Saunaan
Kuinka yleistä on että sekasaunotaan alasti tuttavien kanssa?
Me oltiin tutun parin mökillä vkonloppuna ja heti ensimmäisenä iltana lämmitettiin rantasauna ja oli itsestään selvää että sinne mennään kaikki yhdessä nakuna. Ei se tyttökaverilleni eikä minulle ollut mitenkään vaikeaa mennä mutta vähän puskista juttu kuitenkin tuli.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen viikko mökillä, mieheni ja sen kaverin kanssa. Kolmestaan saunotaan myös päivisin ja saunan jälkeen kolmestaan parisängylle. Miehillä alkaa kunto loppumaan, itse jaksan kyllä. Aamulla mieheni kysyi että kutsuuko lisää kavereita loppuviikolle "Kalastamaaan". Mietin vielä.
Nyt ainakin kelit sallii niin oletteko alastomana koko ajan?
No ei alasti, hyttysiä. Leninki päällä, ilman pikkareita.
Oletteko kauan kimppailleet?
Reilut kolmevuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei samaan. Kaikki 3 käytössä
Saako vieras paljaalla panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen viikko mökillä, mieheni ja sen kaverin kanssa. Kolmestaan saunotaan myös päivisin ja saunan jälkeen kolmestaan parisängylle. Miehillä alkaa kunto loppumaan, itse jaksan kyllä. Aamulla mieheni kysyi että kutsuuko lisää kavereita loppuviikolle "Kalastamaaan". Mietin vielä.
Nyt ainakin kelit sallii niin oletteko alastomana koko ajan?
No ei alasti, hyttysiä. Leninki päällä, ilman pikkareita.
Oletteko kauan kimppailleet?
Reilut kolmevuotta.
Upeeta. Oletteko te tai hän kertonut kenellekään tutulle näistä kuvioista?
Olimme viime viikonloppuna kavereiden luona mökkeilemässä ja illalla saunomista. Ei edes tullut kysymystä että mennäänkö kaikki yhdessä, pitivät sitä itsestään selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Olimme viime viikonloppuna kavereiden luona mökkeilemässä ja illalla saunomista. Ei edes tullut kysymystä että mennäänkö kaikki yhdessä, pitivät sitä itsestään selvänä.
Miltä,sinusta, naisestasi juttu tuntui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottihan se kun tuli selväksi että kohta saan nähdä kaverin vaimon au naturel, olen pitkään salaa haavelillut ja miettinyt miltähän hänen paikat näyttää ja saman kaverikin minulle tunnusti kun myöhemmin jutueltiin asiasta, hänkin on haavelillut että näkisi vaimoni paikat. Vaimoni sanoi että häntä jotenkin kiihotti ja tuntui ihanalta kun tiesi että pääsee näkee tutun miehen alastomana, hönestä tilanteessa oli kiva kevyt eroottinen,sexy tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottihan se kun tuli selväksi että kohta saan nähdä kaverin vaimon au naturel, olen pitkään salaa haavelillut ja miettinyt miltähän hänen paikat näyttää ja saman kaverikin minulle tunnusti kun myöhemmin jutueltiin asiasta, hänkin on haavelillut että näkisi vaimoni paikat. Vaimoni sanoi että häntä jotenkin kiihotti ja tuntui ihanalta kun tiesi että pääsee näkee tutun miehen alastomana, hönestä tilanteessa oli kiva kevyt eroottinen,sexy tunnelma.
Kevyt eroottinen tunnelma ilman turhaa irstailua tai kainostelua on ihan parasta. Siitä jää tietynlainen hyvä ja lämmin henkinen yhteys koko porukan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyt eroottinen tunnelma ilman turhaa irstailua tai
Juuri näin. Ja kyllä se kun pääsee näkemään sen kaverin vaimon paikat jota niin useasti on mielessään kuvitellut.
Ei viitsi mennä sekasaunaan vaikka pyydettäisiin muna on välittömästi pystyssä kun näkee alastoman naisen. Herkkä seisomaan ja laukeamaankin ja se on iso ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi mennä sekasaunaan vaikka pyydettäisiin muna on välittömästi pystyssä kun näkee alastoman naisen. Herkkä seisomaan ja laukeamaankin ja se on iso ongelma.
Sopivassa seurassa olisi varmaan todella ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kiihottaa enemmän, se kun näkee kaverin naisen alasti vai se kun kaveri näkee sun naisen alasti?
Kyllä se että vaimoni nähdään kiihottaa enemmän, toki näkeminen kiihottaa myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se että vaimoni nähdään kiihottaa enemmän, toki näkeminen kiihottaa myös paljon.
Sama täällä. Kyllä se kun tietää että vieras kiihottuu omasta naisesta on parasta.
Mun yksi suosikkifantasioista on saunominen erään tutun pariskunnan kanssa. Homma pikkuhiljaa eskaloituu erektioiden ja koskettelujen kautta siihen, että minä ja kaveri ollaan kumpikin polvillamme ylälauteilla jalat koukussa istuvien vaimojemme edessä ja lipsutamme terskalla pitkin vulvaa.Kun kiima yltyy tarpeeksi, niin siitä sitten hitaasti paljaalla vieraan naisen sisään ja loppuhuipennuksena spermat kohdunsuulle.
Eka kerta siis saunassa ja sitten jatketaan ilottelua nelistään koko viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Laukeaminen korjaantuu, kun harrastaa seksiä päivittäin.
Istuukomtyttökaverisi lauteilla jalat yhdessä vai jalat lauteilla niin että pillu näkyy hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Istuukomtyttökaverisi lauteilla jalat yhdessä vai jalat lauteilla niin että pillu näkyy hyvin?
Sekä että. Mikä tuntuu hyvältä sillä hetkellä.
Ei samaan. Kaikki 3 käytössä