Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen mutta miehet ei juuri koskaan lähesty.

Vierailija
20.07.2024 |

Ainoa joka on lähestynyt oli sellainen lyhyt hiukan lihava mies mutta mukava ja vonkasi minua aika suoraan sänkyyn. Mies kysyi mitä tuollainen kaunotar tekee baarissa jossa olin.  Minäpä tein niin että lähdin miehen mukaan. Mies kertoi muutaman hauskan jutun ja minä nauroin sinä iltana paljon ja se ehkä sai minut lähtemään miehen mukaan. Viimeisen 10 vuoden aikana on kaksi miestä lähestynyt minua

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.

Spoileri: et ole kaunis

Vierailija
2/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vahva rohkea nainen ja lähesty itse mielenkiintoisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nätit vähän pelottaa, ja sit toisinaan löytää pullosta rohkeutta kokeilla.

Vierailija
4/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin ja lähesty tasoisia

Vierailija
5/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meistä voivat arastella lähestyä kaunista naista. Se on helpomaa, jos nainen antaa ensin pienen signaalin. Lyhyt katse ja hyväksyvä ilme / hymy. Näin ainakin minulla, vaikken itsekään ole pahan näköinen.

Vierailija
6/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyin nuorena vain kauniita naisia koska ei ollut muuta tarjolla edes. Ei yökerhoissa rumia naisia käynyt.

Vierailija
7/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet meistä voivat arastella lähestyä kaunista naista. Se on helpomaa, jos nainen antaa ensin pienen signaalin. Lyhyt katse ja hyväksyvä ilme / hymy. Näin ainakin minulla, vaikken itsekään ole pahan näköinen.

miksi kauniita naisia pelätään? Sehän on vain kuori. Samanlainen ihminen kuin muutkin pinnan alla.

Vierailija
8/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyin nuorena vain kauniita naisia koska ei ollut muuta tarjolla edes. Ei yökerhoissa rumia naisia käynyt.

;D

Vierailija
9/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi kauniita naisia pelätään? Sehän on vain kuori. Samanlainen ihminen kuin muutkin pinnan alla.

En tiedä. Mutta niin näyttää usein tapahtuvn. Se olisikin mielenkiintoista tietää. Voisi päästä turhasta arastelusta. t. sama

Vierailija
10/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, ja minä olen komea mies joka ei saa mätchejä tinderistä.

Spoileri: et ole kaunis

On todella yleistä ettei kaunista naista lähestytä. Miehet usein ajattelevat ettei ole saumaa tai että nainen on varattu. Mulle on moni mies tullut jälkeenpäin sanomaan ettei uskaltanut koskaan yrittää mitään koska olen niin kaunis eikä heillä tuskin olisi ollut mitään tsäänssiä. Lähestyin itse aviomiestäni aikoinaan ja läksi matkaani onneksi.

Vierailija
11/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole mitään verrattuna minuun. Olen superluonnonkaunis neitokainen. 

Eikä minuakaan kukaan missään yleensä lähesty. Paitsi känniläiset. Ihan huvittavia kohtaamisia kyllä, mutta en minä kännisistä kiinnostu.

Joskus huvittaa, kun katsahdan johonkin miekkoseen päin ja hän on katsonut minua huomaamattani. Sitten ihan paniikissa katsoo heti poispäin XDDDDDD Tekisi mieli sanoa, että en minä pahalla katso, vaikka ilmeeni saattaa olla sellainen XDDDDDDD Että ei tarvitse panikoitua...

Vierailija
12/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunis nainen ole nyt niin ihmeellinen tapaus. Olen lähestynyt naisia ihan nuoresta lähtien ja flirttaillut niille.

Vierailija
13/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaunis nainen ole nyt niin ihmeellinen tapaus. Olen lähestynyt naisia ihan nuoresta lähtien ja flirttaillut niille.

No ei olekaan, mutta moni mies elää jossain ihmeellisessä harhaluulossa. Kauniit naiset ovat ihan normaaleja, yleensä mukavia ihmisiä.

Vierailija
14/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunia, mutta tylyn näköinen= älä lähesty.

Vierailija
15/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mgtow lisäänntyy Suomessakin ja USA:ssa nuoret naiset alkavat olla epätoivoisia kun huomiota ei tipu sitten millään.

Vierailija
16/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä oli alkuillasta, mutta pilkun aikaan kaikki oli kaunottaria 

Vierailija
17/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä, ne kauneimmat ovat olleet myös helpoimmin lähestyttäviä. Miksi ne vähemmän viehättävät, torppaavat lähestymisen helpommin kuin ne kauniit?

Vierailija
18/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei olekaan, mutta moni mies elää jossain ihmeellisessä harhaluulossa. Kauniit naiset ovat ihan normaaleja, yleensä mukavia ihmisiä.

Niin suurin osa taviksistakin ja rumista. Mutta ei kelpaa, kun pitää olla se hoikka ja kaunis..

Vierailija
19/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtovat olla koppavia.

Vierailija
20/51 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ei tuu juttelee baarissa olet joko sysiruma ja täydellisen kaunis. Valitse siitä sitten, että kumpaan mahdat kuulua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi