Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään sinulla on pisimmillään kulunut aikaa ensitreffeistä siihen, että olet nähnyt deittisi alasti?

Vierailija
22.07.2024 |

Riippumatta siitä, mitä ilman vaatteita on tehty, vai onko tehty mitään.

Itselläni neljännet treffit takana eikä olla edetty oikein mitenkään vaikka toisen kotonakin oltiin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin seksiä. Sitten jos halutaan nähdä uudestaan, voi miettiä jotain treffailukuvioita.

Vierailija
42/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vkoa. Miehellä oli intti siinä välissä, sen takia kesti. Yhdessä ollaan edelleen.

Tiedän yleensä heti, olenko kiinnostunut vai en. Nuorempana sitä vielä mietti ja sen takia on ollut sellaisia vaikka kuinka, että roikotti mukanaan treffeistä toiseen muttei koskaan nähnyt alasti, koska ei kiinnostanut kuitenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia deittejä en ole nähnyt alasti vieläkään. Tuskin kannattaa odotella, vai mitä olette mieltä?

Vierailija
44/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min, sillä käsi kädessä kuljimme taloon autioon ja se minua niin ravistaa, se hetki vei minut heti aivovaurioon. 

Vierailija
45/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneista puhutaan joka kerta, jos ei ole jotain epämääräistä kuten toinen varattu. Muutama tunti vaaditaan siihen että tutustuu toiseen ja vahvistaa kemiat ja kumpikin alkaa himoita. Jos näin ei käy -> next please.

Vierailija
46/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 min. Yökerhosta saman tien laivan hyttiin.

KYLLÄ NYT MUISTI PETTÄÄ.. ei ole mitään mielikuvaa että oltas oltu alasti. Nukuttiinko me alasti seuraavilla kerroilla - en yhtään muista. Olisinko nähnyt sut alasti muuta kuin silmilläni riisuen... Nyt voisit tulla katsomaan... kyllä mä voin riisuutua... en kyllä sun edessä mutta mennä nakuna lakanoiden alle... olen vähän ujo kun kroppa nyt niin ruma... TÄSSÄ IÄSSÄ...

Vierailija
47/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 vuotta, neljä kuukautta ja kuusi päivää. 

T. Felix Tudeer, 124 v. 

Vierailija
48/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä joskus on voinutkin heti olla jonkun tuntemattoman kanssa alasti, ei voisi nykyään kuvitellakaan. 

Nuoret naiset ovat usein spontaanimpia, avoimempia kokemuksille ja vähemmän varautuneita kuin vanhemmat naiset. Heillä on usein myös sellainenkin keho, jota he ei häpeile esitellä. Minulle on väitetty, että vuodet toisivat naisille lisää varmuutta ja rohkeutta seksuaalisesti, mutta omat kokemukseni eivät tätä tue.

Eivät myöskään tämän palstan kertomukset.

Vierailija
49/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunneista puhutaan joka kerta, jos ei ole jotain epämääräistä kuten toinen varattu. Muutama tunti vaaditaan siihen että tutustuu toiseen ja vahvistaa kemiat ja kumpikin alkaa himoita. Jos näin ei käy -> next please.

Mun mielestä kaikki on kiinni tunteista eikä tunneista. 

Vierailija
50/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki on kiinni tunteista eikä tunneista. 

Kummastakin, kuten ei-autisti osaa yltä lukeakin.

Vierailija
51/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusitoista vuotta. Emme tosin tapailleet tuossa välissä. 😂

Vierailija
52/52 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt ensimmäisiä treffejä pidemälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän