Onko normaalia että menee 2 kiloa turkkilaista jugurttia viikossa?
Kommentit (24)
Mulla menee ihan 6ksistään varmaan nelisen viitisen kiloo🙄
Kovaa rasvaa on jo kevytmargariinipaketin verran.
Huomaa ap, että se on melko tuhtia naututtavaa. Hyvin rasvaista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta en ole ylipainoinen...
Mulla on Kreikkalainen. Turkkilainen on paksumpaa (rasvaisempaa?) kuin Kreikan.
Minulla juustoa kilo meni viikossa "( tosin monta ruokaa jäi väliin. Nyt vasu poissa minulta.
Minä syön 500 grammaa turkkilaista tai kreikkalaista jogurttia päivässä. Enemmänkin menee silloin tällöin, ja vieläkin enemmän maistuisi. Rakastan maitotuotteita.
Jos on suurtalouskeittiö niin helpostihan tuo menee.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön 500 grammaa turkkilaista tai kreikkalaista jogurttia päivässä. Enemmänkin menee silloin tällöin, ja vieläkin enemmän maistuisi. Rakastan maitotuotteita.
Niin, sitä piti sanoa, että ei tuo varmaan normaalia tai tavallista ole, mutta mitäpä siitä. :)
On se aika paljon, mutta terveellistä syötävää. Varsinkin jos et vedä kovia rasvoja paljon muuten.
No hei sillä se turkkilainen ukkokin eli 150-vuotiaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en ole ylipainoinen...
Kysyttiinkö sitä? Vesisuonet huutaa hoosiannaa, hoikallakin, jos syö paljon rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kovaa rasvaa on jo kevytmargariinipaketin verran.
Mutta on terveellistä rasvaa. Olen syönyt tuollaista tahtia jo toista vuosikymmentä ja verisuoneni voivat erinomaisesti. Välttelen ennemmin noita yliprosessoituja margariineja.
On ja se on järkevä ostos,maustamaton.
Onhan tuo paljon. Tarvitseeko sitä vetää niin paljon kerralla? Kyllä mulla riittää 100g päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo paljon. Tarvitseeko sitä vetää niin paljon kerralla? Kyllä mulla riittää 100g päivässä.
Mutta se mikä riittää sulle, ei välttämättä riitä toiselle.
mikä siinä "kovassa" rasvassa pelottaa?
saa kai sitä lapppaa vaikka viis kiloa, riippu miten iso sakki syömässä
Olipa typerä kysymys