Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla ollut kuumeeton keuhkokuume!?!

Vierailija
03.02.2007 |

minkälainen se oli? Itse olen nyt yskinyt jo 3 viikkoa, muutaman päivän ajan vasen kylki on ollut tosi kipeä, niin että saa miettiä, miten nousee sängystä jne. Kävin lääkärissä ja sain Ketek-kuurin.

Ja nyt vasta onkin huono olo. En edes tiedä onko lääke tehonnut vai ei, kun olen niin väsynyt ja huonovointinen.

Mulla ei ole tulehdusarvot olleet koholla lainkaan, eikä kuumetta.

Tosin rintakehä on ollut kuuma, varsinkin tuon kyljen puolelta.

Yskä oli pahimmillaan aivan kamalaa, en pystynyt nukkumaan kunnolla, kun koko ajan yskitti. Tyynyjä piti olla neljä, että olisin tarpeeksi koholla.

Nyt yskiminen on vähän rauhoittunut, osaksi sen takia, että se sattuu niin paljon kylkeen.

Tiedän toki että kylki voi pelkästä yskimisestä tulla kipeeksi, mutta toivoisin vastauksia, minkälainen on keuhkokuume, ilman kuumetta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla vain kipu jatkuu, käy uudestaan lääkärissä ja vaadi tulehduskokeet otettavaksi uudelleen. Röntgenkuvakaan ei varmaan olisi pahitteeksi, jos sinulla on kovin kivulias olo.

Minulla on ollut kuumeetoon keuhkokuume, mutta silloin olivat kyllä pitkän ja hurja flunssan ja yskimisen jälkeen tulehdusarvot koholla ja kehkokuvassa näkyi muutoksia. Lisäksi minulla on perussairaus, joka helpommin ja nopeammin aiheuttaa vakavia infektioita.

Vierailija
2/2 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuumeeton oli.

Olo oli kurja, kertakaikkisen väsynyt olin. Ainut ero minkä huomasin oli se että hengittäminen oli työlästä, tuntui ettei saanut vedetyksi ilmaa tarpeeksi. Varsinkin poraiden kiipeäminen oli toivotonta.

Kylkesi on todennäköisemmin kipeä yskimisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä