Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se tämä paino tipu millään

Vierailija
23.07.2024 |

Jämähti tähän xl kokoon. Tippui xxl.stä tähän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö siis mitään eikä paino putoa?

Vierailija
2/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mulla se tosin vaan nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et syö siis mitään eikä paino putoa?

Syön mutta hammasremontin takia syön eri tavalla kuin ennen.

Vierailija
4/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa välipalojen syönti. Syökää kuin italialaiset.

Vierailija
5/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotettavaa vain muutama kilo normaalipainon sisällä mutta tiukassa on! Edes 10pv vesiripuli ei ole laihduttanut kuin kilon.

4 on oikeassa, italialainen ruokarytmi sopisi hyvin suomalaisillekin kun napostelu jäisi pois.

Aamiainrn, lounas ja illallinen

Vierailija
6/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio, kävelylenkit jos terveys sallii. Esim itellä 3x ateriaa päivässä. Kevyt aamiainen, aamukävely ja sitten tsillailua. Hyötyliikuntaa tulee jonkin verran. Kaupan annokset 300g on sopiva annoskoko. En syö mahaa täyteen. Kahvia pari kuppia. Nyt pudonnut kesän aikana 8kg paino ja vielä muutama kilo tavoitteeseen.

Vierailija
7/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan kropalle aikaa, se voi myös muokkautua vaikka paino ei tippuisikaan samalla tavalla. Olet tehnyt valtavan työn joten älä stressaa liikaa ja olehan ylpeä itsestäsi.

Vierailija
8/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tämä. Tähän tähän.

Vierailija
9/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annahan kropalle aikaa, se voi myös muokkautua vaikka paino ei tippuisikaan samalla tavalla. Olet tehnyt valtavan työn joten älä stressaa liikaa ja olehan ylpeä itsestäsi.

Miten kroppa voi muokkautua jos paino ei tipu? Tarkoitatko salitreeniä?

Vierailija
10/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasket paljon syöt ja kulutut ja paino ei tipu vaikka syöt vähemmän kuin kulutat???  Vai onko tämä taas näitä että mutuillaan et en mä paljoa syö vaikka vedetään mitä sattuu eikä pidetä mitään kirjaa mistään ja sitten ihmetellään ku mitään tuloksia ei tule.

Vierailija
11/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, että jossain vaiheessa paino jämähtää. Itsellänikin se tippui tasaseen tahtiin ja sitten jämähti. Nyt on taas alkanut paino putoamaan tasaisesti. 

Pitää vaan jatkaa sinnikkäästi, vaikka se jämähtäminen helposti vaikuttaa motivaatioon. Itsellänikin tuli sellainen fiilis, että tässäkö se nyt oli, enkö muka enää enempää saa painoa pois? 

Vierailija
12/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja lasket paljon syöt ja kulutut ja paino ei tipu vaikka syöt vähemmän kuin kulutat???  Vai onko tämä taas näitä että mutuillaan et en mä paljoa syö vaikka vedetään mitä sattuu eikä pidetä mitään kirjaa mistään ja sitten ihmetellään ku mitään tuloksia ei tule.

Painon pudotus on maailman helpoin asia, jollei ole mitään sairautta tai muuta taustalla, kunhan omaa vähän itsekuria ja jaksaa kirjata ylös kalorimäärät, 

ei tarvitse mitään hikilenkkejä tai vaihtaa ruokavaliota, siinä vaiheessa kun tulee päivän kalorimäärä täyteen syödään seuraavaksi seuraavana päivänä.

tietysti on hyvä pitää samalla huolta proteiini/hiilari/rasva tasapainosta, mikä ehkä johtaa vähän ruokailutottumusten muutokseen jos ne ovat ennalta paljon pielessä, mutta tuohonkin on paljon hyviä sovelluksia mitkä laskevat nuo valmiiksi kunhan tiedät mitä olet syönyt.

Vierailija
13/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vain osaa. Syötte väärin. 

Vierailija
14/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette vain osaa. Syötte väärin. 

Voi olla. Olen nyt kyllä alkanut epäillä sairautta. Polvien ympäristö on näkyvästi oudon turvonnut ja painonnousu hyvin nopeaa.

Vierailija
15/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se putoaa, kun syö vähemmän kuin mitä kuluttaa.

Mulla on lihava työkaveri, joka ei syö "mitään". No, olimme sitten työmatkalla ja haki iltapalaksi croissantin, smoothien ja pikku sulkaapatukan, juomaksi mehua. Joo, ei kuulosta paljolle ja ei tule maha täyteen, mutta kalorimäärät kyllä. Täytyy katsoa mitä syö. 

Vierailija
16/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mittauttaa aineenvaihdunta. Tällä minulle selvisi miksi en laihdu. Siksi kun kulutukseni on 1300kcal päivässä jossa mukana puolen tunnin lenkki. Eli minun kohdalla kävely ja normaali syöminen ei auta mitään. 

Vierailija
17/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi demonstratiivipronomini. Joko "se paino" tai "tämä paino". Ei "se tämä paino".

Vierailija
18/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se putoaa, kun syö vähemmän kuin mitä kuluttaa.

Mulla on lihava työkaveri, joka ei syö "mitään". No, olimme sitten työmatkalla ja haki iltapalaksi croissantin, smoothien ja pikku sulkaapatukan, juomaksi mehua. Joo, ei kuulosta paljolle ja ei tule maha täyteen, mutta kalorimäärät kyllä. Täytyy katsoa mitä syö. 

Niin katsonkin että mitä syön. Mulla kun ei ole tällä hetkellä hampaita lainkaan.ap

Vierailija
19/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää treenata kovemmin. Nopeampaa juoksua ja pidempään. Minä pudotin 30 kg 5 kuukaudessa. Treenasin 2.5 tuntia joka päivä. Jos pitää pudottaa vaikka 4-5 kg niin se vaatii enemmän treenii ja syö enemmän salaattia.

Vierailija
20/21 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mittauttaa aineenvaihdunta. Tällä minulle selvisi miksi en laihdu. Siksi kun kulutukseni on 1300kcal päivässä jossa mukana puolen tunnin lenkki. Eli minun kohdalla kävely ja normaali syöminen ei auta mitään. 

Aineenvaihduntaa voi tehostaa. Esimerkiksi puolipaaston on todennettu nopeuttavan aineenvaihduntaa. Riittävä veden juominen auttaa ja liikunnaksi ei välttämättä riitä pelkkä kävely.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi