Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt ollut puoli vuotta New Yorkissa kerjäläisenä

Vierailija
22.07.2024 |

Ei tämä ole kovin mukavaa. Tällainen elämysmatka vain. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiin ja vauvapalstalle pääset siitä huolimatta. Aika äijä

Pääsee sitä Suomessakin, miksi ei New Yorkissa?

Vierailija
22/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen että onko joku oikeasti kokeilumielessä tekeytynyt kodittomaksi, vaikka olisi varakas ja koulutettu? Minun tekisi mieli joskus kokeilla hetken aikaa tuollaista elämää ihan vain elämyksen puolesta, jos se olisi turvallista.

Leffaan asti päätyneenä:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000002838815.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen että onko joku oikeasti kokeilumielessä tekeytynyt kodittomaksi, vaikka olisi varakas ja koulutettu? Minun tekisi mieli joskus kokeilla hetken aikaa tuollaista elämää ihan vain elämyksen puolesta, jos se olisi turvallista.

Joku bisnesmies ainakin kokeili sitä, että pystyykö ihan tyhjästä rikastumaan, jossain vaiheessa kokeiluaan kai larppasi ihan koditontakin.

Muistaakseni joutui jättämään kokeilun kesken, kun sairastui vakavasti, mutta jostain syystä silti piti kokeiluaan menestyksenä...

Vierailija
24/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko että äijä🤨

Miksi joku pelleilee kodittomuudella, outoa.

Aika varma äijä kirjoitustyylistä pääteltynä. Pikkuisen voit pipoa löysätä, ettei ala kuuppa punottamaan

Vierailija
25/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä joskus tekeytya vaikka Hesassa spukeks. Hommaat vaan vaatteet kirpparilta. Muista paskantaa housuun, niin kukaan ei takulla tule häiritsemään sinua. Sitten vain kallistat pullosta ja nautit vapaudesta.

Jyväskylässä ainakin ennen oli kait Italiasta lähtöisin oleva "kadunmies" joka soitti kadulla kesäisin ja nukkui kait autossa. Oli ilmeisesti oikeasti joku miljonääri. Minena vuonna sama herra samoilla kadunkulmilla. Siitä taisi joku lehtijuttukin olla paikallisessa. Mutta tästä on ehkä noin 15-20 vuotta aikaa, tai ehkä enemmän. 

Vierailija
26/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kaipaa rannalle siellä tai muihin maisemiin. Kivitaloa vain?

Vilkaisepa karttaa, New York on joka puolelta veden ymparoima, on jokea ja valtamerta

Vierailija
27/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kaipaa rannalle siellä tai muihin maisemiin. Kivitaloa vain?

Vilkaisepa karttaa, New York on joka puolelta veden ymparoima, on jokea ja valtamerta

Vilkaise itse. Bronx.

Vierailija
28/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YMCA. n tiloissa pääsee joskus nettiin. Myös merimieskirkon tiloissa on joskus nettimahdollisuus.