Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan vain kuvan miehestä johon olen mahdottomasti rakastunut, laitan sen kehyksiin ja muutan erakoksi mökkiin.

Vierailija
21.07.2024 |

Kasvattamaan tilliä ja odottamaan muumioitumistani. Välillä palvon sitä kuvaa ja fantasioin, mitä olisi voinut olla, jos olisin tunne-elämältäni normaali ja ei-epävakaa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pinnallisuus on kaiken materiaalisen kieltämistä, voimme kutsua tätä vaikka pinnallisuudeksi. Minulla on unelmieni mieheen yliluonnollinen yhteys astraaliulottuvuudessa jossa sielumme ovat ikuisuudeksi sidottu yhteen. En tarvitse materiaalista todellisuutta todistelemaan minulle suhteemme erityisyydestä. Meidän yhteytemme on kaiken lihallisen yläpuolella. Omistan hänelle koko elämäni. 

Astraalifaneja, ufoja, ehkä vielä homeopatiaa päälle? Monilla julkkiksilla on kuvaamiasi faneja. Ehkä naispuolisten sairaanloisen ihastuneiden henkilöiden kohdalla sitä pidetään vähemmän mielenvikaisuutena, kuin mitä pidetään sairaanloisesti ihastuneiden miesten kohdalla. Oliko Myyrmannin kuolemassa jotain tähän liittyvää? Useampi nainen on elänyt pelossa kun joku mies on saanut harhaisessa mielessään kuvan että hän ja nainen kuuluvat yhteen... Suosittelen teille mieluummin terapiaa, kuin että pitäisi asiaa hassuna tai hauskana.

M50

Vierailija
22/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi joku miehen kuva seinällä. Laita mieluummin kukkia.

Vierailija
24/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos pinnallisuus on kaiken materiaalisen kieltämistä, voimme kutsua tätä vaikka pinnallisuudeksi. Minulla on unelmieni mieheen yliluonnollinen yhteys astraaliulottuvuudessa jossa sielumme ovat ikuisuudeksi sidottu yhteen. En tarvitse materiaalista todellisuutta todistelemaan minulle suhteemme erityisyydestä. Meidän yhteytemme on kaiken lihallisen yläpuolella. Omistan hänelle koko elämäni"

Juuri noin.

Harhassa eläminen tuottaa suurta nautintoa ja tyydytystä, siksi siihen takerrutaan mielellään.

Tosi henkisyys ei ole mitään tuollaista. 

Henkisyys ei ole sitä tai tätä, se on.

Se on rakkautta jolla ei ole muotoa.

Se on kaiken ajattelemisen, mielikuvituksen ja kokemisen tuolla puolen.

Vierailija
25/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks sekoboltsi, jonka mielestä paras parisuhde on kuviteltu sellainen. Voi kuvitella molemmat, sekä oman itsen että sen toisen, juuri sellaisiksi kuin milläkin hetkellä huvittaa. Suhteen voi ns. tunkea välillä myös kaapin perälle, jos joskus ei vaan kiinnosta. Ja ottaa takaisin, eikä se ole edes ottanut nokkiinsa. Virheet voi korjata kuvittelemalla aiemmat tapahtumat ihan toiseksi.

Hulluna on hyvä olla.

Vierailija
26/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
27/29 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
28/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
29/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa halpoja ja kevyitä raameja kuvaa varten. Kevyet ovat hyvät niin eivät tipu alas seiniltä jos vaikka mökin ovi on auki ja tuuli tulee sisälle. 

Niihin on myös erinomaisen helppo vaihtaa se uusi kuva kun pärstä vaihtuu. 

Tajusin muuten että näinhän mulla on. Rakastamani (luuloissa on hyvä elää) miehen kuva seinällä ja mukava kuva onkin. En kuitenkaan asu mökissä vaan asossa... täältä kaadettiin jo kaikki pikkumetsät ja isot metsät ja puut enkä tiedä miten tillin parvekeviljely onnistuu... Tilli on sukunimi - tiedän parikin... ja sitten on koko Tillinmäki... 

Nyt oon ihan tillin tallin joten hyvää yötä! T. Taimi