle toisen mekon. Kunhan on jotkin säälliset alusvaatteet, se riittää. Mielellään väriltään mekkoon sopivat. N57v
Eihän se juuri muuten näy kuin suorassa auringonpaisteessa helmaosasta. Ei sieltä yläosasta edes rintsikat kuulla läpi. Noo, mulla on kyllä sorjat sääret, että näkyköön. 😊
Itsekin kipuilin tuon läpinäkyvyyden kanssa. Sitten totesin, että so what. Enää en edes mieti koko asiaa.
Sitten alemman tason miehet tulevat tänne väittämään, että läpinäkyvyys on tahallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina mekkojen alla bambutoppi ja ohuet shortsit / lyhyet caprit.
Ei hitto. Se viileä hellepukeutuminenhan vesittyy noin ihan täysin. Käytän itse ohuita viskoosimekkoja joista ei näy läpi.
Bambu on viskoosia sekin
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettiny. Topit tuppaa näkymään kaula-aukosta...
Ihan vanha kunnon kokoalushame vois olla hyvä... onkohan niitä olemassa enää?
Ainakin Prismasta ne myydään heti loppuun. Muutamia hajakokoja on tarjolla silloin tällöin.