Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saunaan

Vierailija
22.07.2024 |

Kuinka yleistä on että sekasaunotaan alasti tuttavien kanssa? 

Me oltiin tutun parin mökillä vkonloppuna ja heti ensimmäisenä iltana lämmitettiin rantasauna ja oli itsestään selvää että sinne mennään kaikki yhdessä nakuna. Ei se tyttökaverilleni eikä minulle ollut mitenkään vaikeaa mennä mutta vähän puskista juttu kuitenkin tuli. 

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon työpaikan kesäpäivillä oli sekasauna johon kaikki osallistui, 4 naista ja 7 miestä. 

Yksi nainen joutui tyytymään yhteen mieheen, ei saanut pilluun ja peppuun yhtäaikaa.

Vierailija
22/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon työpaikan kesäpäivillä oli sekasauna johon kaikki osallistui, 4 naista ja 7 miestä. 

Meidän työpaikan naisista kukaan ei edes lähtisi saunaan, ei erikseen saati sekasaunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka yleistä yhteissaunominen Suomessa on, mutta silloin kun sitä tehdään, se tehdään lähes aina alastomina.

Vierailija
24/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleistä, mutta aina kun olen sekasaunassa alkaa panettaa hulluna ja mietin millaista olisi totakin naista naida. Olen oppinut hillitsemään itseni niin, että kalu ei nouse pystyyn, mutta kiihotus on jossain sisällä ja vaikka muna on löysänä, sieltä valuu lemmentippoja ihan norona.

No, naisena ymmärrän sua ihan täysin, jos komeita miehiä, mulla vagina kostuu heti ja alkaa vuotamaan ihan hulluna, ihana tunne!

Teidänlaistenne takia en lähde sekasaunaan ollenkaan. Aina on joukossa jotain runkkareita.

M45

Hei ihana kiukkuinen höpönassu, minä mielelläni runkkaisin sua ja varmasti työntäisit sormesi märkään vulvaani.

Vierailija
25/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä on aina saunottu sekasaunassa alasti.

Vierailija
26/117 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäolen 48-vuotias nainen. Rintani roikkuvat ja alapään karvat ovat alkaneet harmaantua. Häpeilen itseäni enkä mene edes aviomieheni kanssa yhtäaikaa saunaan. Saunon aina yksin.

Kylläpä on ihan helvetin ankeaa. Ajan ne pillukarvasi tyystin pois, ala saunomaan kaikkien ystäviesi kanssa joista oikeasti pidät ja elä elämää täysillä!

Vierailija
27/117 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasauna on yleistä vain miesten fantasioissa. Kovinkaan moni nainen ei halua olla alasti muiden miesten nähden. 

Tuntuu, että se on jäänyt jonnekin sinne 50-luvun maaseudulle. En ole valitettavasti päässyt kokemaan tätä ikinä, kerran uimapuvuissa. Työporukat saunovat eri vuoroissa. 

Vierailija
28/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä useasti tutun parin kanssa sekasaunaa ihan alastomana. 

Vierailija
29/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko kaikki alasti?

Kaikki oli alasti

Vierailija
30/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäolen 48-vuotias nainen. Rintani roikkuvat ja alapään karvat ovat alkaneet harmaantua. Häpeilen itseäni enkä mene edes aviomieheni kanssa yhtäaikaa saunaan. Saunon aina yksin.

Oletko ajatellut ollenkaan että miehesi olisi kiinnostunut sinun alastomuudestasi. Me olemme yli kahdeksankymppisiä, mutta kyllä minä haluan vaimon kanssa kahdestaan saunaan, ei siellä mitään erikoista tapahdu, mutta vaimon alaston vartalo on aina minua kiinnostanut, eikä se kiinnostus ilmeisesti koskaan lopu. Sanan jälkeen sitten vaimo saa koskettelu ja hierontaorgasmin. Minulla nautinto ei juuri enää näy päälleppäin, mutta natin silti vaimon käsistä ja tietenkin siitä että saan annttua hänelle vielä orgasmin.

Sekasaunoista vuosikymmenten takaisia kokemuksia, vain niin että meitä oli kaksi paria ja tarkoituskin oli päätyä saunan jälkeen paria vaihtaen sänkyyn. Sauna ei siis ollut se joka vaihdon aiheutti, mutta se oli ihan hyvä esiaste. Erityiset vaimot tykkäsivät edeltävästä sekasaunasta,se kuulemma vapautti estoista. Saunomisen erilaisesta tarkoituksesta johtuen seisokit ja naisilla muunlainen kiiman esilletuonti olivat aivan tavanomaisia asioita.

748

Vierailija
31/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko kaikki alasti?

Olivat. 

Vierailija
32/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset käy saunassa muualla kuin kotona koska muuten se tuntikausia rakennettu pakkelikerros tuhoutuu

Vierailija
33/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panohullujen hommaa,verrataan vehkeitä ennen jatkoa

Vierailija
34/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunoista tykkäävät varmasti ne miehet, joilla on selvästi keskivertoa suuremmat elimet. Kivahan niitä on näytellä ja kavereiden tyttöystävillekin on kiva näyttää, että kuka on porukan kingi. Sama varmaan koskee hyvävartaloisia naisia. Mutta normimunaiset tai keskivertoa pienemmän omistavat miehet tuskin innostuvat, eikä myöskään vartaloonsa tyytymätyömmät naiset. Siiderivalaat tosin varmaan saunovat mielellään sekasaunoissa, kun ovat mielestään niin ihquja.

Vierailija
35/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunoista tykkäävät varmasti ne miehet, joilla on selvästi keskivertoa suuremmat elimet. Kivahan niitä on näytellä ja kavereiden tyttöystävillekin on kiva näyttää, että kuka on porukan kingi. Sama varmaan koskee hyvävartaloisia naisia. Mutta normimunaiset tai keskivertoa pienemmän omistavat miehet tuskin innostuvat, eikä myöskään vartaloonsa tyytymätyömmät naiset. Siiderivalaat tosin varmaan saunovat mielellään sekasaunoissa, kun ovat mielestään niin ihquja.

Onko sulla omakohtaista kokemusta sekasaunomisesta?

Vierailija
36/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää, ettei nuorten aikuisten sekasaunassa ole mitään seksuaalista. Tottakai on. Ei se toki tarkoita, että siellä oltaisiin kalut kovina runkkaamassa. Olin itse opiskeluaikana useamman kerran sekasaunassa, jossa oli about 20-23 vuotiaita naisia ja miehiä. Naisista en osaa sanoa, että miten kokivat nämä tilanteet tai mitä mielessä liikkui, mutta 100% varmasti joka jätkä skannasi vaivihkaa kaikkien mimmien rinnat ja alapään haaveillen, että pääsisi vähän muutakin, kuin vain vilkaisemaan. 

M48

Vierailija
37/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainkaan yleistä. Meillä ei edes perheet sekasauno.

Vierailija
38/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ystäväpiirissä on puoli-puoli, jotka menevät alasti sekasaunomaan, ja he kenellä on uimapuvut päälle.

Olemme noin 45 vuotiaita ja molemmat käynyt yliopistossa.

Vierailija
39/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha väittää, ettei nuorten aikuisten sekasaunassa ole mitään seksuaalista. Tottakai on. Ei se toki tarkoita, että siellä oltaisiin kalut kovina runkkaamassa. Olin itse opiskeluaikana useamman kerran sekasaunassa, jossa oli about 20-23 vuotiaita naisia ja miehiä. Naisista en osaa sanoa, että miten kokivat nämä tilanteet tai mitä mielessä liikkui, mutta 100% varmasti joka jätkä skannasi vaivihkaa kaikkien mimmien rinnat ja alapään haaveillen, että pääsisi vähän muutakin, kuin vain vilkaisemaan. 

M48

Tuo on ihan totta. Oliko sulla oma nainen mukana?

Vierailija
40/117 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sikasaunassa voi olla lehmiäkin.