Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen mutta miehet ei juuri koskaan lähesty.

Vierailija
20.07.2024 |

Ainoa joka on lähestynyt oli sellainen lyhyt hiukan lihava mies mutta mukava ja vonkasi minua aika suoraan sänkyyn. Mies kysyi mitä tuollainen kaunotar tekee baarissa jossa olin.  Minäpä tein niin että lähdin miehen mukaan. Mies kertoi muutaman hauskan jutun ja minä nauroin sinä iltana paljon ja se ehkä sai minut lähtemään miehen mukaan. Viimeisen 10 vuoden aikana on kaksi miestä lähestynyt minua

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo pelottaa.

Vierailija
22/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyin nuorena vain kauniita naisia koska ei ollut muuta tarjolla edes. Ei yökerhoissa rumia naisia käynyt.

Missäs yökerhoissa sinä kävit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen taas mielestäni ruma, mutta saan vähän liikaakin huomiota vaikka olen varattu. Ei mene nallekarkit tasan :D

Vierailija
24/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika infantiili aloitus

Vierailija
25/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyin kerran tavallista naista ja se huusi minulle että painu vi ..uun. Sen jälkeen en ole naisia lähestynyt.

T: kiltti mies

Vierailija
26/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joitain miehiä pelottaa lähestyä kaunista naista, niin kaikkia ei pelota. Eli et ole erityisen kaunis.

Vierailija
27/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin naisissa on miesten mieleen sitä maagista jotain ja joissain ei, vaikka olisi kuinka kaunis ja kiva. 

Toki voi olla vähän vaihtelua mieltymyksissä miehestä riippuen, mutta  aika lailla voi tuon ensimmäisen lauseen yleistää. Eikä aina tarvitse olla edes kaunis, kun sitä jotain on, niin miehet pörrää koko iän ympärillä.  Ja toiset, vaikka kuinka nättejä olisivat, eivät saa mitään huomiota koskaan. 

Vierailija
28/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulin nuorempana että olin ylpeän näköinen. Olin hirvittävän ujo ja epävarma. ja siksi epävarma jota yritin peitellä.

Vierailija
29/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.

Spoileri: et ole kaunis

On todella yleistä ettei kaunista naista lähestytä. Miehet usein ajattelevat ettei ole saumaa tai että nainen on varattu. Mulle on moni mies tullut jälkeenpäin sanomaan ettei uskaltanut koskaan yrittää mitään koska olen niin kaunis eikä heillä tuskin olisi ollut mitään tsäänssiä. Lähestyin itse aviomiestäni aikoinaan ja läksi matkaani onneksi.

Mulle sanoi myös eräs tuttu mies samaa, että ei kukaan uskalla lähestyä, kun itsetunto ei kestä lähes varmoja pakkeja.

Vierailija
30/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jo tuli yksi oletus, että kaunis= koppava.

Sitten on miehiä jotka haluavat äijämäisen kaverinaisen. Ehkä ovat vähän bi tai jotain.

Vierailija
31/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.

Spoileri: et ole kaunis

On todella yleistä ettei kaunista naista lähestytä. Miehet usein ajattelevat ettei ole saumaa tai että nainen on varattu. Mulle on moni mies tullut jälkeenpäin sanomaan ettei uskaltanut koskaan yrittää mitään koska olen niin kaunis eikä heillä tuskin olisi ollut mitään tsäänssiä. Lähestyin itse aviomiestäni aikoinaan ja läksi matkaani onneksi.

Mulle sanoi myös eräs tuttu mies samaa, että ei kukaan uskalla lähestyä, kun itsetunto ei kestä lähes varmoja pakkeja.

Aina joukkoon mahtuu myös niitä joiden itsetunto kestää.

Vierailija
32/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen taas mielestäni ruma, mutta saan vähän liikaakin huomiota vaikka olen varattu. Ei mene nallekarkit tasan :D

Näytät varmaan helpolta saaliilta, kun olet ruma.

Vierailija
33/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet boss lady eli bitch jota ei uskalla lähestyä. Hymy houkuttelee miehiä 😙

Vierailija
34/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on tosi kaunis blondi 

Joo miehet vain vilkuilee tai sit joku saattaa töksäyttää jonkun hassun kommentin :D

Vierailija
35/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. 

Vierailija
36/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisen näkökulmasta minusta naisetkin voi aivan hyvin lähestyä miehiä. Oikeastaan pitäisi! Oletko koskaan kokeillut, että yhden baari-illan aikana lähetyisit miehiä, jotka kiinnostavat sinua? Katsot, miltä se  tuntuu ja miten miehet reagoi. Etukäteen voit harjoitella suhtautumista pakkeihin eli youtubevideoista katso videoita, joissa kerrotaan, miten kannattaa reagoida ikäviin ihmisiin tai pakkeihin. Sitten sinulla on valmiina lauseita, joita voit sanoa, jos mies antaa pakit. Missään nimessä ei tule suuttua tai olla aggressiivinen, häviät siinä. Joku toinen mies saattaa olla seuraamassa tilannetta ja jos tämä mies huomaa, että suhtauduit asiallisesti pakkeihin, niin tämä piirre voidaan nähdä hyvin viehättävänä.

Uskallan väittää, että miehet reagoi paljon myönteisemmin lähestymiseen eli naisena et saisi "ilkeitä pakkeja" vaan lempeät pakit, jos miestä ei kiinnosta.

Vierailija
37/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet meistä voivat arastella lähestyä kaunista naista. Se on helpomaa, jos nainen antaa ensin pienen signaalin. Lyhyt katse ja hyväksyvä ilme / hymy. Näin ainakin minulla, vaikken itsekään ole pahan näköinen.

miksi kauniita naisia pelätään? Sehän on vain kuori. Samanlainen ihminen kuin muutkin pinnan alla.

Ehkä se kauneus katoaakin kun suunsa avaa....

Vierailija
38/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että joillakin on eri mielipide siitä itsesi arvioimastasi kauneudestasi. Itserakkaus rumentaa ihmisen täysin.

Vierailija
39/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lähestyneet minua sen jälkeen, kun osallistuin Miss Suomi -kisoihin. En päässyt kärkikahinoihin vaan sijoutuin viidenneksi.

Vierailija
40/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunnis ja korkea, missä sitten tuleekaan vastaan, on peloittava koska sellainen luulttavasti on jo automaatihehti varattu tai vähintään kokenut ja inhoaa mua luontaisesti vaikken ees silmäilis sitä, koska olen kokematon inkkelispoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi