Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ihmetellyt, kun jotkut eivät vastaa halaukseen ja ovat jäykkiä

Vierailija
21.07.2024 |

Minusta se on epäkohteliasta.

Mutta tuli mieleen, että ovatko nämä nyt sitten niitä, joita isoäiti on halannut väkisin pienenä?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huolta tuollaisesta. Mä en halaa ketään muita kuin miestäni. Muille sanon käsipäivää. 

Vierailija
102/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Jos ei ole tottunut halaamaan, niin ei se tunnu mukavalta kun tullaan iholle 

No alkaa sitten totuttelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksilöllistä ja riippuu vähän kenen kanssa halaa. Ei ole automaattisesti mukavaa kaikkien kanssa. Pitää vähän yrittää lukea tilannetta ja ihmistä. 

Vierailija
104/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaaminen kuuluu vain perheen jäsenille.suomessa ei ole normaalia että halaillaan kaikkia.

Vierailija
105/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kova halailemaan, koska se nimenomaan ei kuulunut suomalaiseen kulttuuriin luontevasti. Eikä ainakaan miehille. Kaikki naisetkin tästä paljon puhuivat mediassa ja kehoittivat miehiä halailuun, mutta sitten muuttuivat säännöt, enkä enää uskalla ainakaan ketään naista halata.

Vierailija
106/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon autisti ja varsinkin jonkun puolitutun halaukset tuntuu vastenmielisiltä.

Vierailija
107/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sinulle ihmettelemistä. Inhoan puolituttujen halaamista...

Vierailija
108/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

halaaminen kuuluu vain perheen jäsenille.suomessa ei ole normaalia että halaillaan kaikkia.

Suomessa ei ole normaalia lääppiä ketään teennäisesti niin kuin jossain muualla maailmassa. Halaaminen riippuu perheenjäsentenkin kesken siitä, millä tolalla perheen ihmissuhteet ovat. Ja muiden sukulaisten tai hyvien ystävien kesken ihan sen mukaan, miten molemmat osapuolet asian kokevat. Mutta ei tosiaankaan "halailla kaikkia". 

Vierailija
109/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä että tuikituntemattomat ovat kädet ojossa käymässä kimppuun kuin sika limppuun ja halailemassa. Oma perhe ym. ovat sitten ihan eri asia. 

Vierailija
110/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä. Ei ketään ole pakko halata. 

Vierailija
111/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa että minua halataan siksi että olen nainen. Siis puolitutut. Mikseivät he halaa miehiä?

Vierailija
112/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa että minua halataan siksi että olen nainen. Siis puolitutut. Mikseivät he halaa miehiä?

Et halua normaalien miesten halaavan sinua, ja tämä on täysin ok ja sinun päätettävissäsi. Torjut vain heidän lähestymisensä ennakoivasti, jämäkästi ja kohteliaasti, jolloin tilanteesta tulee nolo vain miehelle, jollei ymmärrä elekieltäsi. 

Vierailija
113/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen menneisyys ja persoonallisuus vaikuttaa. Ei saa ketään väkisin halata tai pakottaa siihen.

Vierailija
114/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti suomessa hyvin monella on todella pahoja mt ongelmia ja kovaa kontrolloimisen tarve joka asiassa.

Niinpä. Kaikenlaiset mt-ongelmaiset tunkevat iholle.

Vierailija
115/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin isoäitiäni ja häntä halasin oikein mielelläni. Samoin omaa lastani halaan, hän on kova halailemaan. Muita en halaa, mukaan lukien ystävät ja sukulaiset.

Vierailija
116/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailija voi alkaa totuttelemaan siihen, että jättää halailematta ne, jotka eivät ole kädet ojossa syli auki heitä vastassa.

Vierailija
117/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus saattanut halata ihan outojakin ihmisiä. Minulla oli lapsena ja nuorena aikuisia ystäviä jotka myös saattoivat halata vähän kaikkia. Ehkä minä heiltä opin sen että tunteita voi näin näyttää. Nyt vanhempana olen vähän pidättyväisempi.

Vierailija
118/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan halattu, joten on aika vaikeaa 

Vierailija
119/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaiset rajat. Niitä pitää kunnioittaa.  Kaikki eivät pidä halailusta ja liian lähelle tunkemisesta, siksi pitää kysyä saako halata. 

Vierailija
120/142 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse kova halailemaan, koska se nimenomaan ei kuulunut suomalaiseen kulttuuriin luontevasti. Eikä ainakaan miehille. Kaikki naisetkin tästä paljon puhuivat mediassa ja kehoittivat miehiä halailuun, mutta sitten muuttuivat säännöt, enkä enää uskalla ainakaan ketään naista halata.

Itsellänikin miehenä samansuuntaisia muistoja runsaan kolmenkymmenen vuoden takaa. Silloin jotkut naiset tuntuivat jopa pitävän halaamisesta ystävyydenosoituksena ilman muita tarkoitusperiä. Tai sitten osasivat ainakin peitellä kokemansa vastenmielisyyden niin taitavasti, että menin halpaan. Nyt säännöt ovat tosiaan toiset. Säännöilläkään ei voi kieltää eikä estää sitä, että mies vähintään psykologisesti kokee naisen läsnäolon eri tavalla kuin toisen miehen läsnäolon. On kuitenkin osattava olla tarkka, ettei tämä näy millään tavalla ulospäin. Tasa-arvon nimissä myöskään naisille ei kuulu minkäänlaisia yksinoikeuksia tai etuoikeuksia tässäkään asiassa. Kohtelias etäisyys puolin ja toisin, sillä hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän