Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvakuume, mutta ei vielä yrittämään.

03.02.2007 |

Onko muita joilla on kova vauvakuume, mutta ei vielä vauvan aika? Meillä on jo yksi tuhisia pinnasängyssä, mutta toinen olisi ihana saada. Haaveissa olisi kesällä vauvan " yrittäminen" .

Olisi mukava kuumeilla jonkun kanssa jolla ei myöskään vielä yritystä kehissä.

-Milla-

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilijoissa kuumeilevat sellaiset, joiden mies on vielä vauva-ajatusta vastaan tai elämäntilanne ei muutoin ole otollinen omalle nyytille. Tervetuloa mukaan! :)

Vierailija
22/40 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumetta on... ollut nyt pienen aikaa. Jotenkin toi kuopus on nyt kasvanut yhtäkkiä niin isoksi, että kuume nousi hetkessä. Hän kun on muutoin ollut minun ihana-pieni-oma-mammaa-rakastava-lahkeessa-roikkuja! ;-) Eli lapset ovat 3v4kk ja 1v9kk...Ja pieniä sisarusten välisistä yhteenottoja lukuunottamatta noiden kahden menoa on NIIN ihana katsella. Tänäänkin äidin sydän suli kun sisko varovasti talutti pikkuveikan käsi kädessä autolta kotiovelle, kun tultiin kaupasta.. huokaus!

Miehelle sain kuumeesta mainittua pari päivää sitten. Alunperin kun on ollut puhetta että JOS lisää lapsia niin muutaman vuoden päästä. (itse olen kyllä ollut varma että haluan lisää lapsiA!!) Vastauksesi sain virnistyksen ja kommentin että hän osasikin odottaa vauva-asiaa kun kerroin että pitää puhua hyvin tärkeästä asiasta. Sovittiin että pohditaan ja palataan asiaan.. Mutta pelkään että hän vielä jänistää. Toivoa silti löytyy, kunnes toisin sanotaan. Peukut siis pystyssä! :-)

Onneksi tuo parivaljakko pitää kiireisenä niin ei kuume ehdi vaivata niin hirveästi! Hihihihi!

Terkut kaikille, kivaa että täällä on muitakin samassa tilassa! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume on korkealla eikä vielä ole yritetty. Miehelle juuri asiasta mainitsin..sanoi että katotaan sitten syksyllä. Tähän asti vastaukset ovat olleet vain " katotaan sitten joskus" . Yhteisiä lapsia meillä ei ole, omani ovat jo 9v ja 8v.

Toivossa elän, että jo syksyllä aloitettas yrittäminen ja toivon pääseväni kierukasta eroo jo kesällä. Saa nyt nähdä miten käy...

Vierailija
24/40 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös äippä kuumeen kourissa. Neljä lasta jo on ja luulin, että viime kesänä syntynyt pienokainen jäisi viimeiseksi, mutta niin vaan nostaa kuume taas päätään... kapuloita rattaisiin lyö meilläkin mies... no, minä hoidan pikkuneitiä (7kk) ja pidän vauvahaavetta sydämessäni.. Ehkä vielä kerran.. joku päivä!! :))

Vierailija
25/40 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa kauhea vauvakuume, mutta päätettiin isännän kanssa vielä odottaa sen verran että saan syötyä viimeisimmän pillerireseptin loppuun, eli 1,5kk olisi vielä jäljellä.. alkaa jo jännittämään..

Meille tulossa nuori perhe, mie 20 ja isäntä 23..

Vierailija
26/40 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne on siksi hankala, että minulla ei ole vielä työtä. Hoitovapaalta työhön siirryn luultavammin kesällä ja kesällä haluaisin myös vauvaa alkaa " tekemään" . Koska se 2-vuoden ikäero houkuttelisi todella paljon. Pelkäänkin nyt, että mies päättääkin kesällä, että koska ei ole rahaa eikä minulla vakituista työtä, niin lasta ei vielä tehdä. Vaikka toisaalta, teen sen sitten vaikka " yksin" :) että ihan sama mitä mies sanoo, tämä ajankohta on päätetty jo ajat sitten, joten siinä en jousta.

Pelottaa vaan mahdollisen työpaikan reaktio. Olen nimittäin jo kerran saanut potkut koeajalla työpaikasta kun olin raskaana. Enpä haluaisi siihen tilanteeseen uudestaan! Mikä työ ois kesällä kivaa???

Täällä on muuten aikas paljon kuumeilijoita jotka kesällä kuitenkin alkais jo yrittämään. Jännä nähdä kuinka moni meistä on jo loppukesästä raskaana? :)

Vierailija
27/40 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin ihan uusi täällä, palstailemassa siis. Vauvakuumeilijana olen varmaankin ikikuumeilija, siltä ainakin välillä tuntuu - toivottomalta. Tilanne siis minulla se, että asun avoliitossa mieheni kanssa, yhdessä olemme olleet 5 vuotta. Jo tavatessamme kerroin haaveeni omasta perheestä, mutta kuinkas ollakaan.. Tässä sitä edelleen ollaan, haaveilemassa. Mieheni ei omien sanojensa mukaan halua lasta - vielä! Ja minä olen halunnut sitä koko ikäni.

Olemme kuitenkin olleet ilman ehkäisyä 1v4kk ja toistaiseksi ei ole tapahtunut yhtikäs mitään.. :/ Harrastamme seksiä säännöllisesti ja mieheni tulee sisääni, myös otollisina päivinä. Nyt onkin alkanut tuntumaan, että onkohan meissä pahastikin jotain vikaa, kun mitään ei tapahdu. Ja " vahinko" tuntunee olevan ainoa mahdollisuuteni saada oma ihana tuhisijani, koska mieheni ei suostu lähtemään mihinkään tutkimuksiin. Koko tästä vauva-aiheesta on otettu yhteen kerta toisensa jälkeen niin paljon, että molemmat aletaan olla aika rikki. Jospa täältä löytäisin voimaa jaksaa eteenpäin.

Vierailija
28/40 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirjoitanpa nyt vain. :D Meillä on 1,5v. ikäinen poika ja viime aikoina on vauvakuume - vai sanoisinko lämpö - alkanut nousta. Ainakin minulle. Miehelle olen joskus asiasta maininnut, mutta emme ole sen enempää siitä keskustelleet. Rakennusprojekti on edessä, joten se on hoidettava ensin alta pois. Joka tapauksessa olen vähän ajatellut, että jos kesällä alkaisi asiaa viemään " eteenpäin" . :) Jotenkin olisi niin ihana saada vauva vaikka alkukesästä ensi vuonna... Eihän näihin voi hirveästi vaikuttaa, mutta jos saisi itse päättää niin näin. Oletteko muut miettineet milloin olisi teille ihana aika saada nyytti kainaloon?

Vierailija
29/40 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä kuumeilen mutta yritys alkaa kesällä vasta.

Vierailija
30/40 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne siis kaikki halukkaat kesä vaavien yrittäjät/kesävauvaa toivovat mammat :) http://groups.msn.com/kesavaavit07

Vierailija
31/40 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Yksipuoleinen vauvakuume" on vaivannut jo pidemmän aikaa. Aloitin miehen suostuttelun tässä joku aika sitten, mutta menee varmaan vielä pitkään.

Omat vauvat alkavat jo olla isoja.

Meillä ennestään 4v ja melkein 3v lapset. Miehen mielestä tämän ikäisten kanssa pääsee jo niin helpolla, ettei ajatus uudesta vauvasta innosta

Töistäkin olisi mukava pitää vauvalomaa, vaikka opiskelu on loppusuoralla, ja asuntovelkaakin löytyy. Mutta ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.

Katsellaan tilannetta kesällä uudestaan, olemmeko päässeet yhteisymmärrykseen asiasta.

Toisaalta huolestuttaa, että tuleeko enää kolmatta kertaa helposti raskaaksi, jos " tekemistä" pitkittää ja pitkittää...

Vierailija
32/40 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hyöri ympärillä niin tätä vuotta vielä ajattelin :) joten poistin yhteisön.

Vierailija
33/40 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuumeilija lisää!!! Mulla on todellinen vauvakuume, taitaa olla kroonista sorttia vaan. Esikoisemme on pian vuoden ja heti synnytyksen jälkeen olisin ollut valmis uuteen raskauteen, mutta mies ei. Nyt kun poikamme pian täyttää vuoden, niin oikein omaa sydäntäni riipii ajatus siitä, ettei uusi vauva ole edes tilauksessa :/. Viime aikoina ollaan lähennytty ajatuksissa hieman, mies sanoi että ehkä vuoden päästä... Meillä ei ole käytössä muuta ehkäisyä kuin keskeytetty yhdyntä, mutta mies osaa kyllä pelata varman päälle ;) Mies ei usko sanomaani, että lapsia ei tehdä silloin kuin itselle sopii, niitä saadaan, jos ylipäänsä saadaan. Ei vaan mene enää läpi, kun eka tärppäsi heti... Uskon kuitenkin, että mulla on toivoa, että lähdetään ainakin yrittämään jossain lähitulevaisuudessa (muttei tosiaan vielä), toivotaan, että mahdollisimman pian tärppää...

Osaako kukaan sanoa, meneekö vauvakuume koskaan ohi vai onko tämä todella kroonista sorttia?? Vaikka meilläkin vauhtia ja rikkonaisia öitä riittää, niin silti nautin tästä väsymyksestä siinä määrin, että olen heti uutta yrittämässä... ;) Hullulta tuntuu... :)

Kiva, että tällainen pino löytyi, toivotaan, että mahdollisimman moni meistä saisi miehen pään kääntymään ja vauvoja saataisiin alulle...

-Terppari

Vierailija
34/40 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi joka ei malta olla ajattelematta vauvaa..nii meille se olis kolmas ja nuorin on tällä hetkellä vasta 5kk..ollaan vähän kiikunkaakun sen kolmannen suhteen nyt vaiko myöhemmin..mutta kumpikin haluis pienellä ikäerolla.nytten vain odotellaan et millon tärppää vai tärppääkö. ilman ehkäisyä, kumpikin on silti tärpännyt vasta reilu vuoden päästä joten tuskin mitään enää aloitetaan.

on kyllä mukavaa että on muitakin kuumeilijoita!

-04,06-

Vierailija
35/40 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni kovin nuoreksi yrittäjäksi..mutta, tätä mie haluan elämältä..

Vierailija
36/40 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kans paha kuume nousemassa. Meillä on kesällä 2v täyttävä esikoinen ja kaveria haluaisin hänelle! mutta vasta kesällä. Olen töissä ja mahdollisesti vakituistais heinäkuussa joten jos jaksaisin odottaa sinne saakka ja sitten ruvettaisiin yrittämään.Aluksi meillä oli miehen kanssa puhetta että alooitetaan yrittäminen viime jouluna. mutta tuli tosiaan tämä työ. Tiedän kyllä että raskaus ei ole este vakinaistamiselle mutta olen niin huonovointinen raskaana että kaikki saisi heti tietää alusta saakka... Joten toiveena oilsi että Kesällä tärppäisi! :) Onnea kaikille yrittäjille ja haaveilijoille jospa ne haaveet joskus lähia aikoina kävisi toteen !

37/40 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä on vauvakuumetta ilmassa, vaikka viimeiset pari vuotta olen ajatellut ettei ikinä enää. Meillä on tammikuussa 4v. täyttänyt pieni mies, joka on aivan ihana. Ongelma on se, että parisuhteemme on ollut viimeiset kolme vuotta välillä huonossa, ja välillä vielä huonommassa jamassa. Nyt kun vihdoin alkaa näyttää siltä, että tasapaino on löytymässä, alkaa myös vauvakuume nostaa päätään. Luulen, että mies ei olisi kovin helposti ylipuhuttavissa ainakaan vielä.

Parisuhdeongelmien lisäksi meillä esteenä ovat myös urat, eli olemme molemmat vaativissa töissä, ja itselläni tällä hetkellä vielä määräaikainen työsuhde. Hakusessa on siis myös vakkarityöpaikka.

Eli tilanne on monessa mielessä kinkkinen:) Mutta se ei näytä estävän kuumetta...

Jaksamista kaikille haaveilijoille!!

Vierailija
38/40 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuumeillut jo pidempään, mutta mies haluaisi vielä vähän odotella. Meillä sängyssä tuhisee 4-vuotias ja toisinaan viikonloppuisin 9-vuotias. Olemme uusperhe ja yhteisiä lapsia ei vielä ole. Nuorempi on mun edellisestä liitosta ja vanhempi miehen. Tämän vuoden aikana kuitenkin varmaan aletaan " tosissaan" yrittämään. Ehkäisy on ollut pois jo vuoden, ja ajatus on ollut, että vauva saa tulla, jos sattuu tärppäämään. Ollaan kyllä vältelty niitä otollisimpia päiviä, joten siksi ei varmaan vielä ole lykästänyt ;)

Vierailija
39/40 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käytetty ehkäisyä ollenkaan sen jälkeen kun esikoinen syntyi. imetyksen loputtua ollaan myöskin vältetty niitä otollisia päiviä ja hyvin on tän ajan tuo onnistunut. Nyt kylläkin huomasin viime kierrossa toivovani, että olisin vahingossa raskaana. En kuitenkaan :(

Meillä tilanne on se, että mun pitäs eka saada työpaikka ja sitten voimme vasta harkita raskastumista. Minä jokatapauksessa haluaisin vauvan aluilleen tosiaan jo kesällä. Eihän siihen olisi enää kuin 5kk.

Mites teidän 4 vuotias...odottaako jo innolla pikkusiskoa tai veljeä?

Vierailija
40/40 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova vauvakuume päällä ja mies haluaa vielä odotella(=pelata lisää aikaa).Ennestään lapsia 3 v. ja 5 v.Pillerit jätän nyt pois,mutta turha kai odotella tärppäämistä.Kyllä mies sen verran osaa laskea otolliset päivät pois :)

Kolmas lapsi saa kyllä vielä tulla,mutta ajankohdasta vielä keskustellaan.Lainoja sen verran tullut otettua,ettei noin vaan voi jäädä vielä kotiin.Mutta sain sen verran suostuteltua,että saan pillerit jättää.Toivossa on hyvä elää...!