Olen kaunis nainen mutta miehet ei juuri koskaan lähesty.
Ainoa joka on lähestynyt oli sellainen lyhyt hiukan lihava mies mutta mukava ja vonkasi minua aika suoraan sänkyyn. Mies kysyi mitä tuollainen kaunotar tekee baarissa jossa olin. Minäpä tein niin että lähdin miehen mukaan. Mies kertoi muutaman hauskan jutun ja minä nauroin sinä iltana paljon ja se ehkä sai minut lähtemään miehen mukaan. Viimeisen 10 vuoden aikana on kaksi miestä lähestynyt minua
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä lähestyin nuorena vain kauniita naisia koska ei ollut muuta tarjolla edes. Ei yökerhoissa rumia naisia käynyt.
Missäs yökerhoissa sinä kävit?
Ja minä olen taas mielestäni ruma, mutta saan vähän liikaakin huomiota vaikka olen varattu. Ei mene nallekarkit tasan :D
Lähestyin kerran tavallista naista ja se huusi minulle että painu vi ..uun. Sen jälkeen en ole naisia lähestynyt.
T: kiltti mies
Vaikka joitain miehiä pelottaa lähestyä kaunista naista, niin kaikkia ei pelota. Eli et ole erityisen kaunis.
Joissakin naisissa on miesten mieleen sitä maagista jotain ja joissain ei, vaikka olisi kuinka kaunis ja kiva.
Toki voi olla vähän vaihtelua mieltymyksissä miehestä riippuen, mutta aika lailla voi tuon ensimmäisen lauseen yleistää. Eikä aina tarvitse olla edes kaunis, kun sitä jotain on, niin miehet pörrää koko iän ympärillä. Ja toiset, vaikka kuinka nättejä olisivat, eivät saa mitään huomiota koskaan.
Itse kuulin nuorempana että olin ylpeän näköinen. Olin hirvittävän ujo ja epävarma. ja siksi epävarma jota yritin peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.
Spoileri: et ole kaunis
On todella yleistä ettei kaunista naista lähestytä. Miehet usein ajattelevat ettei ole saumaa tai että nainen on varattu. Mulle on moni mies tullut jälkeenpäin sanomaan ettei uskaltanut koskaan yrittää mitään koska olen niin kaunis eikä heillä tuskin olisi ollut mitään tsäänssiä. Lähestyin itse aviomiestäni aikoinaan ja läksi matkaani onneksi.
Mulle sanoi myös eräs tuttu mies samaa, että ei kukaan uskalla lähestyä, kun itsetunto ei kestä lähes varmoja pakkeja.
Tuossa jo tuli yksi oletus, että kaunis= koppava.
Sitten on miehiä jotka haluavat äijämäisen kaverinaisen. Ehkä ovat vähän bi tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.
Spoileri: et ole kaunis
On todella yleistä ettei kaunista naista lähestytä. Miehet usein ajattelevat ettei ole saumaa tai että nainen on varattu. Mulle on moni mies tullut jälkeenpäin sanomaan ettei uskaltanut koskaan yrittää mitään koska olen niin kaunis eikä heillä tuskin olisi ollut mitään tsäänssiä. Lähestyin itse aviomiestäni aikoinaan ja läksi matkaani onneksi.
Mulle sanoi myös eräs tuttu mies samaa, että ei kukaan uskalla lähestyä, kun itsetunto ei kestä lähes varmoja pakkeja.
Aina joukkoon mahtuu myös niitä joiden itsetunto kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen taas mielestäni ruma, mutta saan vähän liikaakin huomiota vaikka olen varattu. Ei mene nallekarkit tasan :D
Näytät varmaan helpolta saaliilta, kun olet ruma.
Olet boss lady eli bitch jota ei uskalla lähestyä. Hymy houkuttelee miehiä 😙
Mun sisko on tosi kaunis blondi
Joo miehet vain vilkuilee tai sit joku saattaa töksäyttää jonkun hassun kommentin :D
Näin naisen näkökulmasta minusta naisetkin voi aivan hyvin lähestyä miehiä. Oikeastaan pitäisi! Oletko koskaan kokeillut, että yhden baari-illan aikana lähetyisit miehiä, jotka kiinnostavat sinua? Katsot, miltä se tuntuu ja miten miehet reagoi. Etukäteen voit harjoitella suhtautumista pakkeihin eli youtubevideoista katso videoita, joissa kerrotaan, miten kannattaa reagoida ikäviin ihmisiin tai pakkeihin. Sitten sinulla on valmiina lauseita, joita voit sanoa, jos mies antaa pakit. Missään nimessä ei tule suuttua tai olla aggressiivinen, häviät siinä. Joku toinen mies saattaa olla seuraamassa tilannetta ja jos tämä mies huomaa, että suhtauduit asiallisesti pakkeihin, niin tämä piirre voidaan nähdä hyvin viehättävänä.
Uskallan väittää, että miehet reagoi paljon myönteisemmin lähestymiseen eli naisena et saisi "ilkeitä pakkeja" vaan lempeät pakit, jos miestä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet meistä voivat arastella lähestyä kaunista naista. Se on helpomaa, jos nainen antaa ensin pienen signaalin. Lyhyt katse ja hyväksyvä ilme / hymy. Näin ainakin minulla, vaikken itsekään ole pahan näköinen.
miksi kauniita naisia pelätään? Sehän on vain kuori. Samanlainen ihminen kuin muutkin pinnan alla.
Ehkä se kauneus katoaakin kun suunsa avaa....
Olisiko niin että joillakin on eri mielipide siitä itsesi arvioimastasi kauneudestasi. Itserakkaus rumentaa ihmisen täysin.
Miehet eivät lähestyneet minua sen jälkeen, kun osallistuin Miss Suomi -kisoihin. En päässyt kärkikahinoihin vaan sijoutuin viidenneksi.
Kaunnis ja korkea, missä sitten tuleekaan vastaan, on peloittava koska sellainen luulttavasti on jo automaatihehti varattu tai vähintään kokenut ja inhoaa mua luontaisesti vaikken ees silmäilis sitä, koska olen kokematon inkkelispoika
Metoo pelottaa.