Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua hautajaisiin hellepäivänä?

Vierailija
22.07.2024 |

Koko viikko näyttää helteiseltä ja siksi mietin. Toki varmaan kirkossa on viileämpää, mutta en ole koskaan siellä käynyt niin en tiedä. Miten ihmiset yleensä pukeutuu?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat bikinit, ja mustat läpsyttimet. Musta suruhuntu/olkihattuun ja käsivarren surunauha sukkanauhaksi. Muista lakata kynnet mustiksi. 

Vierailija
22/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppubiksut ja siihen päälle läpinäkyvä harsoviritelmä. Seksyy ja kukaan ei saa rajoittaa sun itseilmaisuu, you know.

Janica

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hautajaisissa 30 asteen lämmössä ja mulla oli ihan musta mekko, jossa oli 3/4 hihat.

Vierailija
24/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa tietysti. Miehille ja naisille. Kyllähän teillä nyt mustia vaatteita on.

Vierailija
25/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ohuet mustat housut ja tumma 3/4 hihainen ohut pusero jossa pikku kukkia. . Mitähän viskoosia ku olivat vilpoista kangasta. Ballerinat oli jalassa. Ei ollu kuuma vaikka mittarissa oli +35 ja ukkoshelle. Kirkossahan on aina viileää, onneksi. 

N60

Vierailija
26/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku musta tai tumma ilmava mekko. Lyhyehköt tai löysät pitkät hihat, niin ei tarvitse tukalaa jakkua tai neuletakkia. Miehillä se onkin hieman hankalampaa, mutta jos oikein hellettä on, niin tuskin kukaan vinoon katsoo, jos ulkona riisuu puvun takin.

Vierailija
27/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pxllu ja pxrsereikä paljaana.

Vierailija
28/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat bikinit, ja mustat läpsyttimet. Musta suruhuntu/olkihattuun ja käsivarren surunauha sukkanauhaksi. Muista lakata kynnet mustiksi. 

Ja p.llukarvat värjätään mustiksi ristin muotoon.

Vierailija
29/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olin hautajaisissa 30 asteen lämmössä ja mulla oli ihan musta mekko, jossa oli 3/4 hihat.

Mene hoitoon, jo sekopää.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5667453/uimarannalla-minun-kaskettiin-p…

Vierailija
30/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan sama miten pukeutuu, kunhan ajaa pään kaljuksi ja kulmakarvat pois surun merkiksi. Hampaat mustataan maalilla. 

Vierailija
31/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin helteellä hautajaisiin mustan jakun ja sen alle vain avonaisen topin. Se oli virhe, koska en sitten muistotilaisuudessa voinut riisua takkia liian avonaisen topin takia. Ja oli kuuma. 

Vierailija
32/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua riepoo nämä törkeät viestit, joku kysyy tosissaan ja suree. Sit yhet kirjottaa törkeyksiä...

Ap, toivon sinulle voimia raskaaseen päivään, tumma asu, sukkahousut, mustat kengät... selviät kyllä🤔

Vierailija
33/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö no ihan vaikka musta mekko. Ei voi olla noin vtun vaikeaa 🙄

Vierailija
34/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta mekko naisilla ja musta puku miehillä. Toivottavasti järjestäjät ovat varanneet ilmastoidun tilan (muistotilaisuutta varten).

Jos halotaan hiuksia niin tumma puku, ei välttämättä musta.

Vierailija
35/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä löytyy, eikä maksakaan paljon. 

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1229819001.html

Vierailija
36/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cocofashion.fi/product/pitka-mekko-musta/

Vaikka tuollainen 🙄 jos on riskinä rintavaon vilkkuminen, voi laittaa vaikka ohuen huivin eteen tai alle peittävä toppi tai ompelee valetopin mekkoon (eli kangaskaistaleen, joka näyttää alla olevalta topilta.) Tai joku ohut bolero peittämään vakoa. 

Vierailija
37/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa keho mustalla maalilla. 

Vierailija
38/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ilmavat, mustat housut ja musta ilmava paita. En käsitä miten ihmiset eivät osaa pukeutua.

Vierailija
39/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksissä hautajaisissa erittäin lämpimänä päivänä hihaton polvipituinen mekko ja sen päällä pitkähihainen pitsijakku, joka peitti olkapäitä juuri sopivasti, mutta oli silti ilmava. Jalassa 10 denierin sukkikset. 

Toinen hyvä vaihtoehto on laittaa ilmavasta materiaalista tehty maksimekko, jonka alle ei tarvitse laittaa sukkiksia.

Vierailija
40/41 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, hihaton pellavamekko ja hartiat peittävä huivi tai bolero tms. mustaa silkkiä. Mekko toki rinnasta aika peittävä.

Näillä menin ja olin tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän