Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies etääntyy

Vierailija
22.07.2024 |

Ollaan tavattu vasta pari viikkoa ja alkuun parasta oli kummankin avoimuus. Pääsimme todella lähelle toisiamme monella tavalla. Mutta sitten mies alkoi etääntyä ja vältteli läheisyyttä.

Pystyimme sentään puhumaan, mutta nyt kysymykseeni onko mies huomannut mitä tekee, hän tarjosi toista syytä ja sitten sanoi vaan että katsellaan. Hän tuntuu niin etäiseltä ja torjuu usein hellyydenosoituksiani.

Minulla on usein tässä vaiheessa kiire pois suhteesta jos syytä on, koska en halua että minua sattuu enempää. Kokemusta on että jos se on näin alkuun tällaista, suhde ei tule toimimaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suhteesta? Te olette tapailleet pari viikkoa ja miestä ei taida kiinnostaa edistää tapailua suhteeksi.

Ei noille parin viikon tapailuille kannata noin paljoa painoarvoa antaa, vaan myös jatkaa omaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä suhteesta? Te olette tapailleet pari viikkoa ja miestä ei taida kiinnostaa edistää tapailua suhteeksi.

Ei noille parin viikon tapailuille kannata noin paljoa painoarvoa antaa, vaan myös jatkaa omaa elämäänsä.

Ollaan kylläkin puhuttu että tavataan vain toisiamme, mies on sanonut haluavansa tavata pidempään. Hän on ollut se joka on puhunut tunteista.

Mutta hänellä on trauma, joka saa epäilemään että läheisyys on iso ongelma.

ap

Vierailija
4/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta itse ottamasta yhteyttä ja katso mitä mies tekee. Turhaa noiden traumaatikkojen eheyttäjäterapeutiksi on ryhtyä, harvemmilla ongelmat katoaa mihinkään, vaikka millainen enkeli nainen olisi.

Jos ei mitään lähentymistä miehen suunnalta ilmene, niin jatka matkaasi. Ehkä joku traumatonkin jostain vielä löytyy.

Vierailija
5/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta itse ottamasta yhteyttä ja katso mitä mies tekee. Turhaa noiden traumaatikkojen eheyttäjäterapeutiksi on ryhtyä, harvemmilla ongelmat katoaa mihinkään, vaikka millainen enkeli nainen olisi.

Jos ei mitään lähentymistä miehen suunnalta ilmene, niin jatka matkaasi. Ehkä joku traumatonkin jostain vielä löytyy.

Hän laittaa viestiä monta kertaa päivässä.

ap

Vierailija
6/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kylläkin puhuttu että tavataan vain toisiamme, mies on sanonut haluavansa tavata pidempään. Hän on ollut se joka on puhunut tunteista.

Mutta hänellä on trauma, joka saa epäilemään että läheisyys on iso ongelma.

ap

Hei valoja päälle nyt. Kaksi viikkoa tapailua ja tilanne on tämä. Ei tuossa ajassa ehdi edes tutustumaan toiseen kunnolla ja sä vetelet jo jotain etääntymis aloituksia ja puit tyypin traumoja.

Ei kuulosta tasapainoiselta meiningiltä.

Vierailija
7/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei halua fyysistä suhdetta, mutta tekstailla siis pitäisi? Platoninen puhelinsuhde, ok.

Onko se yhtään vihjaillutkaan siihen suuntaan, että tarvitsee esim. aikaa tai haluaa ensin oppia tuntemaan paremmin, ennen varsinaista tiiviimpää suhdetta jne? Oletko kiirehtinyt kuitenkin, ja mies nyt perääntyy....

Mitä se sitten tekstailee? Juttelee ilmoista, kehuu sinua, haluaa tavata, työasioita? Onko lapsia? Riitaisia ero takana? Mitä ongelmia kaikkineen? Ei tuosta ota selvää, kun vaatisi jotain yleiskuvaa.

Vierailija
8/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne irtosuhteet on. Kun kintut on aukastu, etenee suhde miehen oikkujen mukaan. Kannattiko?

Vierailija
9/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kirjoitat, että mies etääntyy.

Sitten paljastat, että kyllä se mies oma-aloitteisesti tekstailee montakin kertaa päivässä.

Tarkoitatko, että mies siis välttelee fyysistä läheisyyttä, kun siitä mainitsit?

Onko hän henkisestikin etääntynyt eli viestit ovat pinnallista diipadaapaa?

Mitä traumoja miehellä on? 

Saman neuvon annan kuin joku toinenkin, älä oo niin päällekäyvä. Ota etäisyyttä. Siis jos vielä näette, niin älä tee aloitetta mihinkään halihali, pusipusi meininkiin, vaan kohtele häntä kuin kaverisi tulisi kahville. Katso sitten, tulee mies iholle ja pussaamaan, kun sä et tee mitään. Se on siis tämmöinen testi, että lähentyykö, jos itse vetäydyt.

Vierailija
10/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se mies nyt pähkäilee oliko tämä pillu ja vartalo sen arvoista, että jatkaisiko.

Vierailija
11/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi tuntemaan sinua ja ajatuksenjuoksuasi paremmin.

Vierailija
12/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jo siis olleet sängyssä? Jos, niin milloin oli eka kerta ja kuinka monta kertaa sen jälkeen? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
13/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuu

Vierailija
14/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei halua fyysistä suhdetta, mutta tekstailla siis pitäisi? Platoninen puhelinsuhde, ok.

Onko se yhtään vihjaillutkaan siihen suuntaan, että tarvitsee esim. aikaa tai haluaa ensin oppia tuntemaan paremmin, ennen varsinaista tiiviimpää suhdetta jne? Oletko kiirehtinyt kuitenkin, ja mies nyt perääntyy....

Mitä se sitten tekstailee? Juttelee il

NO JUTTU ON TÄMÄ: Koska itsellänikin on traumoja niin halusin esitellä hänelle minkälaiseen perheeseen ja sukuun hän olisi joutunut - ja minkälaisiin paikkoihin - jos olisimme tavanneet jotain noin kakskymppisinä. Mä kerroin kaiken oleellisen ja lähetin kuvia ihmisistä joita ei enää ole mun ympyröissä ja sitten niistä harvoista jotka yhä on ja niistä lähimmistä jotka ovat jo menehtyneet ja niistäkin joita häpeän (miehiä jotka jumittuneet sinkuiksi ilman naista ja siis yhteiskunta-asemastaan tipahtaneita). Kerroin mun raiskauksista, raskaudesta ja kuolleena syntyneestä lapsesta. Sitten mä hullu vielä lähetin sisäkuvia mun kämpästä (siis olen todella vähätuloinen) että tämmöiseen kotiin olisit päätynyt jos olisit valinnut mut rutiköyhän naisen. No kyllä mä ymmärrän että nyt pitää lopettaa ja antaa sen sulatella kaikkea ja ottaa yhteyttä sitten kun sille sopii... mutta mulla on kokemusta yhdestä miehestä jonka kanssa jutut meni pieleen ja mies haihtui. Sitten se ilmestyi kuin salama kirkkaalta taivaalta noin viiden kuukauden kuluttua ja heitti kosinnan ilmaan. Mä vastasin 'EI' vaikka jotain muuta olisi välillämme pitänyt tapahtua niin että olisin voinut sanoa 'Kyllä'. Asiat vaan menivät niin omituisesti ja hirveää vauhtia... Tämäkin on joku trauma jonka vuoksi en yhtään kestä nyt odottaa... En edes jaksa siivota kotiani ja harrastaa mitään kun kaikki aikani menee vanhojen asioiden pohtimiseen - uudelta - TÄMÄNHETKISELTÄ - kannalta ja kaikki tuntuu nyt hyvältä. Minulla sama läheisyysongelma mutta olenkin sanonut miehelle että mä en nyt voi luvata mitään sellaista tavallista seksisuhdetta jossa on 'penetraatio' - se tuntuu NYKYtiedoilla tosi vaikealta mutta kaiken muun haluan ja pian. Mutta koska ei olla tavattu niin EN VOI TIETÄÄ MITÄ HALUAN TARKEMMIN. Tämä ON KIDUTUSTA että joutuu ODOTTAMAAN! Mulla on muutenkin diagnoosi että mulla on oireita kuin kidutetuilla ihmisillä vaikka joku täällä väittää että mulla on joku psykiatrinen ongelma. EI OLE! SE ON PITKÄAIKAINEN KIDUTUS eikä mikään mt-ongelma... Mulla on pitkä kipulääkitys(ongelma) eli on määrätty vaikka mitä mutta mikään ei auta ja lääkärit todenneet että näille kiputiloille ei voi tehdä yhtään mitään... NYT YRITÄN LOPETTAA ENKÄ TEE ENÄÄ MITÄÄN MUUTA KUN ODOTAN ETTÄ MIES SULATTELEE TÄTÄ KAIKKEA - mistä tiedän että se sitten ilmestyy eikä niin että mä kituuttamalla odotan ja odotan ja SIT SE EI TULISKAAN... EN KESTÄ... YRITÄN TEKOHENGITTÄÄ TÄTÄ SUHDETTA YÖTÄ-PÄIVÄÄ???

Vierailija
15/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että saatatte olla tosi eri tahdilla etenemässä ja pyrkimyksesi täyteen avoimuuteen menneisyydestä ja elämäntyylistäsi on tullut varsin nopeaan tahtiin toiselle ihmiselle, jolle sinulle tutut asiat ovat tulleet täytenä yllätyksenä. On ihan ymmärrettävää, että toinen haluaa silloin hidastaa tahtia ja pohdiskella itsekseenkin. Ehdotan, että kevennät vähän omaa otettasi suhteen muodostuksessa. Suhde ei synny yhden ihmisen tahdonvoimalla.

Vierailija
16/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja muillekin voisi olla hyvä tiedostaa että ensinnäkään parin viikon tunteminen ei riitä siihen että toisen niskaan voi dumpata kaikki ongelmat kuin toinen olisi joku likakaivo tai terapeutti. Edes parin vuoden tunteminen ei oikeuta sellaiseen.

Jos tuo ylempi kirjoitus tuolla sukulaisten kuvien lähettelystä ja elämänsä surkuttelusta oli ap:n kirjoittama niin en ihmettele yhtään että mies haluaa ottaa etäisyyttä. Kuulostaa liian paljolta informaatiolta ja aivan liian nopeasti.

Vierailija
17/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se mies nyt pähkäilee oliko tämä pillu ja vartalo sen arvoista, että jatkaisiko.

Kierroksessa on useampikin pyöriteltävänä, ja jokaiselle kun selittelee itku silmässä, että on trauma, eikä ehkä pysty lähentymään, niin naisethan tietysti auliisti haluaa "hoitaa sitä lähestymistraumaa" ja vaihtelua piisaa. Melkoinen playeri. Tekstareilla pitää haaremia odottelemassa.

Vierailija
18/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta terveeltä touhulta ollenkaan.

Vierailija
19/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ja muillekin voisi olla hyvä tiedostaa että ensinnäkään parin viikon tunteminen ei riitä siihen että toisen niskaan voi dumpata kaikki ongelmat kuin toinen olisi joku likakaivo tai terapeutti. Edes parin vuoden tunteminen ei oikeuta sellaiseen.

Jos tuo ylempi kirjoitus tuolla sukulaisten kuvien lähettelystä ja elämänsä surkuttelusta oli ap:n kirjoittama niin en ihmettele yhtään että mies haluaa ottaa etäisyyttä. Kuulostaa liian paljolta informaatiolta ja aivan liian nopeasti.

Ap on holtiton ja elämä hukassa. Häilyy vaan jossain unelmineen ja ihmeellisine kuvitelmineen. Kotiaankaan ei voi siivota, kun on niin tunteen vietävänä ja haahuilee menemään ilman ryhtiä ja itsensä hallintaa. Mielenterveysongelmia ihan selvästi. Mies huomasi tämän, ei siinä sen kummempaa. Säälistä tekstailee.

Vierailija
20/22 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi pitkä vuodatus on ap:lta, niin kuulostaa ettei sun kannata edes etsiä parisuhdetta ennen kuin saat oman paketin kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän