Sain tänään ruokajakelusta vain 3pkt kuiva paahtoleipä 2vuokallista kananmuna 3tlk laskootiton jukurt eihän noilla pärjää koko viikkoa
ei ollut mitään lihaa leikkelettä tms sen sellaista ravitsevaa
Kommentit (63)
Juu, hyvä työtön on kiitollinen kaikesta, vaikka koiran paskasta. Huono työtön joskus valittaa. Valitusoikeus on vaan kaikilla muilla, mutta ei köyhillä. Menkääpä valittajan valituksesta peilin eteen.
Minä sain tällä viikolla lohifileen, naudan jauhelihaa 400g broilerin siipiä paketin, kokonaisen kanan pakastettuna, naudan pihvejä 3 kpl, pari litraa jugurttia, 7 leipää, raejuustoa, karjalanpiirakoita 6 kpl, pullapitkon, linssisipsejä 3 pussia ja pari kolmioleipää. Juoksin koko syyslomaviikon ruokajaot läpi, sillä arkisin en töiden puolesta pääse jonoihin, ellen ole jostain syystä sairaslomalla.
Toki päiväykset olivat menneet 1-3 päivää sitten, mutta ei haittaa minua. Tein lihat heti ja pakastin annokset. Syön noita pitkään, jouluun saakka.
opettaja
Nuo ruokajakelut pitäisi selvästikin rajata kuka niihin on oikeutettu. Saat ilmaiseksi ruokaa etkä osoita minkäänlaista kiitollisuutta vaan kehtaat valittaa että et saa riittävän hyvää. Moni pienipalkkainen työläinen joutuu itse mmostamaan nuo kaikki eikä se ole muutenkaan oikeutettu mihinkään tukiin.