Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen mutta miehet ei juuri koskaan lähesty.

Vierailija
20.07.2024 |

Ainoa joka on lähestynyt oli sellainen lyhyt hiukan lihava mies mutta mukava ja vonkasi minua aika suoraan sänkyyn. Mies kysyi mitä tuollainen kaunotar tekee baarissa jossa olin.  Minäpä tein niin että lähdin miehen mukaan. Mies kertoi muutaman hauskan jutun ja minä nauroin sinä iltana paljon ja se ehkä sai minut lähtemään miehen mukaan. Viimeisen 10 vuoden aikana on kaksi miestä lähestynyt minua

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.

Spoileri: et ole kaunis

Juuri näin.

Vierailija
42/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyin nuorena vain kauniita naisia koska ei ollut muuta tarjolla edes. Ei yökerhoissa rumia naisia käynyt.

Jotain totuuden häivää tuossa yökerhojutussa on. Kävin nuorena niissä aika paljon. Kerrankin katsoin peilistä itseäni ennen kotoa lähtöä. Olin mielestäni tosi hyvännäköinen, pitkä, hoikka, nätit kasvot jne. Mutta sitten perillä paikallisessa suositussa yökerhossa tunsin itseni aivan tavalliseksi. Aivan kuin jostain olisi saapunut yökerhollinen huippumalleja juhlimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina rumalta ja taidottomalta näyttävä olo jos vaikka kassajonossa takanani on mua  puolta päätä pidempi nainen joka saattaa olla ihan perusnätti sen kummemmin laittautuilematon ja tyrkytön, mutta hänen pituutensa saa munt viehättymään merkillisesti mutta samalla tulee sellainen epävarma olo joka voisi ilemtä vaikkapa sormien pureskeluna ja sielmein myrkyisänä pyörittelynä, jolleivät estoisuuteni ja toisaalta sivistyeen käytöksen rippeet olisi toimintani tiellä

Vierailija
44/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joruba ja pashtu eivät osanne vielä suomea niin hyvin että uskaltaisivvat tulla luo

Vierailija
45/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä olekaan tarvetta lähestyä, heillä on jo omat eukot ja puutteet tyydyttymässä. Urosihmisestä tulee mies panon tahi avioitumisen hetkessä, tapahtuu se sitten 18- tai 108-vuotiaana. Puuttelelisilla pojilla saattaa olla vielä lähestymistarve tallessa, mutta lähestymisuskalluksen puute estää sua näkemästä sitä

Vierailija
46/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunis nainen lähestyy miehiä niin se on aivan eri tilanne kuin se, että jos ruma nainen lähestyy. Kauniista tehdään tulkintoja joka ei ole hyvä.

Vierailija
47/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyin nuorena vain kauniita naisia koska ei ollut muuta tarjolla edes. Ei yökerhoissa rumia naisia käynyt.

Jotain totuuden häivää tuossa yökerhojutussa on. Kävin nuorena niissä aika paljon. Kerrankin katsoin peilistä itseäni ennen kotoa lähtöä. Olin mielestäni tosi hyvännäköinen, pitkä, hoikka, nätit kasvot jne. Mutta sitten perillä paikallisessa suositussa yökerhossa tunsin itseni aivan tavalliseksi. Aivan kuin jostain olisi saapunut yökerhollinen huippumalleja juhlimaan. Se on jo perskulemaista, että joissan kaupoissa pitää olla peilit, koska sellaisen ohi vahingossa astellessaan näkee itsensä aivan tahdittomana luontaantyöntäjänä vaikka olisi kotoota lähtiessään sliipannut itsensä kuinka tiptop-minttiin hyvänsä. miksi pitää tulla aina tuntematotmien seurassa itseinhoinen olo ja vain yksin olessa sietää oman seuransa

Vierailija
48/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty ketään, välttelen miesvihaa ja syytteitä

Vierailija
49/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaunis nainen lähestyy miehiä niin se on aivan eri tilanne kuin se, että jos ruma nainen lähestyy. Kauniista tehdään tulkintoja joka ei ole hyvä.

Miehet pitävät kauniista naisista. Jos kaunis nainen lähestyy heitä, he muistavat positiivisena sen tilanteen vielä vuosien jälkeenkin. 

Jos ruma nainen lähestyy, se koetaan vain ärsyttävänä. 

Ja sama muuten pätee myös naisiin. Jos komea mies lähestyy, tilanne on miellyttävä. Jos ruma mies lähestyy, tilanne on ahdistava ja ikävä.

Vierailija
50/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis nainen pelottaa miehiä, ellei ole äärimmäisen flirttailevan ja kutsuvan / helpon oloinen. Jos on vähänkin ujo, niin näyttää lisäksi ylpeältä ja vaikeasti lähestyttävältä. On siis parempi opetella itse tekemään aloite sellaiselle miehelle, joka näyttää kiinnostavalta. Se on helppoa, kun sen oppii, ja onnistumisprosentti on todella kauniilla naisella puhdas 100%. Lisäksi saa sen miehen, jonka itse haluaa, eikä jotain randomia, joka mahdollisesti uskaltaa kännissä tulla juttelemaan ja josta ei ole yhtään kiinnostunut.

T. nuorena olin kaunis nainen

Vierailija
51/51 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset fiksut miehet, joilla on ura, eivät enää lähesty naisia livenä. Ei liity ulkonäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi