Miksi et asu kaupungissa, joka kehittyy eniten koko Suomessa eli Tampereella?
Kommentit (69)
Paska liikenne ja kaupat pääosin entisiä siwoja tai jumalan selän takana olevia hypermarketteja. Vietän aikani mieluummin muulla tavoin.
Ihan liian pieni minun makuuni. Kyllä minä täällä Helsingissä pysyttelen jatkossakin.
Koska asun jo Helsingissä. Mutta voisin kyllä toisessa elämäntilanteessa muuttaa Tampereelle. Voisin asua esim. Teiskossa ja käydä Kessan baarissa Kämmenniemessä.
Koska asun tässä Tampereen naapuripaikkakunnalla.
En viihdy betonihel vetissä, kaipaan maaseudun rauhaa. Täältä kyllä hyvät kulkuyhteydet Tampereelle jos on tarvetta.
Harvoin tosin tulee käytyä, koska täällä on kaikki tarvittava.
Tampereella liikaa narkkeja sun muita pummeja.
Kehittyy suurkaupungiksi ongelmien suhteen. Ei kiitos.
Ei kai sinne kaikki mahdu ja viihdyn kotikaupungissani Lappeenrannassa.
olen sieltä kotoisin, asun nykyään ulkomailla. Vanhemmilta ja kavereitla kuulen huonoa juttua Tampereen keskustan nykymenosta. Joten kiinnostaisi se katsastaa. Lähdin 10 v sitten.
Kerro nyt ap miten se kehittyy? Faktaa pöytään.
En silti Espoosta mihinkään muuta.
Siellä ei ole puolisolleni töitä. Muuten kyllä Tampere voisi hyvinkin olla kotipaikkakuntani.
Koska en halua asua "Niin"-idarin kanssa samassa kaupungissa.
Olisin mielelläni muuttanut Tampereelle, mutta kyseisen alueen toimistossa on järkyttäviä valittajia töissä.
En jaksa kuunnella heitä.
Tampereelta alkaa olemaan hankalaa löytää hyvää aluetta.
Tampereen vetovoima ei yksistään johdu siitä, että kaupunki olisi niin hieno paikka. Sekin vaikuttaa, että pikkupaikkakunnilta viedään kaikki. Ei ole palveluja, eikä työpaikkoja. Pienemmät koulut yhdistetään isompiin.
Tampereen keskusta on rakennettu biletyspääkaupungiksi. Unelmamesta jos tykkää vetää viinaa, ja nykyisin myös huumeita, koska huumeveikot ovat siirtyneet hähiöiden perukoilta keskustaan. Keikkoja ja urheilutapahtumia kyllä riittää, ja Suomessahan ne tarkoittavat ryyppäämistä ja sekoilua.
Katsokaa tilastoja. Rikollisuus, päihdeongelmat ja sossun tukia nostavian asukkaiden osuus ovat kaikki räjähdysmäisessä kasvussa.
Keskustan ulkopuolella ennen kauniit alueet lähiöityvät, ja sitten muutat aina vain kauemmas pakoon tätä "kehitystä".
Käytännössä ainoat hyvät paikat ovat sellaisia, joihin julkiset kulkevat huonosti. Minä muutin suosiolla kerrasta maalle Vesilahdelle.
On paljon viehättävää siellä. mistäs sen tietää, minne vielä joskus muuttaa, mutta esim ei ole oma työ siellä,
Käytiin kesällä ja lapset nauroi koko kotimatkan, kun kaupan myyjä sanoi MORO.
Koska Kummeli, Popeda, Eppu Normaali, Mikko Alatalo, Juice ja musta makkara.
Koska siellä on se paska suojelutyö.
Vanha kulttuuri ahdistaa. Hipit, vanhat talot, jne. Uudistumisprosentin pitäisi olla paljon suurempi, kuin stagnoituneen osuuden
Pysykää poissa. Täällä on jo tarpeeksi ihmisiä.
"Kehittymässä" samanlaiseksi kuin Tampere. Vuokrakerrostaloja nousee kuin sieniä sateella. Ratikan myötä Hervanta II.