Saunaan
Kuinka yleistä on että sekasaunotaan alasti tuttavien kanssa?
Me oltiin tutun parin mökillä vkonloppuna ja heti ensimmäisenä iltana lämmitettiin rantasauna ja oli itsestään selvää että sinne mennään kaikki yhdessä nakuna. Ei se tyttökaverilleni eikä minulle ollut mitenkään vaikeaa mennä mutta vähän puskista juttu kuitenkin tuli.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vakikaveri
Meillä kans yksi vaki kaveri.
Meillä tuttava parin mies. Teillä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan muuten tavattu kaveri. Ei ole ollut tuttu ennestään.
Koska oli eka kerta kun näitte?
Miten eka kerta meni,mitä tapahtui?
Laivaristeilyllä tavattiin ja siellä ei vielä pidemmälle menty vaan lämmiteltiin juttua
Vierailija kirjoitti:
Laivaristeilyllä tavattiin ja siellä ei vielä pidemmälle menty vaan lämmiteltiin juttua
Miten eka kerta taphtui jolloin menitte pidemmälle?
Naivatko koskaan ilman sinua?
Tavattiin meillä ja sovittiin että kaveri saa tyhjentää ensin suuremmat paineet ja mentiin sen jälkeen saunaan kun sitä tavaraa tuli runsaasti ja tätä on jatkettu sen jälkeen samalla kaavalla. Sauna saa himot nousemaan ja sen jälkeen on kyytiä. Käymme vielä kaiken jälkeen uudelleen yhdessä saunassa. Kyllä naivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin meillä ja sovittiin että kaveri saa tyhjentää ensin suuremmat paineet ja mentiin sen jälkeen saunaan kun sitä tavaraa tuli runsaasti ja tätä on jatkettu sen jälkeen samalla kaavalla. Sauna saa himot nousemaan ja sen jälkeen on kyytiä. Käymme vielä kaiken jälkeen uudelleen yhdessä saunassa. Kyllä naivat keskenään.
Tarkoitin että naivat niin ettet ole lainkaan paikalla tai näkevät jossain muualla.
Meillä vaimo käy ilman myös minua tutun kaverimme kanssa naimassa, kiihottaa tuollainen kuvio tosi paljon.
Onko teidäm vakkari ukm,varattu vai ihan vapaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei omineen käy vaan kolmestaan tavataan.
Ei ole varattu
Oletteko antaneet tuplana kalua?
Onko ollut bi juttuja kolmen kimpassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei bi juttuja
Mites tupla?
Meillä tuttava kaverin kanssa myös bi puoli läsnä. Voi kun hän sais joskus vielä oman vaimon mukaan niin vois nelistään vapaasti nauttia.
Toinen viikko mökillä, mieheni ja sen kaverin kanssa. Kolmestaan saunotaan myös päivisin ja saunan jälkeen kolmestaan parisängylle. Miehillä alkaa kunto loppumaan, itse jaksan kyllä. Aamulla mieheni kysyi että kutsuuko lisää kavereita loppuviikolle "Kalastamaaan". Mietin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen viikko mökillä, mieheni ja sen kaverin kanssa. Kolmestaan saunotaan myös päivisin ja saunan jälkeen kolmestaan parisängylle. Miehillä alkaa kunto loppumaan, itse jaksan kyllä. Aamulla mieheni kysyi että kutsuuko lisää kavereita loppuviikolle "Kalastamaaan". Mietin vielä.
Nyt ainakin kelit sallii niin oletteko alastomana koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei alasti, hyttysiä. Leninki päällä, ilman pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei alasti, hyttysiä. Leninki päällä, ilman pikkareita.
Oletteko kauan kimppailleet?
Minkälainen kaveri? Sun vaimosi kolmantena?