Olen aina ihmetellyt, kun jotkut eivät vastaa halaukseen ja ovat jäykkiä
Minusta se on epäkohteliasta.
Mutta tuli mieleen, että ovatko nämä nyt sitten niitä, joita isoäiti on halannut väkisin pienenä?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Voi herran aika taas sun aloitusta. Otahan ne tarvittavat lääkkeet tai mee hoitoon.
Täysin perusteltu aloitus. Lapselle, jonka rajoja ei ole kunnioitettu, jää kauhu päälle. Ap
Halaaminen on mun mielestä kamalaa! Hyi!
Ainoa jolta halaukset siedän, on oma lapseni, ei muut!
Halaus on inhottavaa, tunnen kuinka jäykistyn.
Ei, mummot eivät ole halanneet, ei ukit eikä kukaan muukaan.
Ei edes lapsen isä, se nyt viimetteksi, ihme kun edes saatiin koko lapsi aikaseen.
Lie tuotu pinkissä valintatalon kassissa rappusille.
Mä halaan naisia aina kunnolla. Joskus jäykistynkin.
Pentti
Ainakin minun tyttäreni on hyvin ylpeä ja vihainen välillä joten silloin hän on ollut juuri tuollainen jäykkä ja erikoinen jos on yrittänyt halata.
Sellasen kevyen nopean halauksen vielä siedän mutta sellasen tiukan ja selälle vielä hakkaamisen jättäsin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Halaaminen on mun mielestä kamalaa! Hyi!
Ainoa jolta halaukset siedän, on oma lapseni, ei muut!Halaus on inhottavaa, tunnen kuinka jäykistyn.
Ei, mummot eivät ole halanneet, ei ukit eikä kukaan muukaan.
Ei edes lapsen isä, se nyt viimetteksi, ihme kun edes saatiin koko lapsi aikaseen.
Lie tuotu pinkissä valintatalon kassissa rappusille.
Olen sanaton. Tunnevammainen.
Miksi halailet ihmisiä väkisin? Se on ahdistelua. Opettele kunnioittamaan toisten rajoja.
Halailetko tuntemattomia ihmisiä kysymättä lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä halaan naisia aina kunnolla. Joskus jäykistynkin.
Pentti
Älä valehtele, savolainen munakoisoo...
Kietoudutko toiseen kuin liaani? Puristatko kovaa? Roikutko toisessa liian pitkään? Etkö osaa lukea toisesta, haluaako hän halaustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton. Tunnevammainen.
Kai sun sitten pitää mennä terapeutille purkamaan asioitasi, kun tällaisesta pikkujutusta asian huomasit!
Muiden kuin läheisimpien ihmisten halailu on täysin turhaa ja vaivaannuttavaa. Ei jonkun puolitutun tarvitse tulla roikkumaan kaulassani mistään syystä. Onnittelut, osanotot ym. voi hyvin suorittaa etäämpääkin, kiitos.
Jos ei ole tottunut halaamaan, niin ei se tunnu mukavalta kun tullaan iholle
Miksi naiset halatessaan hierovat toisen selkää ja miehet taputtaa?
Et osaa tulkita tilannetta ja ryntäät päälle. Huonoa käytöstä sinulta.
Temperamentti- ja luonnekysymys, ei merkki mistään estoista taitunnevammaisuudesta.
Muistan kuinka ärsyttävää oli kun äitini aina patisti mua lapsena halaamaan vanhoja sukulaisia. Tai tekemään tappelun jälkeen sovinnon veljen kanssa halaamalla, vaikka olisi vielä tehnyt mieli motata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herran aika taas sun aloitusta. Otahan ne tarvittavat lääkkeet tai mee hoitoon.
Täysin perusteltu aloitus. Lapselle, jonka rajoja ei ole kunnioitettu, jää kauhu päälle. Ap
Miksi sinä et kunnioita toisten rajoja vaan pyrit halailemaan? Kyllä sen haluttomuuden siihen näkee ennen kuin käy kiinni.
Ok, seuraavan kerran tavatessamme heittäydyn täysin rentona käsivarsillesi. Ei jäykkyyttä ollenkaan, missään.
Ehkä sinä haiset pahalle? Kuka sellaista haluaa halata?