Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää kaupassa väistämään muita

Vierailija
23.07.2024 |

Esim . katson tuotetta(5sec), viereen tulee tuntematon ja mies pyytää että vieras pääsee katsomaan tuotetta ja näin minun täytyy odottaa että saan sen.

Eilen käveltiin 2 kertaa vastaan tuli ihmisiä, oletti että hyppään puskaan heidän tieltä. Olin mennyt jo niin reunaan kun voi huomioidakseni muut. Tunki yllättäen eteeni tukkien oman tien ja antaen tilaa muille. 2 kertaa sama juttu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa käytöstä. Omaan pesään pas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle ostoslista kouraan ja kehota käymään yksin kaupassa, ettei tarvitse vahtia kuin omaa tiellä olemistaan.

Vierailija
4/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Sitten kassalla pitäisi viskoa tavarat kasseihin sekunnissa, ettei vaan ole kenenkään tiellä. Ihan sama, vaikka jugurttipurkit menis rikki jne.

Vierailija
5/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt joskus välillä noin. Kerran väistin lasta hyllyllä, sitten koko perhe tuli siihen moneksi kymmeneksi minuutiksi pitämään perhekokousta ja otetaanko, eikö oteta lapselle, mitä otetaan, lapsi kimittää. En saanut enää mitään sieltä. Samoin väistin lastenvaunuäitiä, joka jäikin siihen hyllylle pitkäksi aikaa. Ihmiset eivät tajua että on katsomassa siinä tositarkoituksella, ei vaan huvin vuoksi ja yrittää väistellä muita ettei ole tukkeena.

Vierailija
6/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika turhauttavaa kun parkkeerataan kärryt siihen kylmäkaapin eteen ja tuijotetaan ensin hyllyä ha sitten kun tuote löytyy, niin jäädään lukemaan tuoteselostetta tukkien ko. hylly useaksi minuutiksi.

Vierailija
7/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suu, ja sanon, että anteeksi saisinko ottaa tuosta tuon tuotteen tms. On aina tehonnut.

Vierailija
8/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ihan itse osaan katsoa mitä katson, en todellakaan tarvitse jotakuta eli omaa miestä hengittämään niskaan että saanko katsoa jotain vai en. Huomioin muut paremmin kun ihminen keskimäärin. Ja toi että työntää mua pusikkoon jotta joku maailmannapa pääsee ensin niin huhhuh

Vierailija
9/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No mitä ajattelit tehdä asialle?

Vierailija
10/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tämä muillakin elämänalueilla, että vieraille pitää aina olla maireampi kuin omalle perheelle, vai onko nimenomaan kaupassakäynti joku spesiaalisuoritus?

Vierailija
11/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy ehkä muuallakin itseasiassa

Vierailija
12/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runnon aina kärryillä. Saatana. 

Vierailija
13/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää ei kukaan odota eikä oleta että nainen kykenisi ajattelemaan muuta kuin omaa parastaan ja omaa persettä eikä todellakaan osaa ottaa mutta huomioon. Nyky naiselle nuo perus käytöstavat on täysin tuntematon käsite ja ne on korvannut minä minä minä asenne

Vierailija
14/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suu, ja sanon, että anteeksi saisinko ottaa tuosta tuon tuotteen tms. On aina tehonnut.

Samoin minulla. Aina on kohteliaisuus auttanut. 

Mutta minulla ei ole silmiä selässä, joten on turha puhista ja jupista ja jopa ääneen sättiä, jos en tajua väistää (kun en näe, että olisi muitakin tulossa).

Vierailija
15/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteen, jos takana oleva on huonojalkainen vanhus tai äiti,  joka kantaa vauvaa käsipuolessa. Terve normaali ihminen ei tarvitse etuiluoikeutta. Onko ap:lla tapana jäädä tarkkaan lukemaan tuoteselosteita ja harkitsemaan minkä tuotteen valitsee? 

Vierailija
16/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää ei kukaan odota eikä oleta että nainen kykenisi ajattelemaan muuta kuin omaa parastaan ja omaa persettä eikä todellakaan osaa ottaa mutta huomioon. Nyky naiselle nuo perus käytöstavat on täysin tuntematon käsite ja ne on korvannut minä minä minä asenne

Kyllä se ottaa koville, kun miehenä ei ole enää automaattisesti luomakunnan kruunu. Jaksamista. 

Vierailija
17/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa miehen kehotus ensikerralla tai sano ääneen, että jokainen vuorollaan. 

Vierailija
18/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minuakin vituttaa hyllyjen edessä haaveleivat ihmiset. Ota pari askelta taaksepäin ja jatka tuotteen ihmettelemistä. 

Vierailija
19/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain huomaavainen muita tiellä liikkujia kohtaan. Pyöräillessäni pariskuntien takana huomaan usein, että mies havaitsee pyörän tulemisen ensin, ja kevyesti ohjaa naistakin tulemaan reunemmalle. Tässä näen suojelua.

Vierailija
20/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin aikoinaan miehen kanssa yhdessä kaupassa, niin tietty meillä oli yksi kärry, johon ostokset pantiin. Hän haahuili yhtä äkkiä missä sattuu. Eli lähti kärryn kanssa minne lie. Häntä sai sitten metsästää siellä kaupassa.

Jatkossa otimme molemmat omat kärryt kun ei siitä mitään tullut muuten. Kassalle mentäessä tää äijä seisoo tumput suorana, eikä nosta ostoksia kanssani siihen hihnalle. Piti sanoa sille aina erikseen, että voitko nostaa näitä tavaroita hihnalle.

Kymmeniä kertoja kassalla mies kysyy minulta aina sitä samaa, että onko sulla se etukortti. Lopulta sanoin sille, että miksi sinä joka kerta sitä kysyt?

Nykyään me käymme erikseen ruokaostoksilla. Sehän ei mielellään maksanut ostoksia, vaan oletti, että minä tietenkin kaiken maksan joka kerralla.