Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta ei mitään seksuaalista vetoa

Vierailija
21.07.2024 |

Kannattaako jatkaa deittailua? Voiko se herätä myöhemmin vai tunteeko vedon heti ja tunne ei muutu myöhemmin?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että voisit käyttää emotionaalisena tamppoonina, tms imeä resursseja ja käydä sitten panemassa jotain jännittävää hakkaajaa samalla?

Vierailija
42/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää harrastaa miehen kanssa romantista seksiä, niin jo halut räjähtää. Laitat haarat levälleen ja sanot miehelle, että nyt nussit minua kunnolla! Siten kun mies rupeaa kirnuamaan, niin voihkit lujaa, että: aaaaahhh, just noin! uuuuh! Ouh jeah! Fak mii, fak mii haaard! Oih! Ihana krpä! uuuuuuuuuuuhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen veto on yliarvostettua. Usein ihmiset tuntee sitä myös suht ykspuolisesti. On harvinaista että molemmat tuntee sekä seksuaalista että henkistä vetoa toisiinsa, ja että jaksavat olla vielä suhteessakin monta kymmentä vuotta. Jostain joutuu yleensä joustamaan. 

Tää on ihan täyttä höpönlöpöä. Toki pitkässä suhteessa vetovoiman määrä nousee ja laskee. Ei toisesta voi olla viehättynyt koko ajan, mutta ei se pois mene koskaan. Ja kyllä hyvin moni löytää ihmisen, joka klikkaa henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
44/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä piirteitä tästä miehestä sitten puuttuu, mitä kaipaisit ja mikä mahdollisesti saisi syttymään?

Vierailija
45/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset vissiin kovin älykkäästi osaa itseään tutkia, jos eivät tiedä, että miksi joku mies ei vetoa seksuaalisesti. Minä ainakin pystyn miehenä joka ainoasta naisesta analysoimaan syyn, että miksi vetoaa tai ei vetoa.

Vierailija
46/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset vissiin kovin älykkäästi osaa itseään tutkia, jos eivät tiedä, että miksi joku mies ei vetoa seksuaalisesti. Minä ainakin pystyn miehenä joka ainoasta naisesta analysoimaan syyn, että miksi vetoaa tai ei vetoa.

Hah, ihan totta puhut 😃. Ei minulla miehenä ole ikinä mitään ongelmaa tietää ja ymmärtää miksi joku tietty nainen kiinnostaa minua seksuaalisesti, ja joku toinen ei kiinnosta. 

Vierailija
47/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole riittävän jännittävä ja yllätyksellinen.

Vierailija
48/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset vissiin kovin älykkäästi osaa itseään tutkia, jos eivät tiedä, että miksi joku mies ei vetoa seksuaalisesti. Minä ainakin pystyn miehenä joka ainoasta naisesta analysoimaan syyn, että miksi vetoaa tai ei vetoa

Ohis. Vaikka olen mies välillä on tuntunut raskaalta juuri se, että en oikein itse tiedosta, että mikä minussa on vikana tai syynä sille, että pääsen (tai, ehkä joku saattaisi sanoa, että joudun) ns. friendzonelle, mutta parisuhteeseen nainen haluaa tai on on halunnut toistaiseksi edetä aina jonkun toisen kuin minun kanssani. 

Joten en kuin itse kutsun yhtään ketään naista vähä älyiseksi niin en taida olla kovin älykäs itsekään. 

Toki tiedostan, että minussakin on vikoja ja puutteita, kenessäpä meissä ei olisi. Mutta jos tai kun teen väestö .ja parisuhde tutkijana tunnetuksi tulleen Heli Vaarasen (ns.) Prisma testin. Eli mennyt tarkkailemaan tavallisena perjantai-iltana paikallisen hypermarketin ympäristöön siellä liikkuvia pariskuntia. En muista palanneeni havaintonani, että kaikki naisen seurassa liikkuneet miehet olisivat olleet statukseltaan korkeita, pitkiä, komeita ja isomunaisia..... niin tunnen itseni vain hyvin huono-onniseksi. Vai pitäsikö minun kokea itseni enempi sairaaksi kun olen niin "tiiedostamaton" kuin olen omata "tasottomuudestani", koska jos olisin "tasokkaampi" niin tokihan olisin saanut mahdolllsiuuden edetä parisuhteeseenkin, enkä "vain" päästä kaveruus tai ystävyys -tasoille.

Mutta näin kirjoittaessani kuulen jo korvissani, kuinka joku haluaa huomauttaa, että yritän kumppaneikseni liina "korkean statuksen" omaavia naisia. - Tämä ei ole minulle ongelma, koska mieluummin vaadin ja odotan naiselta "riittävän paljon" lisäarvoa elooni kuin se, että pyrkisin parisuhteeseen vain parisuhteen vuoksi. Mutta tokihan tämä on vähän omahyväisesti todettu minulta.       

Vierailija
49/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Minulle ihana tyyppi jota en halua panna on sama kuin kaveri.

Tässä tuli muuten hyvin esiin, miksi miesten kannattaa deittailla vain sellaisia naisia, joiden kanssa on jo ollut hyvää seksiä.

Vierailija
50/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tuntee heti, jos on tunteakseen.

Tällaiseen perustuu naisten ja miesten väliset ystävyyssuhteet, ettei henkilöt koe mitään kemiaa toisiinsa, mutta tyyppi on muuten hyvä tyyppi.

Ennemmin näissä on niin, että mies kokee kemiaa mutta nainen ei.

Joo näitä miehen yhtäkkisiä tunnustuksia on kuuleman mukaan paljon... naiselle tulee täytenä yllätyksenä.

Vierailija
51/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota jännämies ja tule sitten itkemään kuinka kaikki miehet on sikoja :)

Minä menin lankaan ja kunnollinen mies olikin jännämies, joka edelleen vainoaa minua. 

Vierailija
52/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ihan totta puhut 😃. Ei minulla miehenä ole ikinä mitään ongelmaa tietää ja ymmärtää miksi joku tietty nainen kiinnostaa minua seksuaalisesti, ja joku toinen ei kiinnosta. 

Kerropa syitä joita olet ymmärtänyt. 

Vierailija
53/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni aloituksessa. Olen mielestäni varakas ja komeahko, mutta en kiinnosta naisia penninvertaa.

Sinun kohdallasi, asia on helposti korjattu. Varaa aika tavaratalon sylistiltä, pukeutumisneuvojalta, tyylikonsultilta, käy parturissa pyytäen parturin ehdotusta, mahdollinen parta mukaanlukien, käy spahoidossa, jossa kynnet, jalat, ja kasvot siistiksi. 

Lisäksi kysy mieskavereilta, äidiltä tai siskolta rehellistä mielipidettä olemuksestasi, luonteestasi, asenteestasi ja tietysti suhtautumisestasi naisiin. 

Urheile ja liiku, lopeta roskaruoka, ja muu ruumiin ja mielensaastuttaminen, jotka pilaavat auraasi. 

Problem solved. 

Vierailija
54/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mielenkiinto herää vasta, jos mies on kiinnostunut ja näyttää sen. Ja jos ihastun, vetovoimaakin löytyy.

Mutta vasta sitten.

Vierailija
55/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kroppa joka sytyttää minut seksuaalisesti (tai ei sytytä)

- kasvonpiirteet jotka sytyttävät tai eivät sytytä 

- naisen tuoksu

Noiden perusteella tiedän jo heti ensi sekuntilla, onko tämä nainen sellainen jonka kanssa haluan harrastaa seksiä, vai ei. 

Vierailija
56/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä silmänräpäyksessä selvää onko seksuaalista kemiaa vai ei ja ilman sitäkin voi suhteen toki rakentaa, mutta mulle se olisi vaikeaa, koska kaipaan kumppanilta juurikin sitä seksuaalista vetovoimaa ja siinä ei pukeutumisneuvojat auta yhtään. Se kolahtaa tai ei.

Vierailija
57/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo keneltä kysyt, mutta mies minäkin. Syyt ovat käytännössä aina, että jos luonne on hyvä, niin ulkoisesti ei täytä vakavan parisuhteen kriteereitä. Hyvin helppoa, ja sama pätee varmasti myös naisilla miesten suhteen, mutta naiset ei halua ääneen myöntää kun ei haluta vaikuttaa pinnallisilta.

Vierailija
58/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jännis

Mutta kun on varakas ja hyvännäköinen

Vierailija
59/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni aloituksessa. Olen mielestäni varakas ja komeahko, mutta en kiinnosta naisia penninvertaa.

Kumma juttu. Eihän meitä naisia pitäisi palstajormien mielestä muu kiinnostaakaan kuin miehen rahat ja ulkonäkö.

Vierailija
60/74 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleensä silmänräpäyksessä selvää onko seksuaalista kemiaa vai ei ja ilman sitäkin voi suhteen toki rakentaa, mutta mulle se olisi vaikeaa, koska kaipaan kumppanilta juurikin sitä seksuaalista vetovoimaa ja siinä ei pukeutumisneuvojat auta yhtään. Se kolahtaa tai ei.

Sama juttu. Olen tämän täällä ennenkin maininnut, mutta kyllä minä tiedän ensitreffeillä siinä kahvilan edessä ensi hetkellä, onko tämä ihminen sellainen jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. Ja tämä siis jo ennen kuin yhtään sanaa on edes vaihdettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän