Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta ei mitään seksuaalista vetoa

Vierailija
21.07.2024 |

Kannattaako jatkaa deittailua? Voiko se herätä myöhemmin vai tunteeko vedon heti ja tunne ei muutu myöhemmin?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään olette tapailleet?

4 kertaa tavattu, paljon viestejä ja puheluja. Yhden yön olen ollut hänen luonaan jolloin ei muuta kuin pussailua. Hän olisi halunnut kyllä enemmän.

-ap

Kuuntele kroppaasi. Sulla ei ole mitään velvoitetta ryhtyä järkisuhteeseen. 

Vierailija
22/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin ne onnettomat tyytymissuhteet alkavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota jännämies ja tule sitten itkemään kuinka kaikki miehet on sikoja :)

Pese pera kalsarisi ja kääriydy likaisiin lakanoihisi.

Vierailija
24/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että toinen on rokotettu ja toinen ei, sen kuulemma tuntee niin ei tule sitten mitään. Mikäli sinulla on koira, sen se haistaa heti niin sanoi minulle typykkä.

Vierailija
25/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en jatkaisi.

Vierailija
26/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vetovoima katoaa vuodessa muutenkin. Jos mies kiltti, ei juo eikä lyö niin pidä kiinni.

Vierailija
27/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole pakko harrastaa

Vierailija
28/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen vetovoiman tuntee jo alkutekijöillä. Mielestäni suhteessa seksi on yhtä tärkeää kuin muutkin seikat. Jos ei ole intohimoa, ei ole oikein muutakaan kuin vain kaveruutta. Kaveruus on eri asia kuin parisuhde.

Vierailija
29/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esittää vain tavallista ystävällisempää, jotta saisi naisen ihastumaan itseensä.

Vierailija
30/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä on hyvä ja ihana luonne, mutta on liian ruma. Tämähän se todellinen syy on. Jos miehellä on ihana luonne ja hän on omaan silmään hyvännäköinen, niin todellakin nainen tuntee myös seksuaalista vetoa tätä miestä kohtaan.

Vierailija
31/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni aloituksessa. Olen mielestäni varakas ja komeahko, mutta en kiinnosta naisia penninvertaa.

Vierailija
32/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilis tulee luonnostaan tai sitten ei

Vierailija
33/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen vetovoima katoaa vuodessa muutenkin. Jos mies kiltti, ei juo eikä lyö niin pidä kiinni.

Miksi? Me ei enää eletä 70- luvulla.

Vierailija
34/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy vääristää kemioita. Voit valita väärän tyypin, mikä paljastuu vasta perheen perustamisvaiheessa. 

Vierailija
35/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun nyt tiedostaa olevani äärimmäisen vähän seksuaalisesti puoleensa vetävä mies?  koska olen kyllä niin ihana, että nainen on halunnut minun kaverikseen tai jopa ystäväkseen -siis oikeasti halunnut, eikä vain sanonut näin, koska onhan tällaisen suoraan sanominen osalle vain kauniimpi tapa hyvästellä Mutta yhtä kaikki olen päässyt tai joutunut kuinka vain useamman kerran ns. friendzonelle mutta parisuhteeseen naiset tai nainen on aina halunnut edetä jonkun toisen kanssa kuin minun. 

Olen kokenut, että sen jälkeen kun on käynyt selväksi, että vastaisuudessa voisimme olla kavereita tai jopa ystäviä, niin kyse voi olla läheisestä suhteesta mutta seksiä en edes pussaamista ei tule, ainakaan minun aloitteestani tapahtumaan meidän välillämme - Ei vaikka tiedän, että jotkut saattavat haluta ja jopa omata erityisiä kaveruuksia ja ystävyyksiä, joissa ei mahd. mitään muuta olekaan kuin säännöllisen epä säännöllisesti tapahtuvat seksikerrat yhdessä mutta tällaiset "seksisuhteet" eivät ole minua varten, koska en muutoinkaan viehäty ihmissuhteissani enemmän ja tai vähemmän epämääräisistä viritelmistä tai säädöistä.  

Jotta kaveruus tai ystävyys voisi toimia, niin se edellyttää minusta sitä, että kumpikin tiedostaa sen, mistä siinä on kyse, eikä ole reilua jos kuvittelee tai piinaa itseään ajatuksilla siitä, että kun sopiva hetki tai paikka tulisi niin voisi yksipuolisesti muuttaa sen parisuhteeksi. Tai edes sitä, että voisi harrastaa seksiä tosien kanssa. 

Vierailija
36/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen veto on yliarvostettua. Usein ihmiset tuntee sitä myös suht ykspuolisesti. On harvinaista että molemmat tuntee sekä seksuaalista että henkistä vetoa toisiinsa, ja että jaksavat olla vielä suhteessakin monta kymmentä vuotta. Jostain joutuu yleensä joustamaan. 

Miten niin? Mitä pointtia on suhteessa, jossa ei ole seksuaalista vetoa?

Vierailija
37/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen veto on yliarvostettua. Usein ihmiset tuntee sitä myös suht ykspuolisesti. On harvinaista että molemmat tuntee sekä seksuaalista että henkistä vetoa toisiinsa, ja että jaksavat olla vielä suhteessakin monta kymmentä vuotta. Jostain joutuu yleensä joustamaan. 

Ei niin mitään pointtia. Kaverit on eri asia kuin suhde.

Vierailija
38/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta kaveruus naisen kanssa.

Vierailija
39/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä miehessä on vikana, että hänessä ei ole sitä vetoa? Kyllähän sen jokainen pystyy sanomaan, jos haluaa rehellinen olla. Ei se vaan ole joku mystinen juttu että sitä joko on tai ei ole. Siihen on aina joku syy, miksi sitä on, tai miksi sitä ei ole.

Vierailija
40/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta kaveruus naisen kanssa.

Kenestä miehestä sinä nyt kirjoitat?- Vaikka en ole eläessäni harrastanut yhdenkään naisen (tai miehen) kanssa seksiä, niin olen kiitollinen ja onnellinen jokaisesta muutoin eritavoin arvokkaasta ja läheisestä suhteesta, joita minulla on ja on ollut heidän kanssa. - Kovin pidät yleisinkin miehiä yksinkertaisena, jos koet tai tunnet. ettei (hetero)miehiä kiinnostaisi kaveruus nais(t)en kanssa (, jollei siihen sisältyisi tavalla tai toisella myös seksi). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi