Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa elämästänne jotain yllättävää

Vierailija
21.07.2024 |

Elämä on ihmeellistä ja usein yllättävää. Olisi mielenkiintoista kuulla tarinoitanne.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut korealaisen eläinlääkärin potilaana.

Vierailija
62/63 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin todennäköisesti aikeissa päättää omani.

Miksi?

Vihaan ruhoani niin, etten enää halua olla siihen sidoksissa. Joka paikka oireilee ja prakaa alinomaa nuoresta iästä huolimatta, ja osa oireista on melko pelottavia. Olen niihin lopen väsynyt.

Lisäksi olen liian iljettävä elämään. Esteetikon on vaikea sietää omaa rumuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena koin monta kertaa yliluonnollisia asioita ja näin hahmoja mm. Sumuiselta kylänraitilla kotiin kävellessä, hautausmaalla, kotona ja poikkiksen luona. Nyt aikuisena harmitti, että en ehtinyt puhua menehtyneen läheisen kanssa, mutta heräsin yöllä kun joku istui sängyn reunalle ja säikähtäessäni tämä musta hahmo katosi noustuaan noin parin metrin päähän. Vähän ajan kuluttua lintu tuli sirkuttamaan ja lentämään paikallaan ikkunan taakse. Ehkä se oli viesti? Tapa kertoo, et kaikki on hyvin? 

Ja jos noita vielä paikalla, niin minuakin kiinnostaisi tietää jotain seuraavista vuosista. Mitä odottaa, millaisia mahdollisuuksia ja mitä kannattaa tehdä / ainakin harkita?