Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeen - kävelitkö itse synnyttäneiden osastolle vai pääsitkö sängyn kyydillä?

Vierailija
03.02.2007 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla kyllä huippasi niin että onneksi oli se vauvan sänky mistä sai ottaa tukea :)

Vierailija
2/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ees tajunnu kysyy oisko saanu kävellä ite

Vierailija
4/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekalla kerralla kävellyt. Tokalla kerralla minut on kiikutettu sängyssä heräämöön ja sieltä sängyssä osastolle, ja sängystä olen päässyt vasta 2 vuorokautta synnytyksestä. Kolmannella kerralla minut kärrättiin pyörätuolilla.

Vierailija
5/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin itseasiassa heti synnytyksen jälkeen naistenklinikalta lastensairaalaan ja takaisin. Kyllä ne mammat siellä sairaalassa oli vähän kiukkusia kun siitä jäin " kiinni" . No hitto kun olo oli ihan normaali ja vauva vietiin käsistä teholle, niin meninhän minä perässä.

Vierailija
6/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olen päässyt kävelemään. Hienompaa se jos pääsee tosiaan kävelemään eikä kärrätä puolikuolleena...

Vierailija
7/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei ole ollut huonokuntoinen! Vuodeosasto on kyllä muistaakseni seitsemännessä ja synnäri pohjakerroksessa joten pitkä matka....

Vierailija
8/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärrättynä, takana joka kerta sektio:)

Vierailija
9/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä voinut kävellä, mutta en hoksannut kun olin niin tööt vauvasta ;)

Vierailija
10/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöstä ruoat itselle ja miehelle, joka hoiti vauvaa. Ja kävelin osastolle sen tosi lyhyen matkan. Lisäksi kävelin pitkin sairaalaa esikoisen kanssa, mikä ei johtunut erityisestä reippaudesta vaan siitä, että olin todella hyväkuntoinen synnytyksen jälkeen.

Varmaan olisin saanut kyydin jos olisi tarvinnut. Kätilö tuli saattamaan osastolle kuitenkin.

Vierailija
11/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta taisin kyllä itsekin talsia.

Vierailija
12/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävin siellä synnytyshuoneen suihkussa melkeen samantien. Se kätilö oli kiukkuinen ku en painanu sitä hälytysnappia vaan kampesin sieltä ite pois. Olisin voinu lähtee samantien himaan...

Vierailija
13/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin paljon verta ja voin pahoin läpi synnytyksen. Oli aika heikossa kunnossa.

Vierailija
14/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia pakottivat odottamaan ennen kotiinlähtöä :=)

Vierailija
15/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla vietiin pyörätuolilla, kun olin niin heikossa kunnossa, etten olisi päässyt edes synnytyshuoneen ovelle asti omin jaloin...

Vierailija
16/38 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiennyt, että olisi voinut kävellä... no itse en kyllä varmaan olisi jaksanutkaan. Sairaala oli PHKS. Onko muita siellä synnyttäneitä?

Vierailija
17/38 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan tulosta meni vain vajaa 4 tuntia kun esikoinen ulkona. Silti ne tunnit tutuivat elämäni pisimmiltä ja olo sen jälkeen oli kuin olis raskaan lenkin vetäissyt.

Toisella kerralla olin heti synnytyksen jälkeen jaloillani heti synnytyssalissa. Sain poliklinikka synnytyksen. Kaikki meni ok. Kuopus oli kympin poika.

Vierailija
18/38 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kysytty, haluanko kävellä. Kolmannella kerralla kävelin ja kannoin vauvan sylissäni.

Vierailija
19/38 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pystyin siihen. Ei muistaakseni huipannut ollenkaan vaikka muuten pää oli aivan pyörällä onnesta =)

Vierailija
20/38 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakosen synnytys oli kuitenkin niin rankka ja nopea, että melkein otin pyörätuolin. Jotenkin sain sen verran voimiani takaisin, että hoipertelin kuitenkin itse osastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä