Ihana mies mutta ei mitään seksuaalista vetoa
Kannattaako jatkaa deittailua? Voiko se herätä myöhemmin vai tunteeko vedon heti ja tunne ei muutu myöhemmin?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset vissiin kovin älykkäästi osaa itseään tutkia, jos eivät tiedä, että miksi joku mies ei vetoa seksuaalisesti. Minä ainakin pystyn miehenä joka ainoasta naisesta analysoimaan syyn, että miksi vetoaa tai ei vetoa.
Hah, ihan totta puhut 😃. Ei minulla miehenä ole ikinä mitään ongelmaa tietää ja ymmärtää miksi joku tietty nainen kiinnostaa minua seksuaalisesti, ja joku toinen ei kiinnosta.
Kerropa syitä joita olet ymmärtänyt.
- kroppa joka sytyttää minut seksuaalisesti (tai ei sytytä)
- kasvonpiirteet jotka sytyttävät tai eivät sytytä
- naisen tuoksu
Noiden perusteella tiedän jo heti ensi sekuntilla, onko tämä nainen sellainen jonka kanssa haluan harrastaa seksiä, vai
Tämä. Luulin, että kaikilla on näin? Ikinä ei ole tarvinnut asiaa arpoa minuuttikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset vissiin kovin älykkäästi osaa itseään tutkia, jos eivät tiedä, että miksi joku mies ei vetoa seksuaalisesti. Minä ainakin pystyn miehenä joka ainoasta naisesta analysoimaan syyn, että miksi vetoaa tai ei vetoa.
Hah, ihan totta puhut 😃. Ei minulla miehenä ole ikinä mitään ongelmaa tietää ja ymmärtää miksi joku tietty nainen kiinnostaa minua seksuaalisesti, ja joku toinen ei kiinnosta.
Kerropa syitä joita olet ymmärtänyt.
En ole tuo keneltä kysyt, mutta mies minäkin. Syyt ovat käytännössä aina, että jos luonne on hyvä, niin ulkoisesti ei täytä vakavan parisuhteen kriteereitä. Hyvin helppoa, ja sama pätee varmasti myös naisilla miesten suhteen, mutta naiset ei halua ääneen myöntää kun ei haluta
Tässä voi olla perää. Tytöt kasvatetaan niin kilteiksi ja kohteliaiksi, että kadottavat itsekin itsensä. Opetelkaa kanssasiskot olemaan edes itsellenne rehellisiä. Jos joku ei sytytä, ei sytytä. Sen ei tarvitse enää riittää, että mies on "kiva"/ei lyö.
Christiiina kirjoitti:
Onko mahdollista, että se mies käyttää masennuslääkkeitä? Mä kerran tapailin yhtä tosi kivaa miestä, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan ja luulen sen johtuneen siitä, kun hän kertoi käyttävänsä masennuslääkkeitä.
Myös naisten käyttämät e-pillerit vaikuttaa. E-pillereiden kanssa tulee helposti valittua väärä puoliso. Sitten kun lopettaa e-pillerien käytön, se oma puoliso ei kiinnosta enää seksuaalisesti. Koska ei olisi alun perinkään kiinnostanut, mutta e-pillerit sekoitti kuvion ja tuli pariuduttua väärän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla mielenkiinto herää vasta, jos mies on kiinnostunut ja näyttää sen. Ja jos ihastun, vetovoimaakin löytyy.
Mutta vasta sitten.
Minulla romanttinen mielenkiinto herää vasta, jos seksi on hyvää ja seksuaalinen kemia toimii. Jos en halua seksiä jonkun kanssa, emme me treffeillekään päädy.
Mä haen kumppania tinderistä, joten en voi tietää ennen ensimmäisiä treffejä haluanko miehen kanssa seksiä vai en.
Mutta tiedän sen kyllä ensi hetkellä kun näen miltä mies näyttää livenä, minkälainen hänen olemuksensa on, ja miltä hän tuoksuu.
Ei siinä montaa minuuttia mene, kun olen jo päätökseni tehnyt siitä, onko tämä mies potentiaalinen ystävä vai potentiaalinen rakastaja.
Kaikki eivät todellakaan tunne vetoa heti. Viihdekulttuuri on luonut vääristyneen kuvan siitä, kuinka kipinöiden pitäisi heti lentää kun kohtaan sen Ainoan Oikean ja muuta haitallista puppua. Joillakin kipinöi saman tien, muttei se ole mikään mittari jokaisen kohdalla. Olemme yksilöitä. Toiset lämpenee hitaammin kuin toiset. Toiseen ihmiseen rauhassa tutustuminen ajan kanssa ja luottamuksen rakentaminen on toisille meistä se avain seksuaaliseen viehätykseen.
Sinä itse tiedät parhaiten, oletko tätä mallia. Jos olet vielä hyvin nuori, etkä aiempien kokemusten kautta vielä tiedä, kuinka sinulla tämä homma toimii, niin kannattaa ehkä rauhassa tutustua, eikä heivata ihanaa miestä pelkän Hollywood/Harlequin-standardin takia.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli nainen on hyvännäköinen tai ei ole. Näinhän se miehillä yleensä menee... Siksi monet kaverimiehetkin haluavat päästä pukille ja naiselle tulee yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli nainen on hyvännäköinen tai ei ole. Näinhän se miehillä yleensä menee... Siksi monet kaverimiehetkin haluavat päästä pukille ja naiselle tulee yllätyksenä.
Ihan samalla tavalla mies joko on naisen silmiin hyvännäköinen, tai ei ole.
Ei nämä pariutumisasiat ole läheskään niin monimutkaisia, kuin naiset välillä haluavat uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kavereina useita naisia, joihin tutustuin samaan aikaan opintojemme alkaessa yli 15 vuotta sitten. Heti opintojen ensimmäisenä päivänä minulle syntyi käsitys siitä, ketkä uusista tuttavuuksista ovat minusta seksuaalisesti mielenkiintoisia ja ketkä eivät. Kaikkia näitä vuosia myöhemmin mielipiteeni ei ole muuttunut, vaikka matkan varrella olen tutustunut heihin paljon paremmin ja minulla on ollut lukemattomia mahdollisuuksia viehättyä heistäkin, joiden kanssa en voinut kuvitella mitään seksuaalista.
Minä tunsin vetoa vasta 6kk jälkeen kun tapasin muutaman paskan miehen siinä välissä joten mies jonka ensin tapasin alkoikin tuntua unelma mieheltä.
Minulle on käynyt niinkin että olen kokenut seksuaalista vetoa naista kohtaan ja olemme treffailleet ja naineet pari kk kuin kaniinit, mutta en ole hetkeksikään kokenut varsinaisesti ihastuneeni häneen ja visioinut homman etenevän.
Mäkin kohtasin ns unelmieni miehen, joka oli vieläpä aivan järjettömän komea. Mies kävi muhun kuumana, mut mä en yrityksistä huolimatta löytänyt kipinää häntä kohtaan. Ja tosiaan sellainen olo tuli jo ensi sekunneilla, että äh, ei tää lähde toimimaan. Eikä lähtenyt.
Kyllä pitää kemioiden kohdata. Mutta ei hätää kyllä se voi löytyä vielä suhteestanne tai muualta. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunsin vetoa vasta 6kk jälkeen kun tapasin muutaman paskan miehen siinä välissä joten mies jonka ensin tapasin alkoikin tuntua unelma mieheltä.
Elämä on yllätyksellisyyttä myös. Onnea suhteellenne.
Minulla romanttinen mielenkiinto herää vasta, jos seksi on hyvää ja seksuaalinen kemia toimii. Jos en halua seksiä jonkun kanssa, emme me treffeillekään päädy.