Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa elämästänne jotain yllättävää

Vierailija
21.07.2024 |

Elämä on ihmeellistä ja usein yllättävää. Olisi mielenkiintoista kuulla tarinoitanne.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on ollut joka kuukausi vähintään yhdet hautajaiset, joskus jopa kolmet. Ajattelin ruveta ostamaan addresseja tukusta. Tuntuu että kaikki ihmiset kuolevat ympäriltäni.

Vierailija
42/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä kolme kertaa itseäni vanhemman henkilön kanssa.

Tämän voi ymmärtää kahdella tavalla.😀

Olin 18 ja mies oli 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä haluat kuulla ihmisiltä? Ufojuttuja, lapsuus, ulkomaat, muu?

Jotain mikä on hyvässä tai pahassa tehnyt elämästä yllätyksellisen.

Vierailija
44/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna on ollut joka kuukausi vähintään yhdet hautajaiset, joskus jopa kolmet. Ajattelin ruveta ostamaan addresseja tukusta. Tuntuu että kaikki ihmiset kuolevat ympäriltäni.

Otan osaa. Oot menettänyt paljon. 

Vierailija
45/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt väitöskirjan n. 15v sitten,täysin eri alalta kuin missä teen töitä ja eka tutkinto on,  ulkomailla ollessani.

Tein siis huvin vuoksi opintoja  kun painoin duunia  expattina.

Vierailija
46/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kertoa?

En koskaan kyllästy ihmettelemään sitä miten monenlaisia asioita ihmiselämään voi kuulua. Ja miten ennalta ei tiedä mitä tulee tapahtumaan. On mielenkiintoista kuulla mitä muiden elämässä on tapahtunut.

Vierailija
47/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena käynyt kauneusleikkauksessa. Kukaan ei sitä huomaa, ja asiasta tietääkin vain kaksi ihmistä. 

Vierailija
49/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut Mr Safe Sex Scandinavia -kilpailun Oslossa vuonna 1996 Suomen edustajana. Kilpailua ei tiettävästi ole järjestetty sen koommin eli olen edelleen hallitseva. En valehtele.

Vierailija
50/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin todennäköisesti aikeissa päättää omani.

Miksi?

Vierailija
51/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikit toimii.

Vierailija
52/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voittanut Mr Safe Sex Scandinavia -kilpailun Oslossa vuonna 1996 Suomen edustajana. Kilpailua ei tiettävästi ole järjestetty sen koommin eli olen edelleen hallitseva. En valehtele.

Tämä on pakko googlettaa! :D

Vierailija
53/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse.

Vierailija
54/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama noita jatkaa.

Ketjun aiheeseen liittyen, minulla on selvännäkökyky jo lapsesta asti, periytynyt suoraan äidiltäni. Muistaakseni olen jo kirjoittanut tästä johonkin ketjuun joskus, mutta ennen koronapandemian alkua, syyskuussa 2019 näin täysin selvän vision, kuinka Lontoon Tower Bridge nostettiin ylös. Kysyin joltakulta, että mitä täällä tapahtuu. Henkilö sanoi näin, että maailma sulkeutuu. Niinhän siinä sitten muutaman kuukauden kuluttua kävikin.

Hei noita, minua kovasti kiinnostaisi tietää, mitä seuraavina vuosina minun elämässäni tapahtuu. Olen jo keski-iässä, mutta tilanne näyttää joka suhteessa täysin avoimelta - tai tyhjältä. Itselläni ei ole visiota. Näetkö mitään?

Vierailija
55/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama noita jatkaa.

Ketjun aiheeseen liittyen, minulla on selvännäkökyky jo lapsesta asti, periytynyt suoraan äidiltäni. Muistaakseni olen jo kirjoittanut tästä johonkin ketjuun joskus, mutta ennen koronapandemian alkua, syyskuussa 2019 näin täysin selvän vision, kuinka Lontoon Tower Bridge nostettiin ylös. Kysyin joltakulta, että mitä täällä tapahtuu. Henkilö sanoi näin, että maailma sulkeutuu. Niinhän siinä sitten muutaman kuukauden kuluttua kävikin.

Hei noita, minua kovasti kiinnostaisi tietää, mitä seuraavina vuosina minun elämässäni tapahtuu. Olen jo keski-iässä, mutta tilanne näyttää joka suhteessa täysin avoimelta - tai tyhjältä. Itselläni ei ole visiota. Näetkö mitään?

Noita täällä taas.

Jokaisella ihmisellä on vapaa tahto. Voin sanoa, että teet niin ja näin tulevaisuudessasi, mutta vain sinä päätät, teetkö oikeasti vai et. Vähän hankala selittää, mutta ymmärsit varmaan.

Mietin sinua ja jostain syystä mulla tuli tosi vahvana silmien eteen nainen, joka on lentokentällä matkustamassa jonnekin ulkomaille. Positiivinen fiilis jäi :) Olet lähivuosina lähdössä jonnekin reissuun jonkun perässä, töiden tai muun.

Vierailija
56/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukava ja sydämellinen nainen, naimisissa samanlaisen miehen kanssa. Olemme muiden silmissä tasapainoinen & hyvä pari (ja meillä on myös kivat lapset). Harvemmin tiedetty tosiasia on se, että emme ole mukavia ja sydämellisiä toisillemme. Mies sanoo äänen sanomiani ajatuksia, mielipiteitäni ja tunteitani turhanpäiväisiksi. Usein tunnen olevani sisältä kuollut. (Lapset ovat oikeastikin kivoja, suorastaan ihania.)

Jos eroaisimme, kaikki - ihan kaikki - olisivat järkyttyneitä.

Vierailija
57/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama noita jatkaa.

Noita täällä taas.

Jokaisella ihmisellä on vapaa tahto. Voin sanoa, että teet niin ja näin tulevaisuudessasi, mutta vain sinä päätät, teetkö oikeasti vai et. Vähän hankala selittää, mutta ymmärsit varmaan.

Mietin sinua ja jostain syystä mulla tuli tosi vahvana silmien eteen nainen, joka on lentokentällä matkustamassa jonnekin ulkomaille. Positiivinen fiilis jäi :) Olet lähivuosina lähdössä jonnekin reissuun jonkun perässä, töiden tai muun.

Kiitos!

Kyllä sinulla näkemisen lahja on. Ulkomaille lähtöä nimenomaan olen harkinnut. Hauska että mainitset heti alussa vapaan tahdon, sillä vapaus on juuri se, mikä merkitsee minulle kaikkein eniten.

Minäkin näen joskus muiden asioita, mutta omiani en pysty näkemään.

Vierailija
58/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pakko googlettaa! :D

Ei välttämättä löydy googlettamalla. Kyseessä oli eräs pohjoismaisten HIV-työtä tekevien järjestöjen kokous Oslossa. Yhteen suureen yökerhoon oli siis järjestetty yllätykseksemme tämä kilpailu, jossa saimme muun muassa lavalla ketkutella boksereissa ja laulaa oman maamme kansallislaulun. Muista pohjoismaista oli isompi delegaatio paikalla, mutta Suomesta vain minä, joten valikoiduin edustajaksemme. Voitin.

Vierailija
59/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan puhua sujuvasti neljää kieltä. Olen ajanut 00-autoa Jyväskylän Suurajoissa. Olen juuttunut kaivon renkaaseen (siihen pienempään), olen nukkunut yön erään varuskunnan tyhjässä tuvassa, olen polttanut hiukseni ilotulitusraketilla. Jotakin mainitakseni.

- n68v -

ketkä ajoi 000 ja 0 autoja? Jos siis olet ollut esim yhtenä vuotena.

Vierailija
60/63 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro itse.

Käyn psykoterapiassa. Koen että elämäni on useimmiten aika vaikeaa. Minulla on aika vähän läheisiä ystäviä. Sairastin vaikean masennuksen vähän aikaa sitten, toivun siitä yhä.