Häh, mitä vikaa pillun haluamisessa?
Kommentit (14)
No onhan noi pilut nyt aika nähty juttu. Ei niillä ole sellaista arvoa kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan palvomaani elintä alituiseen.
Missä kaikki muut terveet heteromiehet ovat?
Täällä yksi 👋 ..on tämä touhu ihan p*rseestä..ei saa mies haluta enää edes pillua..pitäis vaan haluta miestenki kullia..sillon säilyy ketju..hyi h*lvetti..
Kyllä pillun haluaminen on ihan oikeaa asiaa, se on jopa ihmiskunnan olemssa olon kannatta elintärkeä asia.
Ja onhan se nyt muutenkin molempien sukupuolten nautinnon takaaja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, et haluu pillua.
Ja hyvä et on naisia ketkä haluaa munaa..ei sen parempaa hommaa ole kun laittaa muna ja pillu sisäkkäin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki muut terveet heteromiehet ovat?Täällä yksi 👋 ..on tämä touhu ihan p*rseestä..ei saa mies haluta enää edes pillua..pitäis vaan haluta miestenki kullia..sillon säilyy ketju..hyi h*lvetti..
Älkääpä miehet muuta sanoko. Muutin boheemille 00500 alueelle 2 kk sitten. 4 naapuria siinä samassa kerroksessa alan miehiä. Minä, heteronainen, puutteessa ruotsinpoikien keskellä 😂 Aivan uskomatonta.
Kyllä ketjut pysyy ku sateenkaarilippu liehuu juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki muut terveet heteromiehet ovat?Täällä yksi 👋 ..on tämä touhu ihan p*rseestä..ei saa mies haluta enää edes pillua..pitäis vaan haluta miestenki kullia..sillon säilyy ketju..hyi h*lvetti..
Älkääpä miehet muuta sanoko. Muutin boheemille 00500 alueelle 2 kk sitten. 4 naapuria siinä samassa kerroksessa alan miehiä. Minä, heteronainen, puutteessa ruotsinpoikien keskellä 😂 Aivan uskomatonta.
Minä muutan sinun naapuriin niin näytetään niille pojille oikeata meininkiä..puutteessa minäkin
Täällä saa vanhat ukot vongata teinityttöjä, mutta tasa-arvoiset heterot ei saa haluta toistaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa vanhat ukot vongata teinityttöjä, mutta tasa-arvoiset heterot ei saa haluta toistaan.
Saa haluta! Itse haluan oikein lihaisaa ja kosteaa pillua. Onneksi sellainen on nytkin käden ulottuvilla ja sormeni hyväilevät sen klitorista.
Joo..jotain erikoista tarttee olla että ketju pysyy..mitä likaisempaa niin sen varmemmin pysyy. Sitten jos hetero mies ja nainen alkaa "jutella" niin heti liputetaan poistoon
Kunpa naiset ymmärtäisivät, että jos mies sanoo rehellisesti olevansa naisen kanssa siksi, kun sillä on niin helvetin hyvä pillu, niin siinä on mies johon voi luottaa eikä sillä ole mitään taka-ajatuksia.
Puolestaan 99% varmuudella kaikki miehet, jotka kehuvat naisen älykkyyttä, myötäilevät sen poliittisia kantoja, aktivismia ja ihan mitä vaan, ovat vain ja ainoastaan hyväksikäyttämässä sitä. Mitään mitä tuollainen mies sanoo, ei ole luotettavaa.
Se 1 prosentti puolestaan on todennäköisesti piilohomoja.
Minä ainakin haluan pillua edelleen vaikka kuinka liputtivat ketjun pois..ei se tarve siihen loppunut
Missä kaikki muut terveet heteromiehet ovat?