Miksi en kelpaa naisille? Kuinka voin nostaa omaa tasoani?
Olen korkeakoulutettu,179cm, normaalipainoinen ja keskivertoinen ulkonäöllisesti
Haluan naisen joka on kaunis(ei tarvitse olla missin tasoinen vaan rumenpikin kelpaa),normaalipainoinen tai hoikka, mt ongelmaton ja kiva naisen pitää olla.
Haluan tuollaisen naisen joten miten saan sellaisen?
Kommentit (88)
Klo 7.12 ja tuuttasit taas tätä sontaa tänne.
kannattais keksiä muuta tekemistä
Toiselle samanlaiselle ei tarvitse selitellä ja ymmärtää itsekin kun puhutaan. Se on eri maailma.
Valehtelemalla itsesi kaksi senttiä pitemmäksi. Ei sitä kukaan edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tavis mutta et saa tavis naista etkä rumaaa naista koska ne haluaa komean top 10 miehen. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Sinunlaisia tavis miehiä on sinkkuna suomessa 500000 joten kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos tuollaiset tavis miehet kelpaisi naisillle.
Kumma, etten koskaan missään näe niitä top 10 -miehiä, joita niin kovasti tällä palstalla hehkutetaan. Onko nyt niin, että jokainen parisuhteessa oleva mies onkin top 10 -mies? Omanikin ja naapurin Tomppa.
Näköjään. Jos itse mietin kenet mieltäisin top-mieheksi niin ne olisivat lähinnä jotain superhyvännäköisiä julkkiksia. Tolla jankkaajalla on vissiin eri mielipide siitä ketkä ovat top.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska markkina-arvosi mätsää ylipainoisen naisen kanssa koska vinoutuneet markkinat.
Et voi tehdä muuta kuin luovuttaa, nostaa markkina-arvoasi tai pelata peliä ulkomailla.
Naiset yliarvioi oman tasonsa ja se on syy miksi pariutuminen on vaikeaa, parisuhdemarkkinat on rikki juuri sen takia.
Miten joku ylipainoinen ja/tai ruma nainen voi vaatia että miehen tulee olla komea ja rikas? Ymmärrän että kaunis nainen tuollaisia miehiä voi saada mutta ei alhaisen tason nainen.
M30
Kyllä voi. Joten miksi tyytyä vähempään?
No okei voi mutta se aiheuttaa vahinkoa sekä miehille että naisille. Naiset ei saa miestä jos naiset pitää rimaa liian korkealla ja miehille
Miksi miehet vaativat naisia laskemaan rimaa vaikka naisille ei ole ongelma elää onnellisesti sinkkuna. Jos sinkkuus on miehille ongelma niin laskekoot omaa rimaansa. Ongelma ratkaistu!
Koska miehisiin perusoikeuksiin kuuluu saada haluamansa nainen. Näin on aina tämä maailma pyörinyt.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tavis mutta et saa tavis naista etkä rumaaa naista koska ne haluaa komean top 10 miehen. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset. Sinunlaisia tavis miehiä on sinkkuna suomessa 500000 joten kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos tuollaiset tavis miehet kelpaisi naisillle.
Kumma, etten koskaan missään näe niitä top 10 -miehiä, joita niin kovasti tällä palstalla hehkutetaan. Onko nyt niin, että jokainen parisuhteessa oleva mies onkin top 10 -mies? Omanikin ja naapurin Tomppa.
Näköjään. Jos itse mietin kenet mieltäisin top-mieheksi niin ne olisivat lähinnä jotain superhyvännäköisiä julkkiksia. Tolla jankkaajalla on vissiin eri mielipide siitä ketkä ovat top.
Eli jankkaajan isäkin on top10.
kauas on siis omena puusta pudonnut.
Listastasi päätelleen
jatka vaan haaveiluasi :)
Menkää kokeilee ja pyytäkää niitä naisia treffeille niin ette varmasti pääse treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että vauvapalstalla uliseva mies ei kelpaa naisille! Tämä on toki myös yhteiskunnan etu.
En ottaisi keskivertomiestä ellei omena todella rikas ja herrasmies! Mieluummin alan sivusuhteeseen komean avoimessa suhteessa olevan kanssa. Komea ulkonäkö on tärkein ominaisuus myös kauniille ja tavisnaisille! T N43
Vierailija kirjoitti:
Menkää kokeilee ja pyytäkää niitä naisia treffeille niin ette varmasti pääse treffeille.
Keskitasoisena miehenä tiedän sen etten voi yrittää liian kauniita naisia koska heiltä saan pakit. Tämän takia yritän niitä vähän rumempia naisia koska heihin minulla riittää mahdollisuus. Ylipaino on asia mitä en hyväksy naisella.
Olen ilmeisesti TOP10 mies, koska minulla on ihana vaimo. En ole kyllä ikinä itseäni sellaiseksi mieltänyt mutta otetaan vastaan.
M39
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi keskivertomiestä ellei omena todella rikas ja herrasmies! Mieluummin alan sivusuhteeseen komean avoimessa suhteessa olevan kanssa. Komea ulkonäkö on tärkein ominaisuus myös kauniille ja tavisnaisille! T N43
Näin se menee parinvalinnassa nykyään. Naisillekin hyvä ulkonäkö on TÄRKEIN kriteeri. Ehkä jopa enemmän kuin miehille. Ja naisilla tiukemmat kriteerit esim just pituuden suhteen. Miehillehän monesti sama, onko nainen jotain välillä 160-180 cm. Naisille kelpaa vain yli 180 cm. Eli puolet miehistä karsiutuu jo tästä!
Vierailija kirjoitti:
Koska markkina-arvosi mätsää ylipainoisen naisen kanssa koska vinoutuneet markkinat.
Et voi tehdä muuta kuin luovuttaa, nostaa markkina-arvoasi tai pelata peliä ulkomailla.
1) Paranna ulkonäköä liikunnalla
2) Paranna ulkonäköä elintavoilla
3) Paranna ulkonäköä pukeutumisella
4) Paranna varallisuustasoa
5) Liiku ihmisten parissa keskustelemassa, jotta osaisit keskustella luontevammin.
6) Rohkaise itseäsi menemällä erilaisiin uusiin tapahtumiin/tilaisuuksiin, jotta oppisit rohkeutta ja kykyä heittäytyä asioihin.
7) Tee asioita mitä pelkäät/jännität, jotta opit rohkeutta ja itsevarmuutta.
8) Aloita kamppailulajin harrastaminen jotta opit itsevarmuutta ja kykyä puolustaa itseäsi.
....
Älä tee yllä mainittuja asioita saavuttaaksesi suosiota naisten keskuudessa, vaan yritä muuttaa itseäsi paremmaksi itsesi vuoksi.
M50
Vierailija kirjoitti:
Valehtelemalla itsesi kaksi senttiä pitemmäksi. Ei sitä kukaan edes huomaa.
Valehtelulla ei pääse kovin pitkälle ja ap valehtelu jo 4 cm
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti TOP10 mies, koska minulla on ihana vaimo. En ole kyllä ikinä itseäni sellaiseksi mieltänyt mutta otetaan vastaan.
M39
Totta kai olet, jos sinulla on vaimo! Näitä top-miehiä on meidän naapurusto täynnä! Missähän nuo tavismiehet sitten asuvat...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa ja se on syy miksi pariutuminen on vaikeaa, parisuhdemarkkinat on rikki juuri sen takia.
Miten joku ylipainoinen ja/tai ruma nainen voi vaatia että miehen tulee olla komea ja rikas? Ymmärrän että kaunis nainen tuollaisia miehiä voi saada mutta ei alhaisen tason nainen.
M30
Anteeksi, mutta kaikki eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä (vaikka suurinosa ehkä onkin), eikä välttämättä vaadi rikkauttakaan.
Lisäksi on kyllä miehiä ja naisia joiden seurustelukumppani ei välttämättä ole ns. samaa tasoa ulkonäöllisesti (on tämäkin aihe ollut esillä) ja sitten ihmetellään, että miten tuon kaltainen mies tai nainen on sen ja sen kanssa.
Lisäksi valitettavasti on ihmisiä, joille tulee kompleksi tai nousee kusi niin päähän, että muuttuu kusipäiseksi seurustelukumppaniaan kohtaan ja/tai pettää, kun saanut itsevarmuutta tästä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siihen muuta vastausta voi olla kuin se, että teet aloitteita naisille ja olet valmis ottamaan turpaan suurimmassa osassa niistä aloitteista.
Voit tietysti panostaa fyysiseen kuntoon, tyyliin ja ulkonäköön, mutta naiset ovat aika noitia näkemään sellaisen pintaliimatun ulkonäön lävitse. Ei siitä niin kauheasti ole iloa, jos sen seurana ei ole itseluottamusta/puhelahjoja.
Tämä. Yritys, erehdys, oppiminen. Kun harjoittelet tarpeeksi, opit naisista ja tulet paremmaksi naisten kanssa. Ihan kuin työnhaussa ja työelämässä. Jossain vaiheessa joku nainen, jonka kelpuutat kiinnostuu, ja sitten opettelet hänen kanssaan ihmissuhdetta. Ja sitten se ehkä loppuu ja yrität uudelleen. Koko ajan opit lisää naisista.
Ja ennenkaikkea opit tuntemaan itseäsi paremmin. Opit tietämään mistä pidät ja mistä et ainakaan pidä. Voi käydä niinkin, että huomaatkin, että ne ei niin ulkonökökeskeiset naiset ovatkin kaikista mukavampia. Tai voit huomata, ettet viihdy kovin hyvin ulkonäkökeskeisen naisen kanssa. Voit myös huomata, että haluat mieluummin elää yksin. Voit myös, ja toivottavasti näin käy, huomata, että rakastuminen tapahtuu ihmiseen, joka ei välttämättä vastaa omia odotuksia ja toiveita. Tai tasoja.
N44
Hyvän naisen ei kannata antaa mahdollisuutta heikolle miehelle. Muuten käy niin, että tämä mies alkaa ajatella itsestään liikoja ja luulee että voisi saada jotain vielä parempaa, jolloin naista lopulta sattuu.
Minulle on käynyt pariinkin kertaan näin, eli olen kauniina naisena antanut luonteiden synkkaamisen vuoksi mahdollisuuden selvästi heikkotasoisemmalle ja kokemattomalle miehelle, koska en ole halunnut tuomita heitä lähtökohtiensa vuoksi. Tämä huomio on noussut heillä hattuun, ovat luulleet olevansa parempia kuin ovatkaan ja alkaneet käyttäytyä ylimielisesti minua kohtaan, jonka jälkeen olen lopettanut suhteen. Lopulta nämä miehet ovat minun jälkeeni päätyneet suhteisiin ylipainoisten naisten kanssa, kun yllättäen eivät olekaan saaneet enää tasoistani naista suhteeseen kun eivät ole ymmärtäneet, että halusin olla heidän kanssaan HUOLIMATTA heidän tasostaan, en sen vuoksi että he olisivat alunperin olleet jotenkin korkea-tasoisia.
Eli jos olet kaunis ja korkeatasoinen nainen, tapaile ja seurustele vain omantasoisiasi. He kohtelevat sinua parhaiten! Nyt olen parisuhteessa erittäin hyvännäköisen ja tavoitellun miehen kanssa, ja hän kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä sillä ymmärtää tuomani arvon suhteeseemme ja hänen elämäänsä.
Et osaa edes kirjoittaa, joten ei jatkoon.