Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tuttavan helppo elämä

Vierailija
21.07.2024 |

Hän suree kauheasti 85v vanhempiensa toisen kuolemaa ja toisen lähestyvää kuolemaa. Samalla valittaa kun hänellä on pieni lapsi ja lastenhoito on raskasta kaiken muun keskellä. Tuon ikäisenä pitäisi olla luonnollista että vanhemmat kuolee mutta hänellä on ollut niin helppo elämä että hänelle se on ensimmäinen vaikea asia koko elämässä. Omat vanhempani on kuolleet kun olin 15 ja 26v eli kauan sitten.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life AP 😳

Vierailija
42/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mun äiti oli 85 niin minä olin 56. Ei ollut pieniä lapsia. Aloituksen matematiikassa mättää. 

Lapsen voi tehdä vielä joissakin tapauksissa 40 vuotiaana ja hoidoilla 45 vuotiaana. 

Äitini sai pikkusiskoni 42-vuotiaana, käsittääkseni ihan helpostikin. Isoäitini sai isäni ollessaan 46-vuotias. Tuskin 50-luvulla missään lapsettomuushoidoissa käytiin.

Isoäitisi sai siis lapsen isällesi isäsi ollessa 46 vuotias? Tämä selvä.

No ei todellakaan ole selvä. Ollessaan ja ollessa eivät ole sama asia. Oma äitisi ei tainnut olla kovin selvä kun sinua odotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että ap:lla on haavoja, joista olisi syytä käydä keskustelemassa terapeutin kanssa. Kaikkien ihmisten elämähän vaikuttaa ulkopuolisesta helpolta, koska ei kukaan oikeasti tiedä kaikkea, mitä joillain toisella on meneillään tai ollut elämässä. Jos kadehdit jonkun "helppoa elämää", et vain todennäköisesti tiedä kaikkea. Todennäköinen syy sille on, että sinulle ei ole kerrottu, koska saatat olla vähän empatiakyvytön juurikin niiden oman elämäsi varrella tulleiden hoitamattomia haavojen takia.

Vierailija
44/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mieleesi tullut, että joku toinen on voinut ajatella sinun elämäsi helpoksi, koska olet "vapautunut" vanhemmistasi nuorempana? He eivät ole olleet komentelemassa ja painostamassa sinua ja vaatimassa sinulta palvelua.

Se ,että vanhemmat kuolevat nuorina on hyvä asia, sillä silloin he eivät rasita taloutta nostamalla eläkkeitä vaan eläkkeisiin menevät rahat jäävät meille työttömille ja rahattomille nuorille. Eläkeläisten syytä, että tukia on jouduttu leikkaamaan mm lapsiperheiltä ja varsinkin meitä yksinhuoltajia nuo leikkaukset haittaavat kaikkein eniten!

Eläkkeitä pitäisi pienentää että kaikkien vanhemmat saisivat max 600 euroa kuukaudessa. Isovanhemmille riittäisi 500 euroa.

Sinulle riittääkin sitten eläkeiässä jo puolet tuosta eli max. 300€. Elätätkö sinä sitten vanhempasi, sillä tuolla rahalla ei kukaan pärjää ellei sitten elä asunnottomana?  

Vierailija
45/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mun äiti oli 85 niin minä olin 56. Ei ollut pieniä lapsia. Aloituksen matematiikassa mättää. 

Lapsen voi tehdä vielä joissakin tapauksissa 40 vuotiaana ja hoidoilla 45 vuotiaana. 

Äitini sai pikkusiskoni 42-vuotiaana, käsittääkseni ihan helpostikin. Isoäitini sai isäni ollessaan 46-vuotias. Tuskin 50-luvulla missään lapsettomuushoidoissa käytiin.

Isoäitisi sai siis lapsen isällesi isäsi ollessa 46 vuotias? Tämä selvä.

Mitenkähän sinä tuon asian noin ymmärsit? Tai no, et kyllä ymmärtänyt lukemaasi ollenkaan.

Vierailija
46/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 85 vuotiaan vanhemman kuolemaa ei kerran saa surra, niin missä se suremisen raja menee? Saako 80 v. vanhemman kuolemaa surra? Vai ainoastaan alle 70 v.?

Vierailija
47/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 85 vuotiaan vanhemman kuolemaa ei kerran saa surra, niin missä se suremisen raja menee? Saako 80 v. vanhemman kuolemaa surra? Vai ainoastaan alle 70 v.?

Niin ja entäs se oma ikä? 70-vuotiailla voi olla vielä alaikäisiä lapsia tai muuten nuoria lapsia. Toisaalta 70- vuotiaille voi olla myös 50v lapsia.

Vierailija
48/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän poikamiesten vapaa elämä perheellisiä ukkomiehiä kiusataksemme on yksi hauskimmista vaiheistamme tässä maallisessa vaelluksessa.

Vierailija
49/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän poikamiesten vapaa elämä perheellisiä ukkomiehiä kiusataksemme on yksi hauskimmista vaiheistamme tässä maallisessa vaelluksessa.

Aiheutatte kyllä enemmänkin salaista sääliä.

Vierailija
50/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkin elämä on varmasti ollut helppoa moneen muuhun verrattuna. Meidän kaikkien elämä on todella helppoa esim. ukrainalaisiin verrattuna. Älä vertaa omaa elämääsi muihin, jokaisella on omat ongelmansa eivätkä ne läheskään aina näy ulospäin. Kukaan ei varmasti minuakaan katsoessaan uskonut että kärsin kauheasta ahdistuksesta viisi vuotta putkeen. Pääni sisällä menetin jonkun läheiseni joka viikko.

Vierailija
51/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mieleesi tullut, että joku toinen on voinut ajatella sinun elämäsi helpoksi, koska olet "vapautunut" vanhemmistasi nuorempana? He eivät ole olleet komentelemassa ja painostamassa sinua ja vaatimassa sinulta palvelua.

Se ,että vanhemmat kuolevat nuorina on hyvä asia, sillä silloin he eivät rasita taloutta nostamalla eläkkeitä vaan eläkkeisiin menevät rahat jäävät meille työttömille ja rahattomille nuorille. Eläkeläisten syytä, että tukia on jouduttu leikkaamaan mm lapsiperheiltä ja varsinkin meitä yksinhuoltajia nuo leikkaukset haittaavat kaikkein eniten!

Toivottavasti kuolet ajoissa.

Sinäpä ihme hupattaja olet.

Täällä kun lukee asumistuki ja toimeentuki keskusteluja niin pääsääntöisesti ihmiset ovat viemässä eläkeläisten eläkkeet ja näkevät vanhusten elämän kurjistamisen olevan ratkaisu sille, ettei terveiden työkuntoisten paskanlaiskojen tapa työttömien ja persettään myyvien yyhhoo äitien ylisuuria tukia leikattaisi vaan he voisivat jatkaa loisimistaan. Nehän ovat juurikin niitä teidän isiänne,äitejänne ja isovanhempianne joille pahaa toivotte. Kuolemaa vanhuksille! Sitähän te itsekkäät paskiaiset huudatte joka ikinen päivä.

Vierailija
52/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n tunteet ovat aivan inhimillisiä  ja hänen taustansa tietäen ymmärrettäviä.   Ja kun ne pukee rehellisesti sanoiksi se helpottaa ja sitten voi aidosti ottaa osaa ystävän suruunkin.

Ilkeää kommentointia täällä taas. 

Vierailija
53/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy selvästi miten imbesillit eivät ymmärrä elämästä yhtään mitään.

Jokaisella on ihan itse rakennettu elämä ja sen helppous on ihan itse saavutettavissa oleva asia.

Jokaisella on syntymästään asti aivan samat mahdollisuudet elämässä. Aivan samat lähtökohdat ja valinnat joilla elämäänsä rakentaa mieleisekseen. On ihan täysin yksilön oman mielihalun mukaista mitä hän elämältään milloinkin haluaa ja minkälaisen valinnan ja suunnan elämälleen valitsee. Se jos olet halunnut valita elämässä kaiken vaikeimman kautta on ihan tyystin oman tahtosi ja toiveesi mukainen tapa elää. Ei ne vanhemmat tai isovanhemmat kenenkään elämää sen helpommaksi tai vaikeammaksi tee. Lopeta ulina ja tee itse elämästäsi helpompi. Typerys!

Vierailija
54/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeitä pitäisi pienentää että kaikkien vanhemmat saisivat max 600 euroa kuukaudessa. Isovanhemmille riittäisi 500 euroa.

Sinulle riit

Jokainen saa elättää itse itsensä. Jos ei siihen kykene, niin tapahtuu vain luonnon valinta. Heikkoja yksilöitä ei tarvita mihinkään.

Vierailija
55/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isovanhemmat on 85 molemmin puolin, vanhempani jäämässä eläkkeelle, itse reilu 40 ja lapseni kohta aikuisia. Korkeintaan on pieniä lapsenlapsia kun vanhemmista aika jättää.

Vierailija
56/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnostele toisten kuolleet vanhemmat, isovanhemmat eikä sen koommin kuolleet kakaratkaan. Hautausmaat on täynnä niitä..

" korvaamattomia ihmisiä"

Joita ilman elämä jatkaa kulkuaan niin kuin ennenkin. Jos tämä AP vähän tarkemmin miettii, niin oikeastaan ne hänen kuolleet vanhempansa eivät ole hänen onnellisuuteesa vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen. Kyllä AP on ihan itse surkean elämänsä itselleen rakentanut. Älä siis kadehdi itseäsi älykkäämpiä ihmisiä jotka ovat osanneet elämästään onnellisen tehdä.

Rauhoitu, mene meren rannalle ja syö siellä vaikka pastilli..tai osta pussi popcornia ja kun pussi on tyhjä, vedä se päähäsi ja iske itsellesi mies.

Dille 🤓

Vierailija
57/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikä kaikilla oo edes parisuhdetta tai kenen kanssa niitä tekisi.Ikäkin on toinen asia myös

Vierailija
58/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini kuoli 80+ ikäisenä olin itse 40+ ja lapseni oli alle kouluikäinen. 

Vierailija
59/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typeriä kommentteja koko ketju täynnä. 

Vierailija
60/68 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää sanoa näin. Mieti vähän .

Tunnetko yhtään ihmistä, jolla on oma perhe ja työt hoidettavana ja siinä lisäksi vaativat vanhat vanhemmat. Monella on oma terveys koetuksella tuossa vaiheessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän