Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut mieheen joka ei ole mitenkään omaa "tasoa"

Vierailija
21.07.2024 |

Oon aivan sekaisin miehestä, joka on keski-ikäinen 50v, ei treenattu vaan ylipainoinen, kaljamahainen, törppö käytökseltään, miltei alkoholisti, sovinisti ja joka naisen perään katsova. Mies väittää että rakastaa, mutta pitää minua vaan varalla eikä arvosta minua.

Itse olen 35v, treenattu ja kaunis, akateemisesti koulutettu ja kaikin puolin hyvin pärjäävä nainen. Miehet juoksee perässäni, mutta mun mielessä on vaan tämä yksi.

Mitä teen? Mun elämä menee piloille näin.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten rakentamaan sitä kaljamahaa.

Vierailija
42/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap löytänyt vastinparisi. Pidä hänestä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän siinä miehessä jotain hyviä puolia olla, jos kerran niin kovasti viehättää.

Vierailija
44/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kiinni kuin sika limppuun.

Vierailija
45/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perusongelma on se, että rakkaus ja ihastumisen tunne kasvaa peloista ja epävarmuudesta, joka aiheuttaa riippuvuuden."

NImenomaan tämä. Mutta painottaisin kyllä nimenomaan tuota sanaa "tunne" tuossa lauseessa. Nimittäin kysehän on vain tunteesta, mikä oikeasti on traumaside. Ja huom. traumaside ei ole rakkautta.

Jotta luulee rakastavansa jotain ihmistä, sen ihmisen pitää saada sut tuntemaan epävarmaksi hänen rakkaudestaan. Aivan järjenvastaista, mutta niin se just menee.

Vierailija
46/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän siinä miehessä jotain hyviä puolia olla, jos kerran niin kovasti viehättää.

Totta kai kaikissa on hyvät puolensa ja totta kai kaikilla pareilla on välillä hauskaakin. Sehän on nyt ihan selvä juttu.

Pointti onkin se, että missä tasapainossa ne hyvät ja huonot hetket on. Ja kuinka pahoja ne huonot hetket on.

Vierailija
47/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies 50v. Jännitämme, kuoleeko ensin viinaan vai poksahtaako sepelvaltimo?

Vierailija
48/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapuro. Onko edes nuorena ollut kaltaisesi vai aina hulttio?

Vierailija
49/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa hyvin yleistä ap:n kertomat ihmissuhdeympyrät.

Vierailija
50/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee yksi lapsi tämän kanssa ja sitten voit miettiä löydätkö vielä paremman. Jos onnistuu vuodessa, 36-vuotiaana voit vielä löytää seuraavan miehen ja tehdä toisen naperon.

Vierailija
51/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi terapeutin vastaanottoa.

Vierailija
52/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalisti rakkaus ja ihastuksen tunne katoaa, jos rakkauden kohde pahoittaa mielen."

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Vierailija
53/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, ja lehmät lentää

Vierailija
54/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kiinni kuin sika limppuun.

Tässä tapauksessa tuo vertauskuva sopii tuohon mieheen

Vierailija
55/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Normaalisti rakkaus ja ihastuksen tunne katoaa, jos rakkauden kohde pahoittaa mielen."

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Sitä että suhdetta ei tule, jos ihastus toistuvasti pahoittaa mielen ja saa olon tuntumaan pahalta kuten ap kertoo esimerkkinään parikymppisten tyttöjen tiirailu. Ihastus kaikkoaa mielestä ja mies alkaa tuntua vastenmieliseltä.

Eikä sen tarvitse olla edes tahallista loukkaamista, vaan tyhmyys ja törppöys ajaa saman asian. En minä ainakaan pysty olemaan ihastunut tyhmään mieheen.

Vierailija
56/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole käsitellyt omia tuntojasi.

Koet suurta alemmuuden ja huonommuuden tunnetta. Mikä siihen on syy?

Niistä hyvistä et välitä. Ulkoisesti stemmaa, mutta et luota siihen, mitä pinnan alta löytyisi sinusta tai heistä.

Takerrut melkoisen huonoon vaihtoehtoon. Teillä on joku yhteys, koska voit noin hyvin hänen kanssaa jutella. Helppo olla.

Mutta täytyykö teidän seurustella?

Ethän sinä halua sellaista ihmistä, joka sinua latistaa- vai?

Tai sitten puhut vakavasti. Jos haluat seurustella, niin kyllähän sen käytöksen tulisi muuttua. Tai sitten ei ole sinun tyyppisi.

Miehet osaa paremmin erilaiset pelit. Yleensä tuollainen pelaaja on vain pelaaja.

Ole rohkea. Ota selvää.

Mitä sinä haluat? Mieti ja pohdi se.

Toimi sen mukaan.

Et voi muuttaa toista. Hänen täytyy itse haluta muuttua.

Älä rupea lattiamatoksi.

Jos ystävyys, niin ystäviä kohdellaan hyvin.

Kenen tasoa sinun mielestäsi on toista halveeraava ihminen?

Vierailija
57/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tarttunut pelaajan koukkuun.

Jatkatte peliä niin kauna kunnes toinen kyllästyy.

Tuolla ukolla ei ole tarvetta pariutua. Hän pelaa- ja sinä

olet sopiva kohde.

Jos sinä haluat tuollaista peliä pelata, niin siitä vaan.

Jos haluat jotain muuta, niin sitten haet muuta.

Teraleutin kautta sinulle suosittelisin tuota omaaa tutkailuasi.

Vierailija
58/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä

Olet rakastunut seinään. Se on turvallista. Ei tarvitse pelätä vastakaikua.

Rakastu vaikka ämpäriin. Sitä

On helpompi kantaa mukana.

Millianen isäsuhde sinulla on lapsena ollut?

Vierailija
59/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Trumpillakin yksi maailman kauneimmista naisista. Ei kaikki syty kilttimiehistä.

Vierailija
60/85 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perusongelma on se, että rakkaus ja ihastumisen tunne kasvaa peloista ja epävarmuudesta, joka aiheuttaa riippuvuuden."

NImenomaan tämä. Mutta painottaisin kyllä nimenomaan tuota sanaa "tunne" tuossa lauseessa. Nimittäin kysehän on vain tunteesta, mikä oikeasti on traumaside. Ja huom. traumaside ei ole rakkautta.

Jotta luulee rakastavansa jotain ihmistä, sen ihmisen pitää saada sut tuntemaan epävarmaksi hänen rakkaudestaan. Aivan järjenvastaista, mutta niin se just menee.

Eikö rakkauskin ole lopulta vain tunne? Minä ymmärrän joidenkin ihmisten tarpeen korostaa, ettei ns vääränlainen kiintyminen ole rakkautta. Nimitti sitä sitten tunnelukoksi, kiintymyssuhdehäiriöksi, trauma bondiksi, läheisriippuvuudeksi... Kaikilla näillä termeillä on kuitenkin pohjimmiltaan taipumus mitätöidä henkilön tunteet. Et sinä mitään rakasta, et sinä edes tiedä mitä sinä tunnet, minä tiedän paremmin.

Kuitenkin on olemassa ikivanhat käsitteet yksipuolinen rakkaus ja onneton rakkaus. Minusta näihin termeihin sisältyy jotenkin lempeämpi näkemys, ettei kenenkään tunnetta tarvitse väheksyä tai mitätöidä vain sillä perusteella, ettei kohde ollutkaan sopiva tai tuntenut samoin. Tunnetta ei ikäänkuin tarvitse validoida ulkopuolelta, ei edes sen tunteen kohteen toimesta. Tunne saa olla totta, koska se on kokijalleen totta. vaikka se ei johdakaan loppuelämän suhteeseen.