Miten pitkään sinulla on pisimmillään kulunut aikaa ensitreffeistä siihen, että olet nähnyt deittisi alasti?
Riippumatta siitä, mitä ilman vaatteita on tehty, vai onko tehty mitään.
Itselläni neljännet treffit takana eikä olla edetty oikein mitenkään vaikka toisen kotonakin oltiin.
Kommentit (52)
Varmaan joku kaksi kuukautta. Tärkeää ei ole tahti vaan se, että hommat etenee ja suhde syvenee jollakin tasolla. Jotkut tykkää edetä hitaasti, toiset nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vie ketään treffeille, ellemme ole jo harrastaneet seksiä ja halu tavata uudelleen on molemminpuolinen. Tämä toimii minusta sata kertaa paremmin kuin amerikkalaistyyppinen deittailukulttuuri, etsi sitten miten kevyttä tai raskasta suhdetta tahansa.
Onko sinulle treffit vain ja ainoastaan romanttinen illallinen hienossa ravintolassa tai jotain sinne päin? Minulle deitti on mikä tahansa tapaaminen eikä siihen tarvitse liittyä kummempaa ohjelmaa. Kävely puistossa vaikka riittää.
Ei ole.
Yhden kivan naisen kanssa tavattiin alasti uintireissulla. Eka kerta siis oli alasti ilman seksiä. Seksiin pääsemisessä kesti kuukausia, kun en ole mikään nopeasti etenevä mies.
Jos kolmannella tapaamiskerralla ei ole ollut seksiä, ei sitä ole koskaan tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kolmannella tapaamiskerralla ei ole ollut seksiä, ei sitä ole koskaan tullutkaan.
Höpön löpön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön.
Kerro toki, unohdanko nyt jonkun naisen, jos kerran asiani tiedät niin hyvin.
Parin tunnin ja useamman kuukauden välillä vaihdellut. Pitkään suhteeseen olen ryhtynyt kummallakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vie ketään treffeille, ellemme ole jo harrastaneet seksiä ja halu tavata uudelleen on molemminpuolinen. Tämä toimii minusta sata kertaa paremmin kuin amerikkalaistyyppinen deittailukulttuuri, etsi sitten miten kevyttä tai raskasta suhdetta tahansa.
Onko sinulle treffit vain ja ainoastaan romanttinen illallinen hienossa ravintolassa tai jotain sinne päin? Minulle deitti on mikä tahansa tapaaminen eikä siihen tarvitse liittyä kummempaa ohjelmaa. Kävely puistossa vaikka riittää.
Ei ole.
Tapaatteko siis ensin seksiklubien panohuoneissa tai dildometsälevikkeillä, ettei vahingossakaan ole sovittu tapaaminen eli treffit?
No ei siinä montaa minuuttia mennyt, seksitreffit oli sovittu. Oli sen verran hyvää seksiä että nähtiin uudestaan ja uudestaan. Nykyään sitten ollaan suhteessa, tuosta aikaa 4 vuotta.
Miten sitä joskus on voinutkin heti olla jonkun tuntemattoman kanssa alasti, ei voisi nykyään kuvitellakaan.
Olen tapaillut miestä 4 kk eikä olla oltu sänkyssä. Mies sanoi ettei ainakaan puoleen vuoteen seksiä etten luule että on minun kanssa vain seksin takia.
Kolme tuntia. Naimisissa oltu nyt 33 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tapaatteko siis ensin seksiklubien panohuoneissa tai dildometsälevikkeillä, ettei vahingossakaan ole sovittu tapaaminen eli treffit?
Jos mietin menneitä seksikumppaneitani, olen tavannut heitä ensimmäisen kerran luennolla, töissä, harrastusporukassa, baarissa, bileissä, matkoilla ja jommankumman kotona. Yleensä seksin harrastamista ei ole edeltänyt mikään erikseen sovittu tapaaminen.
Vuoden verran. Pitää tutustua kaikessa rauhassa jos haluaa loppuelämän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut miestä 4 kk eikä olla oltu sänkyssä. Mies sanoi ettei ainakaan puoleen vuoteen seksiä etten luule että on minun kanssa vain seksin takia.
🚩Toivottavasti et usko miehen selityksiä seksittömyyden syystä.
Ensitreffeillä? En ole ikään tainnut edes olla ensitreffeillä. Naisia iskettiin milloin mistäkin ja suoraan tilanteesta ilman mitään treffejä ja kyllä se aina päättyi panemiseen ekana iltana. Ja näitä oli paljon. Ilmankos ehtikin aika monta käymään läpi, ennen kuin yksi sitten valkkautui vakituiseksi, jonka kanssa ollaankin sitten 30v menty.
Ja juu, olen mies, minkä nyt jo edeltä kaikki ymmärsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön.
Outo vastaus, kun toinen kertoo omista kokemuksistaan.
"Höpsis, kyllä sinulla on ollut seksiä viidensilläkin treffeillä."
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä joskus on voinutkin heti olla jonkun tuntemattoman kanssa alasti, ei voisi nykyään kuvitellakaan.
Nuoret naiset ovat usein spontaanimpia, avoimempia kokemuksille ja vähemmän varautuneita kuin vanhemmat naiset. Heillä on usein myös sellainenkin keho, jota he ei häpeile esitellä. Minulle on väitetty, että vuodet toisivat naisille lisää varmuutta ja rohkeutta seksuaalisesti, mutta omat kokemukseni eivät tätä tue.
Puolisen vuotta, nykyään ollaan naimisissa ja onnellisia vanhempia.
En ole ikänä ketään tuntematonta pannut, onneksi.