Sain tänään ruokajakelusta vain 3pkt kuiva paahtoleipä 2vuokallista kananmuna 3tlk laskootiton jukurt eihän noilla pärjää koko viikkoa
ei ollut mitään lihaa leikkelettä tms sen sellaista ravitsevaa
Kommentit (63)
Kannattaisiko muuttaa paikkakunnalta pois ja etsiä parempi paikka ilmaisten ruokien suhteen? Itse olen tutkinut tätä asiaa, ja kaikissa kunnissa ei oo yhtä hyvin asiat.
Hävikkii ei tuu eli antimet heikot
Ei niiden kai ole tarpeen ihmisen koko ravinnontarvetta kattaa, vaan olla avuksi?
Vierailija kirjoitti:
Hävikkii ei tuu eli antimet heikot
Niin kuin kaikki rikkaat on alkanu köyhäilemään ja ostaa punalaputetut jo -30 alessa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/search?q=vauva+vuokallista
Ilmiantakaa spämmistä.
höh eihän nuo linkit toimi, miksi spämmäät?
Voisiko mennä kaupan lähistölle pyytämään ihmisiltä, että ostaisitko minulle kilon perunoita? Toiselta voisi pyytää sitten halpaa makkaraa ja kolmannelta pakastevihanneksia, ja keittää paljon makkarasoppaa. Kirkolta voi kysyä myös tilapäisesti apua.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mennä kaupan lähistölle pyytämään ihmisiltä, että ostaisitko minulle kilon perunoita? Toiselta voisi pyytää sitten halpaa makkaraa ja kolmannelta pakastevihanneksia, ja keittää paljon makkarasoppaa. Kirkolta voi kysyä myös tilapäisesti apua.
Mikä on mielestäsi halpaa makkaraa? Minusta ne kaikki on kalliita nykyään.
Perunoita kun saa, niin lohkoperunat maistuu ihan sellaisenaan, ja lisukkeilla tietysti plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi halpaa makkaraa? Minusta ne kaikki on kalliita nykyään.
Xtra nakit on ainakin halpoja
Hain myös ilmaista ruokaa vuoden ajan ja säästin työttömyysrahoista rahaa ajokorttia varten. Lisäksi sain spr kirpparilta lahjakorttia, diakonista sain myös lahjakortteja 400 eurolla. Sossua kusetin että pesukone hajosi ja sain rahaa uuteen 250 euroa. Sainkin sitten ajokortin joka maksoi 1600 euroa.
Kannattaisi käyttää nuo tuet siihen mihin on tarkoitettu, tai sitten hakea apua elämänhallintaan ja jämäköitymiseen. Teidät kyllä mistä.
Sulla alkaa olla iitä kananmunavuokia sen berran monta että pärjäät kuukauden.
Älä hae jakelusta jos ei kelpaa vaan jätä se heille jotka oikeasti tarvitsee tuota ruoka-apua. Olet kiittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/search?q=vauva+vuokallista
Ilmiantakaa spämmistä.
höh eihän nuo linkit toimi, miksi spämmäät?
Kyllä toimii, lopeta spämmäys.
Vierailija kirjoitti:
Pupan vasu pelastaa.
Vapan pusu
Vierailija kirjoitti:
Sulla alkaa olla iitä kananmunavuokia sen berran monta että pärjäät kuukauden.
Ainakin vuoden.
Copypaste jankutus ollut täällä monta kertaa ennenkin
Niitä saa kaupasta.