Saunaan
Kuinka yleistä on että sekasaunotaan alasti tuttavien kanssa?
Me oltiin tutun parin mökillä vkonloppuna ja heti ensimmäisenä iltana lämmitettiin rantasauna ja oli itsestään selvää että sinne mennään kaikki yhdessä nakuna. Ei se tyttökaverilleni eikä minulle ollut mitenkään vaikeaa mennä mutta vähän puskista juttu kuitenkin tuli.
Kommentit (117)
Miehellähän siellä enemmän näkyy!
Ihan normaalille ja mukavalle mökkeilylle kuullostaa On yleistä tottakai👍
Ihan yleistä, mutta aina kun olen sekasaunassa alkaa panettaa hulluna ja mietin millaista olisi totakin naista naida. Olen oppinut hillitsemään itseni niin, että kalu ei nouse pystyyn, mutta kiihotus on jossain sisällä ja vaikka muna on löysänä, sieltä valuu lemmentippoja ihan norona.
Miehet munasillaan ja naiset vastaavasti keskenään Eevan asussa omilla vuoroillaan varmasti yleisintä. Alastomat sekasaunat olleet ehkäpä ennen yleisempiä ja nykyään enempi katoavaa kansanperinnettä, vaikka Suomessa ollaankin mutta ei varmasti aivan tavatonta kuitenkaan. Ja mikäs siinä jos kaikille sopii. Bikinit / uimahousut tai pyyhkeet varmasti yleisempiä jos sekana nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistä, mutta aina kun olen sekasaunassa alkaa panettaa hulluna ja mietin millaista olisi totakin naista naida. Olen oppinut hillitsemään itseni niin, että kalu ei nouse pystyyn, mutta kiihotus on jossain sisällä ja vaikka muna on löysänä, sieltä valuu lemmentippoja ihan norona.
No, naisena ymmärrän sua ihan täysin, jos komeita miehiä, mulla vagina kostuu heti ja alkaa vuotamaan ihan hulluna, ihana tunne!
Tietenkin aina sekasaunotaan. Saunassa ei ole mitään seksuaalista ja olisihan se outoa, jos muuten voisi olla yhdessä ja samassa tilassa, mutta saunaan mentäisiin ryhminä.
Minua ärsyttää omissa piireissä ainainen miehet-naiset vuorosaunominen. Isoilla lauteilla pari-kolme ihmistä kerrallaan ja koko saunominen uinteineen kestää tuntikausia.
Yleensä saunotaan oman sukupuolen kesken tai sitten kaikki yhdessä uikkarit päällä. Joka porukassa on aina joku jolle sekasauna alasti ei ole ok, joten näin ei tarvitse tehdä siitä numeroa.
Sekasauna on yleistä vain miesten fantasioissa. Kovinkaan moni nainen ei halua olla alasti muiden miesten nähden.
Joissakin kisoissa on sekasaunat. Ei mikään uusi juttu. Eiköhän ihmiset tiedä miltä keho näyttää, saunassa saunotaan.
Tyttöystävä kertoi käyvänsä miesten kanssa saunassa, kun on kaverilla juhlimassa.
Minäolen 48-vuotias nainen. Rintani roikkuvat ja alapään karvat ovat alkaneet harmaantua. Häpeilen itseäni enkä mene edes aviomieheni kanssa yhtäaikaa saunaan. Saunon aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, naisena ymmärrän sua ihan täysin, jos komeita miehiä, mulla vagina kostuu heti ja alkaa vuotamaan ihan hulluna, ihana tunne!
Teidänlaistenne takia en lähde sekasaunaan ollenkaan. Aina on joukossa jotain runkkareita.
M45
Vierailija kirjoitti:
Minäolen 48-vuotias nainen. Rintani roikkuvat ja alapään karvat ovat alkaneet harmaantua. Häpeilen itseäni enkä mene edes aviomieheni kanssa yhtäaikaa saunaan. Saunon aina yksin.
Voi minkä ilon heität itseltäsi ja mieheltäsi hukkaan. Meillä mies kampaa aina saunan jälkeen minun harmaantuneet alapään karvani. Ne mitään kampaa tarvitsisi, mutta rituaali on meille molemmille kiva.
olen luullut että miesten puheet siitä että naiset haluavat pimeässä peiton alla, ovat vain miesten puheita, mutta ilmeisesti näin ei ole. Minä ainakin oikein esittelen itseäni miehelle, sekä ennen että jälkeen yhdynnään. No, se saunassa yhdessä käynti on tietysti luonnollista. Sekasaunassa ilkosillani olen ollut kosmesti, enempää ei ole luontevasti kohdalle osunut. Yhdellä kertaa ei mies ollut mukana, joten päädyin vieraan miehen pantavaksi. Emäntä oli laskenut oikein tasaparit kutsuessaan saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kisoissa on sekasaunat. Ei mikään uusi juttu. Eiköhän ihmiset tiedä miltä keho näyttää, saunassa saunotaan.
Mitkäs kisat ne ovat, joissa on sekasauna ilman uima-asua?
Vaimon työpaikan kesäpäivillä oli sekasauna johon kaikki osallistui, 4 naista ja 7 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon työpaikan kesäpäivillä oli sekasauna johon kaikki osallistui, 4 naista ja 7 miestä.
Olivatko kaikki alasti?
Ei taida olla kovin yleistä. Kerran olemme olleet sellaisessa, että sanottiin yhdessä. Mutta vain miehet olivat alasti, naisilla oli pyyhkeet.