Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti vastaa kysymyksiinne

Vierailija
03.02.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittää sanalla alkoholisti alkoholistin. Ihminen, jolle viina on ongelma. Joko päivittäistä käyttöä tai ainakin useita viikossa.

Ajattelin, että jos ap on raitistunut, koska kertoi, että ei juo alkoholia päivittäin.

5

Vierailija
2/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join melkein 20v liikaa, viimeset 3kk yötä päivää. Olin päihdekuntoutuksessa 1.5v

Nyt elämä raittiina on mukavaa, järkikin kulkee jo jotenkin. Mutta sairas minä olen, siis riippuvainen viinaan koko loppuelämän, en voi enään juoda tippaakaan. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katkaissut välisi vanhoihin kavereihin? Oletko uskossa?

Onnea sinulle tulevaisuuteen! Vaikean tien olet käynyt ja selvinnyt voittajana!

Vierailija
4/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti koko elämäni, toivottavasti vaan raitis sellainen. Tästä sen taas näkee, mikä on tän palstan tietämys asiasta. -ap

Vierailija
5/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi ollut jo raittiina kuinka kauan tahansa, sitä leimaa kantaa lopun elämänsä.

T:alkoholistin lapsi.

Vierailija
6/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen katkassut kaikkiin käyttäviin kavereihin välit jo aikoja sitten. Muutinkin eri paikkaan hoidon jälkeen, aloitimme elämän niinkuin puhtaalta pöydältä. Kiitos kannustuksesta. -AP

Vierailija
7/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä tahtoisit sanoa naiselle, joka alkoholisti-perheen lapsena huomaa miehessään hälyttäviä merkkejä, mutta ei uskalla/osaa toimia?

Missä vaiheessa mielestäsi alkoholi on ihmiselle selkeä ongelma?

Vierailija
8/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko koskaan läheistesi häpeävän sinua? Esiinnyitkö koskaan täysin knnissä esim. perhejuhlissa? Pystyitkö ajattelemaan miltä se tuntui läheisistäsi?

Itse olen alkoholistin tytär ja kovasti mietin aina, että miksei ihminen voi edes lapsensa häissä olla juomatta? On niin vaikea ymmärtää viinan voimaa?

Ja vielä, mikä oli se viimeinen asia, joka sai sinut haluamaan raittiutta?

Vierailija
9/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt kysymyksiimme, koska monella on kuitenkin omakohtaista kokemusta, ettei alkoholistin lupailuihin kannata luottaa.

Odotamme vastauksiasi.

Vierailija
10/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peräpukamavikainenkin aina peräpukamavikainen silti jos sairaus on hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

Säälipisteiden keräämistä ja sossun tädeille menee täydestä.

Vierailija
11/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti on aina alkoholisti siksi, että jos on jo alkoholisoitunut, kohtuukäyttö onnistuu vain erittäin harvalla. Yleensä se jatkuu ihan samanlaisena kuin ennenkin, eli mopo lähtee käsistä. Alkoholiriippuvus aiheuttaa peruuttamattomia muutoksia aivoissa, joten käytännössä on syytä olla ottamatta yhtään. Enkä koe sitä säälipisteiden keruuna, olen ihan normaalia elämää viettävä työssäkäyvä kahden lapsen äiti, joka nyt ei vaan sattuneesta syystä juo alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan