Retkikeittimen käyttö veneen kannella sytytti koko veneen tuleen
Ei kannata käyttää sitä veneessä. Vaarallista.
Kommentit (14)
Pahinta olisi kännissä kusta veneestä ja samalla kaasuttaa retkikeittimellä!
Onpas fiksua valmistaa veneet muovista.
Joskus 80-luvulla pyhiinvaeltajat keittelivät teetä retkikeittimellä lentokoneessa matkalla Mekkaan. Kone syttyi palamaan ja putosi.
Vierailija kirjoitti:
Hiiligrilli on turvallisempi
Vain jos puolalaiset lehtipuusta valmistetut Rainbow-grillihiilet on varastoitu vasuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yleistäkin lotrata bensakeittimien kanssa veneessä?
On kyllä vaarallinen valinta veneeseen, miksei ihan perus kaasukeitin? Noihan on lähinnä talvikeleille tarkoitettuja vehkeitä.
olikohan kännissä? Ei kai kukaan selvinpäin tuollaista tee?.
Ne lasikuituveneet ovat kuin soihtuja. Veneessä käytetään joko nestekaasua tai köyhemmissä malleissa sitä retkikeitinmallia missä on läikkymätöntä geeliä.
Ja ihan juuri luin jostain faseryhmästä että tää on hyvä keitin veneeseen. Ajattelin itse että enpä uskaltaisi. Ei nyt välttämättä juuri tähän hommaan liittynyt mutta kuitenkin. Ihmiset on tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan juuri luin jostain faseryhmästä että tää on hyvä keitin veneeseen. Ajattelin itse että enpä uskaltaisi. Ei nyt välttämättä juuri tähän hommaan liittynyt mutta kuitenkin. Ihmiset on tolloja.
No aika tollo saa olla jos veneen jollakin trangialla onnistuu polttamaan. Oikein hyvä keitin veneeseen mutta kaikessa pitää olla järki mukana kun käyttää ja se viinalla läträäminen myös pois kuvioista silloin kun veneillään.
Tyhmästä retkikeittimestä kärsii koko vene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika tollo saa olla jos veneen jollakin trangialla onnistuu polttamaan. Oikein hyvä keitin veneeseen mutta kaikessa pitää olla järki mukana kun käyttää ja se viinalla läträäminen myös pois kuvioista silloin kun veneillään.
Eipä siihen tolloutta tarvitse kun vaikka vahingossa potkaisee ja läikyttää palavaa tenua veneeseen. Kaasut on paljon turvallisempia kuin alkoholikeittimet veneessä.
Onko tuo yleistäkin lotrata bensakeittimien kanssa veneessä?